God fredagsmorgen fra Hangzhou!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 22. mai 2015.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Dagen i dag skal brukes til å hente passene våre. Krysser fingrene for at de er kommet OG at det ligger et arbeidsvisum i, hvis ikke har vi et aldri så lite problem siden jeg skal reise hjem på tirsdag...

    Det begynner å bli sommer her og i dag skal det bli 28 grader og sol. Heldigvis er det ikke så fuktig i luften enda, men noen dager har vært ille. Hehe, det er en grunn til at jeg ikke har tenkt meg tilbake igjen før til høsten. Det er to ting som kan gjøre meg sinnsyk i gjerningsøyeblikket: Varme og lavt blodsukker. Om disse to blir kombinert anbefales det å stikke fortere enn svint. Dere er herved advart! :)

    Xxx.
     
  2. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Krung Thep Mahanakhon :cool:
     
    SASDC8 liker dette
  3. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Emirates lounge i Dubai terminal 3. Ca 35 min til boarding videre til Teheran og det er oppsatt på B32 - og jeg er på del A. Jaja den tid den sorg som man sier.
     
    KristianSk liker dette
  4. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kongsberg. Grytidlig start på dagen i dag, 04:20... Samboeren skal ut å reise og jeg har fått det ærefulle oppdraget av å kjøre til togstasjon hvor reisen starter :p

    Så nå prøver jeg stokke alt på plass på morgenen; ordne seg litt, frokost, treningsbag, sekk med jobb PC og bikkja. Slik at jeg kan få alt til å gå så smidig som mulig på en tidlig fredag :)

    God fredag og snart god helg!
     
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra "Suitellet" i Bergen... Vanvittig heftig reåpningsfest her i går. Nå et kundemøte før Widerøe bringer meg mot sol og pinse på Verdens Ende. Ha en riktig fin pinse!
     
    PlusGo liker dette
  6. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Tiggerstaden, vekkerklokka skremte livskiten av meg i sted. Er det et tegn på at jeg sover for godt eller har jeg begynt å få et dårlig hjerte? Uansett så er champisen kald og det er visstnok løsningen på demens så da blir det selvmedisinering i kveld med svigers ;)

    I morra er det i motsetning til resten av helga helt skyfritt, så da må jo båtturen på verdensarvstedet Tinnsjøen bli jævlig bra!

    Ha en fin dag videre, med eller uten elefanter som hopper opp i senga sekunder etter vekkerklokkens inntog.
     
    Last edited: 22. mai 2015
    PlusGo liker dette
  7. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Oslo! Hangzhou er virkelig en vakker by spesielt West Lake. Ikke glem å smake på de lokale spesialiteter som te og snaks som gjerne kan tas hjem til kalde Norge! Har vært der selv to ganger utrolig fint der!!
     
    no-backpacker liker dette
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,127
    Likes mottatt:
    7,723
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Værgudene bestemte seg for å sende en god regnskur min vei etter at jeg hadde kommet ut døren og kommet forbi point of no return, men rakk flybussen på hengende håret. En gammel papiravis steppet inn som paraply, og trenchcoaten holdt vannet godt ute -- så alt i alt kunne det vært verre.

    Oslo nå, så kortspill og mokkabønner i kveld med noen kamerater. Har visst blitt 80 år.
     
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø!

    Supertrøtt i dag igjen, men nå er det langhelg so who gives a shit? Skal hente Ducatien ut fra service i dag, og på lutefisklag i kveld så dette blir nok en kongedag :) Må bare gjøre unna en kontordag og en poltur først :)

    Ha en strålende fredag!
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Vært ved West Lake noen ganger, vi bor ikke så langt fra, men tenker å vente litt med resten av turistgreiene siden vi skal bo her i 1 år og 4 måneder. Regner med det blir mye besøk som vil se West Lake etc... etc... For tiden prøver vi å "komme oss i hus" (og hive ut kakerlakkene) og tar livet med ro i varmen. Passene våre var forøvrig ferdige og jeg er nå den heldige eier av et visum som varer i ett år!

