God lørdag fra Singapore!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 17. febr 2018.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings!

    Snart formiddag her i SilverKris-loungen på Changi etter 9,5 timer fra DME. Jeg synes transfer i Moskva gikk helt kurant, jeg, men man må selvsagt være innstilt på å gå av flyet for en kort befaring av Domodedovo. Det er vel ingen sak for flynerder som oss.

    Dog var den Moskva-originerte sandwichen som ble servert mellom ARN og DME antagelig det verste jeg har fått i business noensinne. Hermetikkskinke og cheddar. Ikke Singapore verdig. Jeg synes litt synd på de og, før hva skal de gjøre, men når de har plass, burde de absolutt fylle flyet med mat i Singapore.

    Snart skifte til B777 for siste flygning til Melbourne. Opprinnelig A380, men nedgradert. :cool:
     
    FFlyer, Baldrick, DanH and 5 others like this.
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra BGO. Måtte bestille en tur til LUX, umulig å oppdrive prisen på sas.no så måtte bestille via luxair. Nytt selskap for meg og nesten 2 timer i propell på CPH-LUX. Bare å glede seg til april!:confused:
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,178
    Likes mottatt:
    869,702
    Bonuspoeng:
    293
    Du glemte å si at det er godt vær i Bergen i dag...har til og med sett blå himmel!

    Bare fire dager til jeg skal teste Air Canada og Air Canada Rouge ...gleder meg!

    Ha en fortreffelig dag
     
    FFlyer and Darkcho like this.
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Vær er ikke relevant når det er OL. Sitter inne uansett :oops:
     
    Eddie47 liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Uff lørdag fra Trondheim...
    Tar på med rock’n roll for en gammel skrott...:rolleyes:
    Får glede seg med spenning på damestafetten og bra av Eckhoff på fellestarten.
    Blir en rolig lørdag kjenner jeg ;):):)

    Ha det fint :D
     
    Eddie47 liker dette
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo. En litt grå og kald dag her, men har fått meg en luftetur på noen timer likevel.
    Etter flere timer med tv-titting på gode norske prestasjoner i Korea er det nå tid for å bruke ettermiddagen på å se på grønne gressmatter og litt ballsparking fra England som avslutning på en fin sports-lørdag :)
     
    Kristian liker dette
  7. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Timene i innenlandsloungen på OSL ble brukt til å se på Den dramatiske og spennende stafetten. Et ørlite minus for manglende TV i disse dager, selv om det sikkert er dem som foretrekker det slik. Kan snart ønske vel overstått lørdag.
     
  8. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Odense!

    Utenom OL, så har dagen har blitt brukt til å planlegge en potensiell tur til Sao Tome og Accra i første halvdel av påsken.

    Har funnet en grei reiserute med SAS, Ethiopian, TAP og Turkish. CPH-ARN-ADD-ACC-TMS-ACC-IST-Europa-CPH, med noen-og-20 timer stopp i Accra på vei tilbake. 90 000 poeng + 2-3-4000 kr i avgifter.

    Må gå litt i tenkeboksen for å se om det blir noe av dette. Hmmmmm.
     

Del denne siden