God lørdag fra Phuket

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av hifiman, 28. febr 2015.

  1. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Her sitter man på Holiday Inn Resort Mai Kaho Beach med magetrøbbel dag to
    litt bedre idag enn det var igår tror det har en kombinasjon med varme og jetlag
    noen tips ?
    uansett god helg til alle sammen
     
  2. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Haha. God morgen fra Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach, med magetrøbbel på dag to. :p Pleier alltid å klare å unngå slikt, men det var neppe noe sjakktrekk å bare drikke en halvliter vann på 8+ timer.

    Tips: drikk mye, få i deg salt og ta evt Immodium.

    Jeg har "gleden" av å skulle reise hjem i ettermiddag. Tar GJERNE i mot tips til hvordan jeg skal overleve 13 timer i økonomi med dårlig mage. Immodium har foreløpig hatt liten/ingen effekt. Foreløpig plan: få byttet sete fra vindu til midtgang.
     
    Islending liker dette
  3. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Neineinei, det der er ikke noe fett. Jeg har reist til Asia med magetrøbbel i Biz, det var ille nok...

    God natt fra Holiday inn....ehm, nei ;)
     
  4. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tipset , kjekt å vite at man ikke er alene :p aldri reist så langt før skal være i 2 dager til før 3 dager i Bangkok og 1 dag i Doha
    så jeg håper det blir bedre, skal kjøpe meg pringles i kiosken tenker jeg :)
    fikk faktisk tips om å drikke varm te så du kan prøve det samt ingefær øl er en slager
    selv synte jeg det ble litt bedre med en kopp te....kaffe og alkohol er ihvertfall fy fy

    Uansett fornøyd med oppholdet på Krabi Ao Nang Beach ?
     
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Ramada i Docklands. Nyt frukosten med utsikt over London City Airport. Fjerde fotballturen til London i februar. Satsar på at the Hammers presterar idag etter alt for månge uavgjorte kampar i det siste.
     
    Herlov liker dette
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    @Bjørn Helge , god bedring, trodde ikke du likte deg så godt på slike turistifiserte steder, uansett jeg synes sykt synd i deg dersom du fortsatt er dårlig når du riser hjem i monkey. God bedring også til @hifiman.

    Morn fra it Stavanger hvor det pøser ned og blåser godt. På toppen av det hele har jeg lovet minstejenta en tur til IKEA, å det på en lørdag... Så ut på eftan skal det nok skrues sammen noe remedier også.
    Ha en nais lørdag da ;)
     
    Last edited: 28. febr 2015
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra det Sørlandske!

    Grått og regn ute, så det blir ikke noen store utendørsekapader i dag kjenner jeg. 3 guttunger her som spiller alt det som er av xboxer og padder og podder. Gir jo litt fred for far i allefall. Får se hvor lenge det varer. Nå maser de om gotteri. Det er jo lørdag må vite.

    Satt og regnet på skatten i går og kom frem til at jeg nok kommer til å bli skyldig ca 35k i skatt. Det ødela min fredag. Og forøvrig alle ferieplanene for året også. Er det rart jeg drikker?
     
    anders82 liker dette
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Ofrivillig övertid på jobbet idag. Tror jag dricker lite extra idag...
     
    Bizflyer liker dette
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Styr unna Pringles .. fullt av fett. Lite gunstig på dårlig mage. Salte kjeks og 7-up/sprite/ingefærøl er langt mer behagelig for magen.

    Jaja .. har hæljevakt, men er heldigvis uberørt av all moroa i Streikeland. La oss håpe det fortsetter slik. Sneen er på vei til å forsvinne og på mandag skal det bli 16 pluss igjem. Forhåpendtligvis kommer våren for å bli.
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag herfra også!

    Ferdig med å vaske og rydde opp etter gårsdagens ølbrygging og i tillegg så har jeg sannelig fått byttet bremseklossene foran på madamens BMW også. Så nå er det en liten pils før man hopper i dusjen og gjør seg klar til kveldens vennemiddag, som går på rundgang mellom seks vennepar. Vi hadde sist så nå kan vi glede oss til fem tre-rettere fremover med alt av drikke inkludert :) Ett fantastisk konsept og denne "sesongen" så har alle parene trukket hvert sitt kontinent som skal være inspirasjon til mat og drikke.

    Skål og ha en super aften folkens!
     
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Etter overdrevent inntak av sykt godt øl i går, har sofaen vært vi min beste venn i dag :) TVen har stått på med NM på ski fra Falun, og jeg kjenner at jeg nesten må ta en øl for å feire hoppguttas bragd!

    God bedring til de som sliter med formen, og mitt er som andre mye vann (Soda wather funker som fy) og mye salt potetgull. Dersom det ikke funker, så har thailandske apotek mange gode remedier :)
     
  12. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Merkbart mindre kunder på jobb i tidsperioden 13-15 idag. Velkommen til Norge og ski VM på TV :p
     

Del denne siden