Lørdags formiddagshilsen fra SK4411. Kort besøk i storfylkets hovedstad, er over. Gårsdagen ga meg dårlig lokalt øl, god lokal sushi. Og litt studieprat med en av nevøene som skal lære seg å leke med drone de neste årene. 42 bussen reklamerer med kontantbetaling. Det var bare svindel, men jeg kom meg fram til en formiddagsrolig TOS, uten fast track. Var riktignok eneste passasjer i sikkerhetskontrollen, men sånn uansett da Bjeffete kjøter nektet og sitte i baggen sin og bloggerdame hadde lite kontroll. Men skulle selvfølgelig ha hunden sin ombord. Sint sør - europeisk familiefar ble geleidet av flyet under trusler om at politiet kom om han ikke ble med. Resten av familien ble igjen ombord ukjent hvorfor. Alt i alt litt mer styr og litt mindre Ringi og polarrull en til vanlig på denne flyvningen altså
Deilig å høre at passasjerene på flyene fortsatt er like merkelige! Her sitter jeg tilbake på jobb etter 8 uker sykemelding! Smått går det opp for meg at jeg må bokke en CT tur før nyttår! Noen som har erfaring med spedbarn under et år og CT biletter? (F til Japan eller Australia neste høst er drømmen)
God lunch fra hovedstaden! Her har det vært en litt tung start på lørdagen, ser ikke bort fra at gårsdagens svært seriøse vinsmaking kan være en forklaring på det. Ok, vi hadde kun 2 viner til smaking, men vi gikk svært grundig til verks! Vitenskapelig tilnærming krever gjentatte forsøk for å få et pålitelig resultat, må vite... Vel, nå venter en tur ut i skog og mark, det pleier å fikse formen. Så man er klar for mer vitenskap i kveldinga.
Solkysten på sitt beste .. tungt regn over byfjorden og Askøy .. opphold og sol i byen .. Snart er det omvendt .. Ha en fin dag enten du var på ID fest i Sarpsborg eller studentfest på Norges HandelsHøyskole eller grottefest i Oslo eller er på harrytur til nyåpnede regioner i Sverige .., alt ser ut til å virke bra mot folkehelsen .. Ser også av meldingen til @ccurrahee at raringene er ute og flyr også etterhvert . T-89 .. lutefisk .. snart jul
God ettermiddag frå Sunnfjord. Fuktig ute og Flight Simulator video frå Sveits på skjermen. Dagens fjerde kaffikopp er inntatt og ein ny transaksjon er bekrefta på ViaTrumf. Får vi sjå kor uendelig lang tid det vil ta før poenga er på konto.
God lørdag ettermiddag; Dette er nok «forvekslende likt» inngangen til First Wing hos BA T5, og er nok det nærmeste jeg kommer på en stund. Men det trente øye ser jo jeg er på Felleskjøpet Kløfta. Ett kvantesprang unna altså. God helg
God ettermiddag fra Viken. Har vært ganske flink i dag. Ca 20 pappesker er tømt (det er fortsatt 40 igjen..), det meste har kommet seg på plass i dertil egnet hylle eller skap. Har fylt bilen med papp og annet skrot, og testet den lokale avfallsplassen. Veldig effektiv, så der kan jeg kaste de gjenstående 40 eskene når jeg er lei. Har avbestilt en bonusreise til MIA, og bestilt en MR til LHR. Så gjenstår det å se om det er mulig å reise dit i januar. God helg!
God ettermiddag fra Havstrilelandet! Tysnessåta har for anledningen gjemt seg blygt i noen skyer og en mur av regn. Hadde tenkt å opptjene noen «familiebonuspoeng» (kjekt, nei nærmest nødvendige å ha til seinere eskapader), men regnbygene har foreløpig drevet vedsjaueren innendørs. Jeg hadde nettopp en kort runde på «Awardfares», og fant bl. a. noen ikke helt uefne F billetter FRA-MEX i 21. Lurer på om jeg skal vurdere CT tur i den retningen. Det hadde vært stilig å komme seg videre sørover (slik at jeg får med meg høysommer på Sørlige halvkule, men lite (nærmest ingenting å velge i) den vegen). Avianca er vel *A, men ser ut som de er gniene med Award-billetter. Noen som har noen forslag?
Avancia har vel store økonomiske problemer (som mange andre) og lurer på om de er under konkursbeskyttelse .. ... kanskje det kunne vært spennende med en F-tur til MEX ..
Har også hørt noe slikt. Men det virket som hjemmesiden deres i det minste var operativ . En annen sak: F billettene var med LH og 747. De er vel tatt ut av drift ( i hvert fall til 21), og kanskje LH også dropper F klassen?
LH har flere 747-8 i lufta, blant annet til MEX. Men: Fant du bonusbilletter i LH F mer enn 14 dager frem i tid? Har du noen datoeksempler?
Hilser fra Tapp&Kork i Molde! Har allerede fått i meg 10 av 20 tappelinjer, inkludert alle 5 fra cervisiam som tap takeover. Dette blir bare bedre og bedre Ha en flott helg! ps, Kom innom bord 1 hvis du er her i kveld
Høyrde du at eg tuta når eg køyrde forbi i ettermiddag? Er de like mange som sist, eller har de blitt fleire? Ferien er forbi, og fyrste veka på jobb er over. Alt av slekt, familie og vener er tomme for både grillmat og kaker, og sjølv gikk eg meg på ein smell med tildeling av ny rolle som prosjektkoordinator på dag 1 etter ferien. Jævligt styr. Men no er ein jaffal i Sunnfjordingen-land og dagens 300g med hjort er svupp-nede-i-magan-min. Så blir det ost og Tawny resten av kvelden om mannfolka vinn, fjelltur med haudelykt om damene vinn. Heia mannfolk! Ha ein fin kveld alle sammen!
Hehe. Vi var på besøk hjå kjentfolk i Vadheim i ettermiddag, so då vart det dessverre lite horn-høyring. Du får fløyte når du skal heimover. Heia mannfolka!