God gullmandag fra Drammen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Thomas, 11. nov 2013.

1. Thomas

Thomas Medlem

Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Etter en heidundrane feiring i natt, så er det klar for en ny arbeidsdag! Som vanlig er jeg godt plantet på kontoret til 0700. Regner med at det blir en rolig dag både på jobb, og hjemme i ettermiddag.

Thomas

SASlovah4evah liker dette
  2. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer med gullet Thomas. Vel fortjent :)

I Bodø har noen drysset noe hvitt på bakken i natt, og min sommerskodde bil ble igjen hjemme. Skal heldigvis ut å fly senere i dag, og håper at regnet kommer til i morgen, slik at det hvite igjen forsvinner. Kanskje jeg snart bør ta hintet og få byttet dekk på kjøretøyet, men kjenner ikke helt at jeg gidder.

Ha en flott mandag :)

tommy777 liker dette
  3. GinTonic

GinTonic Senior Medlem

Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra avdeling Grünerløkka!

Brukte gårsdagen på å være sur da en oppdragsgiver har booket samtlige reiser før jul med BA, helt til jeg leste Fnates guide til Executive Club og en meget overkommelig F-award til Moskva :)

God mandag ønskes!

AndersB and tommy777 like this.
  4. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen. Solen skinner og jeg skal en tur på dynga.

Grattis til Godset med gullet - gleder meg til to spennende kamper neste år!

5. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,433
    Bonuspoeng:
    183
    God regnfull dag fra Sola, ute "bøtter" det ned, fint inne-vær. Sommerferie planlegging for 2014 er startet, og slikt er jo alltid like gøy å holde på med.

Ha en fin dag der ute :)

6. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Marina Del Rey... Ble en relativt heftig middag med Feberkameratene igår, der ihvertfall ikke undertegnede helt husker at han tasset hjem. Men da er det jo ekstra fint å ha jet-lag så man vokner kl 05. Man får liksom nyte effekten av middagen fullt ut. Fint!

Vel, ny dag venter....

Kos døkk

SASDC8, tommy777 and Scanflyer like this.
  7. Scanflyer

Scanflyer Medlem

Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God avslappende kveld fra den glade solkyst.
    Noen dager siden jeg har sjekket inn her nå. Trengte rett og slett å hvile ut etter en famøs reise til ALC, som toppet seg med ufrivillig intimmassasje fra senoritaen Petra i tolla. Nevnte jeg at hun var nær pensjonisttilværelsen? Nå gjorde jeg det. Ellers har dagene gått til mat, øl, sol, litt mer øl, wiskey og enda mer øl.

Morgendagens hødepunkt blir når jeg skal kjøre bestemor på 77 til åpent møte med Torrevieja FrP (med Per Sandberg). Spørs om jeg slipper inn..

Fortsatt god kveld!

8. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Når de serverer Glenfiddich i halvlitersglass i klubben på hotellet blir det fort slik ;)

Kakeformen er definitivt også å finne hos unge lovende.

Mens noen får bli igjen i California, skal jeg videre til Denver og Colorado Springs om ett par timer. Oppgraderingsgudene har ikke smalt så langt, vi får se...

SASDC8 liker dette
  9. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Sørlandet. Steike kaldt i dag! I morgen blir det ullgenser på jobb.
    Heldigvis skal varmpepumpene ha service til onsdag. Så får satse på at det hjelper.

Ellers blir hjemreisen fra Dublin litt endret, da jeg hopper av i Oslo for å få 3. og siste overnatting for å klare MegaDO challengen på Radisson Blu Oslo Airport.

10. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Endring i planer i dag, viktig møte med United i morgen, så da blir det hjemtur. Billettran på LAX og midtsete hjem. Men i Chicago snør det, så her sitter man og blomstrer på tarmac på LAX... De eneste fordelene er at man sitter på 7E, bulkhead mellom en bitteliten gammel dame og en råsuperflott blondine på 1.90. Hyggelig er hun au.

Rett før de starter opp motorene og vi kommer oss avgårde. Trur eg..

Jørgen and Fnate like this.
  11. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ah - er det du som fikk snøen? Ble lovet sne tirsdag men nå ser jeg meterolygene har ombestemt seg. Blir bare kuldegrader isteden. :) Enjoy !!

Del denne siden