God Lørdag Folkens!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 20. febr 2021.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,541
    Bonuspoeng:
    183
    God Lørdag
    I dag kan dere feire Muffin day, Cherry pie day og Love your pet day!
    Halldis og Halldor kan kose seg med fyrstekake i anledning navnedag.
    Rihanna fyller 33 år, Kurt Cobain ville vært 54 år.
    Keeper Tom Rüsz Jacobsen med 26 landskamper for Norge fyller 68 år i dag.
    Det er vel noen som husker Cindy Crawford fra H&M reklamen i 1991, hun blir 55 år i dag.

En som kan feire sin 59. bursdag er Paal André Grinderud, han stod 3 uker alene foran Stortinget i 2014 og demonstrerte mot regjeringens forslag om Vinmonopolets åpningstider for julaften. Han fikk gjennomslag i Stortinget og polet holdes fortsatt stengt på julaften.
    Paal André har vært en forkjemper for å hjelpe barn med alkoholiserte foreldre siden han selv var utsatt for det i barndommen.
    Les gjerne gjennom hans Wikipedia side.
    https://no.wikipedia.org/wiki/Paal-André_Grinderud
    Gratulerer med dagen Paal!

sutenai, EndreD, Avixlo and 15 others like this.
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Sølvbyen. Alt vel, men noe grått og vått. Igår var det blankt og hvitt.
    Takk til @kjeeli for påminnelse om livets mange sider, og heder til de som tar en kamp for andre.
    Ha en frisk og aktiv dag!

EndreD, kjeeli, Avixlo and 5 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,745
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Drikker kaffe på sengen. Helg er digg!

@kjeeli , du glemte å gratulere Petter Pilgaard med dagen! :p

Nyt lørdagen og helg!

4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Porsgrunn. Grått og vått i lufta. Planen er å handle, og lage en haug små tapasretter i kveld. Vinkjeller`n er fremdeles godt fylt etter forrige helgs doble SAS mc poeng kampanje.
    Satser på de røde overkjører de blå i kveldens lokalderby fra balløya.
    Ha en flott helg:)
    ynwa

5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten gjennomgår vårvasken for at verdens vakreste by skal skinne utover våren ..
    SAS melder om at Uniteds fly fra Chicago til Calgary 02.09.21 allerede er kansellert og at vi er ombooket til ORD-DEN DEN-YYC
    ...
    Det blir nok ikke den siste endringen ..
    C671EB7A-08F3-446F-BCB7-769BC392C65B.jpeg

EndreD, kjeeli, Avixlo and 6 others like this.
  6. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God laurdag frå Aust-Finnmark!

Her er det på godt trøndersk 'sprættkaldt', men utruleg nok nærmest vindstille. Vimplar og flagg blafrar berre av gamal vane. Pandionkatten nektar å innsjå at alt håp er ute:
    20210219_110122.jpg
    Utsikt mot 'fjellmassivet' Tre-fem-og-førr

Vi får sjå kva helga bringer, men med både sjokomjølk til kjøling og Highland Parks 18-årige whiskey er nok dagen berga :)

Ha ei fin helg, folkens!

EndreD, kjeeli, Avixlo and 6 others like this.
  7. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,155
    Bonuspoeng:
    293
    God helg folkens :)

8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    God helg. Her skal det sees litt skiskyting nå først før det blir en tur på visit hos en kjær småbarnfamilie.
    Ettersom det er lempet litt her i Lillestrøm nå, så blir det kanskje innom et sted for noe å bite i, ledsaget av en IPA eller stout. Kanskje årets første utepils med et drag på pipa ;)

EndreD, kjeeli, Avixlo and 4 others like this.
  9. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, nå er det lørdag, og dette er siste fulle dag her på La Gomera, og naboen har lagd en video fra stedet der jeg har holdt meg i en måned nå. Det har vært ei fin tid uten Covid på øya, men i morgen er jeg klar for Tenerife :)

Last edited: 20. febr 2021
    EndreD, kjeeli, Avixlo and 3 others like this.
  10. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    God dag fra hytta i vakre Valdres. Her går det i snømåking, øl og champis. Akkurat gulpa nedpå en Vardøger fra bryggeriet til @ValdresBjarne. Nydelig!