    Xxx.
     
    stalek and gardamix like this.
  11. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Så bra at valt av papirarbeidet er ordnet. Siden du skal være i Hangzhou så lenge, så anbefaler jeg på det sterkeste å sjekke ut andre kinesiske byer når dere har fri! :) Blant annet, Shanghai eller litt mindre byer som Qingdao osv. Veldig fin opplevelse! :)
     
    no-backpacker liker dette
  12. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Grand Hotel i Oslo!

    Det var faktiskt en riktigt trevlig omväxling att bo här jämfört med Plaza eller Scandinavia som brukar vara standarden när jag är i stan. Trevlig kaffe med @Henning blev det igår följt av mer kaffe med en annan fellow nerd och middag med två andra. Nu skall jag leta mig upp mot Frogner och för ett endags seminarium med titeln
    Gode kundeopplevelser – en tilfeldighet?

    Ha en super dag!
     
    Henning and no-backpacker like this.
  13. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tipsene. Planen er å sjekke ut Kina ja. Nå skal ikke jeg være her 100% av tiden da, men pendle litt frem og tilbake. Da vi begynte planleggingen av dette var planen at jeg skulle være her hele tiden, men så ble det bok, aktiviteter i forb. med boken (hagefesten til Aschehoug bl.a..... :) ), foredrag og nye prosjekter, så da må jeg være i Norge. Å pendle blir litt enklere med et "multientry-visa".... :)

    Xxx.
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra det Sørlandske!
    Veeeeeldig deilig med fredag faktisk. Har vært en hard uke, så nå gleder jeg meg til å roe meg litt ned og sove lenge i morgen. Ja, kanskje også noe godt i glasset i kveld. Det synes jeg at jeg har fortjent og det er god unnskyldning nok for meg.
    Grått og litt regn i lufta her i dag, men skal visst bli greit i morgen, og en tur på hytta vurderes.

    Ellers er jeg veldig glad på Pinsevennenes vegne. Nå kan de jo endelig få praktisert religionen sin 3 dager til endes. Må jo være praktisk å være kristen 3 dager i året. Er de hedninger resten av året, mon tro?

    Tsk tsk. Så heftig kan det umulig ha vært når du allerede skriver god morgen post kl 05:44. Eller hadde du kanskje ikke lagt deg enda? :D:eek::p
     
    PlusGo and no-backpacker like this.
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Da var det omsider blitt fredag i Bodø også. Uken ble litt annerledes enn jeg hadde sett for meg, så hvis jeg må levere blankt på eksamen neste uke får jeg skylde på TV2.

    Først en tur på jobb og så en tur innom DollarHuset Stormen Bibliotek.
     
  16. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Endelig fredag!
    På vei til blindern for semesterets siste forelesning. Nærmer seg faretruende innleveringsfrist på flere oppgaver. Bare å gi max trøkk siste måneden.
    Går en kjedelig helg i møte med oppgaveskriving og ikke noe reising i sikte. MÅ få bestilt noe snart, kjenner det rykker i reisefoten.

    Ønsker dere en god helg!
     
  17. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Har de satt Storegut i trafikk?
     
  18. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag fra Iran - her har hotellet ordna noe takeaway greier siden lokal valuta er umulig å få tak i på fredager (alt av banker og vekslingskontorerer er helt stengt) . Mat må man ha uansett og selv om jeg nok er litt skeptisk til det der så spiste jeg det allikevel. Smakte ikke så verst uansett. Så får tiden vise om dette var en bra eller dårlig matopplevelse.
     
  19. Kimpe

    Kimpe Medlem

    Innlegg:
    84
    Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Heisann!

    Morsomt å se alle de som reiser for å reise og elsker det! Har samme sykdom selv, men siden jeg har en jobb som gjør at jeg reiser flere dager i uka litt overalt, så er medisinen sikret! :)

    Pinse består av gode venner og litt MGP i morgen, så jobb i Oslo søn-Man. Kort pinsehelg altså, men er vant med å jobbe når andre har fri! Las Vegas står for tur på torsdag, deilig medd noen dager i varmen ettersom jetstrømmen fører til varig kulde i Norge fremover.. Jetstrøm ble dermed både positivt og negativt.. Litt Ole Brum..

    Nyt fredagen, tjohei fra Skaun!

    Kim
     
  20. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra Lounge i HAM. Halvveis på MR 2 av 5 på en uke. Her er det pølsefest for alle penga :p
     

Del denne siden