Lang natt i tronesete med Swiss sin noe ugunstige rute som lander 02 norsk tid. Kommet litt til hektene igjen etter noen timer i dagrom airside, om en god time bærer det videre med ANA til Vietnam. Ha en fin en!
God morgen fra sengen. Kaffe i koppen, rock på radioen, IF på telefonen. Det er helg! Hunden ser på tåken ute, og er usikker på om han vil ut. Det er meldt "mange" varmegrader, og jeg er spent på hvor mye av snøen som smelter. Og hvor mye kaos det blir når det så blir kaldere igjen.. Fikk en god del epost og sms fra SAS i går, med endringer på flyvninger i 2024. Må gå gjennom og se hva de har tullet med denne gangen, og om det går noen konsekvenser. Ha en fabelaktig lørdag!
Ikke veldig imponert så langt, ANA bruker fortsatt plastglass i business Og «amenity kit» på en tur med oppsatt tid på 7 timer og 20 minutt kom i form av en korg med litt tjafs der jeg kunne plukke det jeg ville, men sokker hadde de ikke! Hadde en reise på litt over 4 timer med ET tidligere i uken og der hadde de både servering i glass og skikkelig amenity kit (med sokker). På den positive siden så er setene romsligere enn Swiss sine troneseter
God formiddag fra sofakroken. Her i Oslo ligger tåka så tett at det nesten er utfordrende å se frem til TV-skjermen. Blir nok mest inneaktiviteter i dag, viktigste tur ut blir for å kjøpe inn årets julegran. Og så gledes det for at tur til Thailand kun er en drøy måned unna. Ha en flott lørdag!
Hei fra DUS! julete mat i loungen, inkludert en del forskjellige kaker med portvin til. Ginutvalget teller tre sorter. Kan ikke si jeg er lei meg for at flyet ser ut til å bli 20 minutter forsinket. Neste tur med fly er på onsdag og så bærer det videre til Tokyo på fredag. Har mange uker med mindre reising enn dette… blir godt å fly langt unna igjen! Ha en herlig lørdag
Laget liste over alt som skal kjøpes inn i januar. Alle kort er fylt opp for i år så greit med en god start i januar i stedet. Planlegger bl.a kjøp av Anker 737 GaNPrime som skal være det ypperste innen powerbank. Ellers er det T-60 (vinterferien) til neste long-haul som er 4 pax i TK biz osl-ist-kul. Deretter malaysia air kul-lgk og til slutt ferge lgk-koh lipe.