Ha en flott lørdag folkens!

sutenai, EndreD, kjeeli and 6 others like this.
  11. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God laurdag frå Sunnfjord. Ungane tek seg ein lur medan min gode madam lagar middag. Eg har lyst på fleire bonuspoeng, slik at eg kan ta meg nokon ekstra turar når verda opnar opp att. Fleire roadtripar mellom SAS sine destinasjonar fristar. Har køyrt LAX - SFO før, men tek gjerne ein ny tur eller tre. Kanskje Route 66? Er det noko med bil, eller må ein ha sykkel? ORD - MIA hadde og vore kjekt. Eller ein tur rundt i Midtvesten. Det er ikkje bra å ha fri i desse tider. Ein vert drøymande etter fine flyturar og nye opplevelsar. Eg får heller gjere mitt for at vi skal få oss ny CT i år ved å konsumere litt øl når kvelden kjem.

Berlioz, EndreD, kjeeli and 4 others like this.
  12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,745
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har kjørt Chicago-New Orleans-Houston, da startet vi langs Route 66, og fortsatte nedover langs Mississippi. Det var en fin tur.
    Har også kjørt New Orleans-Miami, først oppover til Memphis, og så østover til Savannah, før vi kjørte ned gjennom Florida. Absolutt en fin tur, men vi burde hatt minst en uke til.
    Miami er jo kronisk vanskelig å få bonusbilletter til/fra, da er det andre destinasjoner som er enklere. I juni har jeg planlagt en tur fra Chicago til New York, via New England. Den turen blir nok ikke noe av, men billettene er enklere å få tak i. Boston-ruten er kanskje også en mulighet?
    Eller, så finner du bonusbilletter til et eller annet sted, og flyr videre innenriks. Det trenger ikke koste så mye. Hvis du spør @RoadKing så er svaret San Diego. Og der er det også veldig fint. Før verden stengte ned, så var det siste destinasjon for min del.

13. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,563
    Bonuspoeng:
    183
    Så lenge man ringer og oppgir at man er Holmen, ender man opp med biz tur/retur Miami selv om Sas sin kalender viser ingen bonus billetter :cool: Kan du ringe på vegne av meg ;)

EndreD liker dette
  14. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra hytta Husleia.
    Nettopp kommet tilbake etter Ølympiske leker i Rissa....skiskyting med innlagte drikkestasjoner :)
    Litt mat innabords nå så labber vi bort på ei nabohytte til nærkontaktene og spretter noen bobler :D
    Ha en livlig lørdag :):)

EndreD, Eddie47, kjeeli and 3 others like this.
  15. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Mange som kjører Route 66 med bil. Nada problem. Bare vær oppmerksom på at det øst for Rocky Mountains er ganske kjedelig. På vestsiden er det mye natur.
    Når du sier du har kjørt LAX - SFO før regner jeg med at du har kjørt Hwy 1, det er et veldig ålreit alternativ å kjøre på innsiden (via Yosemite, Death Valley, Victorville, etc) også.
    I hele tatt, Sør vest har mye å by på for en rundtur.

EndreD, Eddie47, kjeeli and 2 others like this.
  16. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Kan anbefale roadtrip mellom FCO og MXP :)

Sunnfjordingen and holmen like this.
  17. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,653
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdags kveld fra en hytte i Indre Troms.
    Idag har vi gutta hatt en lat morgen som gikk over i å prøve å isfiske men det droppet vi ettersom det var for kaldt og blåste for mye. Men vi kjøpte oss luftgevær og driver nå å koser oss med det før det blir burger til middag.

Her er et bilde fra dagen: 20210220_154446.jpg

Så ha en flott lørdag om du er på hytta eller ei

Upsaker, RoadKing, Berlioz and 6 others like this.
  18. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    Mange takk for tips @holmen , @RoadKing og @OttoL. Eg har vore ein del i Sør California, men aldri i San Diego, so det står på to do lista. Det finst mange gode vegar mellom LAX og SFO, men «indre rute» har eg ikkje tenkt på før. Må vurderast.

Det fristar og med ein tur ORD-MIA om eg kan oppdrive biz til/frå MIA. Om det vert MIA-ORD er pluss greitt nok sidan det vel er dagflight bortover. Eg er ikkje so kjend i dei midtre delane av USA. Både NOLA og Vicksburg som Holmen besøkte fristar, samt ymse destinasjonar i dei andre sørstatane.

holmen liker dette
  19. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Du får sende meg en pm om det blir aktuelt med SD og/eller indre rute.
    Eller, kanskje jeg burde finne tid til å legge ut et reisebrev en dag, om southwest o_O

Sunnfjordingen, holmen and Maggie like this.
  20. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det berre å skrive lesebrev ;)

RoadKing liker dette

Del denne siden