God morgen fra OSL. Dagen er godt i gang og endedestinasjon for i dag er etter planen London. BA innstilte for noen uker siden BA761 som jeg skulle fly, og booket meg om til Finnair. Så det blir litt lengre tur, men får jo ekstra bonuspoeng og noen timer i Finnair Non-Schengen lounge så da går det egentlig greit. EM-finalen som er formålet med turen er først i morgen så har tid til noen ekstra timer på fly i dag. Nyt lørdagen folkens
Solkysten leverer som vanlig! Godt det er helg .. Bare 38 dager til neste planlagte flytur..du verden!
God morgen fra Oslo. Da var resten av ferien over. Vi hadde to flotte uker i Sverige og Danmark. Vi fikk oss en tur rundt i lokalområdet ved hotellet og en tur i Haga før det ble en stopp i Strømstad for lading og harryhandling. Mexico turen følger oss enda Ha en strålende lørdag alle bonusnisser. Peace out!
Morn. Godt kaffemarinert etter 4 timer på jobb… Skal prøve å finne noen kule «svømme-med-delfiner» i Miami/Key West området. Noen som har tips?
God formiddag fra Ekebergsletta. Om et par timer og litt til skal det være åpningsshow for Norway Cup. Deilig å jobbe ute når det er så fint vær. På onsdag hadde jeg den beste SAS-flighten på lenge. Siden jeg ikke hadde fått valgt sete eller sjekket inn på forhånd fikk jeg 1A ved innsjekk. Kom ombord og spurte om Plus-kabinen var full. "Det kommer én", sa purser. Så da ble det 24 seter for meg selv og all oppmerksomhet jeg kunne ønske meg fra det danske crewet. Laksen var god, den nye ingefærølen fra svenske Ekobryggeret var veldig god og det ble test av de to tonicene mot hverandre. En fra Ekobryggeriet og den gule fra Fever-Tree hvor sistnevnte passet min gane best. Sjokolade kom uoppfordret og til slutt satt purser seg ned og snakket om reising i gamle dager og hans 37(!) år i SAS. Som en kuriositet jobbet han stort sett torsdag-mandag i SAS og som tannlege tirsdag og onsdag. For en fyr, fikk dessverre ikke navnet. Ingen tvil om at selskapet har sine utfordringer, men de er jaggu bra på sitt beste og.
Morn fra godstolen. Startet å male hus i går og må fortsette i dag, så starter regnet fra i morgen og medfølgende malepause. Maling er noe av det minst attraktive jeg vet om. Å se på maling tørke er artigere Men samme det, det er på høy tid med litt værbeskyttelse og det å la være vil koste både mer penger og arbeid etterhvert. Ha en fin og malefri dag
God ettermiddag fra pubkontoret i Budapest. Etter 4 dager med stekende sol og 30-35 grader har virkelig himmelen åpnet sine sluser i dag, det bøtter ned. Får bare håpe at det ikke fortsetter utover dagen i morgen, selv om vi sitter under tak på Hungaroring foretrekker jeg finvær.
God ettermiddag fra en vestkyst. Solen skinner, men det er litt blæst. Men, det gjør at hagearbeid ikke er så ille som det kunne ha vært. Har fikset litt bedre utsikt fra terrassen, så nå kan vi følge med på alt som skjer. (Nå gjenstår bare ørten trær til.. ) Straks blir det besøk, med kake og kaffe. Så skal vi til naboen på beers and burgers. Sånn blir det med en amerikaner som hyttenabo. Ha en deilig lørdag!
God lørdag fra strandcabanaen på Bonaire. M Her er vi inne i siste feriedag og skal fly med KL765 til Amsterdam om drøye ti timer. I følge Flightradar24 er maskinen på vai denne retningen over Atlanteren og det blir en årsgammel 777 som skal fly oss hjem. Spent på om den er freshere enn maskinen som tok oss hit som hadde vel ti år bak seg i luften.
God helg alle sammen, her ble det en tur i nærområdet (kanskje litt uvanlig her inne ). Mevassetra er en lite kjent perle ikke langt fra Trondheim - man tar ferge over fjorden og derifra er det en kvarter å kjøre og en time å gå. Så finner man fantastisk setermat, ro og fred,og flott utsikt. Som et lite pluss tar dem Zettle, så det går an å samle poeng for årets CT. Mye poeng blir det dog ikke, da alle de fantastiske godbiten, samt kafe, svele og kjeks kun kostet 200,-. Jeg vil absolutt anbefale plassen, som dessverre bare holder åpent i juli. Men 2023 kommer nok etterhvert også. God helg til alle!
God laurdag frå Torrevieja. Sjølv tre rundar med solfaktor 50 var ikkje nok i går. Solbrend som fy. Det vert nok ikkje mykje meir topplausbading resten av ferien på denne skrotten. I morgon flyttar vi oss til eit nytt hotell. Feriens siste, nær kysten. Oppgraderingsbod er lagt inn for heimturen torsdag. Økonomiklasse freistar ikkje, sjølv om ungane nok søv heile vegen.
God kveld fra Oslo. Har smerter i hele underkroppen etter noen dager i Jotunheimen, men det var verdt det.