Jeg er snart på vei hjem etter en mnd i Sørøst Asia, og sitter i loungen i HKG. Fikk sneket meg inn på F lounge og tatt ett par bilder. Var ikke så bra som forventet, så gikk tilbake til Biz lounge igjen, så dere går ikke glipp av noe der Menyen var relativt det samme som i Biz lounge, men det var mindre folk der inne Så slappet litt av i den loungen Så da har jeg vært i F loungen til SQ. Slapp inn ved en feiltakelse, men jeg påførte ikke flyselskapet noen ekstrakostnader av den grunn, gikk tilbake til Biz loungen for en Singapore sling Så da er jeg snart på vei hjem til Norge igjen, med EBG status sikret ut August 2020
Jeg måtte ta ei runde til å sjekke litt nøyere, fant ut det var god vin, spekemat og ost, så da gikk jeg inn igjen for å smake litt, siden de så innstendig insisterte Så var det litt vin Så var det å kikke tilbake, for å klype meg i armen litt for at de slapp meg inn hit ved en feiltakelse, ikke ofte det skjer Også var det å gå til united club lounge, der var det lite å kikke på, men snart går flyet
Inngangen pleier å være ubevoktet, så ikke vanskelig å gå inn der... Det blir som å snike på trikken...
Jeg tror noen misforsto litt ... Jeg fløy som normalt fra HKG til CPH, også videre til OSL. Det var OSL-KRS hvor jeg rakk frem til gate før flyet gikk og fikk ombooket meg inn på, slik at jeg landet i KRS 6 timer før planen