God lørdag fra the forbidden city og! Tredje morgen (teknisk sett fjerde grunnet tidlig innsjekk!) i presidentsuiten og jeg begynner å bli kjent! Greit med et morgenbad, men hvor!? Begge soverommene har vært sitt enorme bad. Det ene med et stort boblebad, det andre met et stort romersk bad. I tillegg et mindre boblebad i treningsrommet, og ikke minst et gjestebad i underetasjen ved kinorommet. Vel så er det jo også badet på livvaktrommet, men jeg lar de få ha det i fred Valget falt på det romerske. Der kan man jo til og med ta noen svømmetak Derav sene god morgenønskninger i dag. Nyt dagen folkens!
God morgen fra DOH. PER-DOH i økonomi med Qatar gikk relativt greit for seg, men Qantas var bedre. Nå skal jeg snart på en liten busstur i Doha før flyet til CPH går 15.35 lokal tid.
Solkysten ligger badet i sol .... Hyttelivet er ikke verst det heller ... men drømmer om flyturer .... Alt for lenge mellom hver tur Ha en deilig dag
Sol også her litt nord på Solkysten. Her er eg og arvingen som alltid oppe tidleg for å sjå Bonanza. Det var reklame for SAS AmEx Elite mellom episodane i dag. Seinare vert det jobbing med privatbissnissen og avlevering av konfirmasjonsgåver. Kjem den bekrefta ICE-bonusen i dag tru?
God morgen fra OSL Ikke helt forventet første inntrykk da var Porsche forrige gang... Toyota må ha punga ut heftig med kroner. For å si det slik, ingen glane kø: Så står det ved dagens utfordring: første gang i livet på gullstua? Eller teste AmEX Platinum? Første gang på AmEx Osl Premium lounge, gikk silke smooth. Og det beste til slutt, NYDELIGGGGG På andre runde nå! God dag i luften som på bakken... Boarding starter 0920...Ledig i plass i for håndbagasjen? Etter bagasje krøll valgte vi å ikke sjekke noe in
God morgen fra det Sørlandske. I motsetning til Eddie47 behøver jeg ikke rapportere været.. Takket vær min korte Odyssé til Sofia har jeg nå passert de 45' litt før halvveis i opptjeningsperioden (men da er jo SAS AmEx Elite det viktigste bidraget). Jeg hadde tydeligvis en slags Flex saver til SOF og vanlig Eco tilbake. Hvis jeg ser bort fra den ekstra hyggelige perk'en med Compl. Upgrade, synes jeg LH leverte bra. Litt kjedelig sandwich, men greit med tilbud av drikke. En tysk kompisgjeng/ unge kolleger (?) hadde dessuten opptil flere turer frem i galley og fikk påfyll med øl. Savnet imidlertid USB for lading av mobil. Møtet i Sofia var på det gamle K. -partipalasset som nå er representasjons-møtelokaler OG som også har et historisk museum. Vil absolutt anbefale en tur innom et av de mange historiske museene (flere avd I Sofia, og ett I Varna). Bulgaria har en fascinerende historie med noen av Europas tidligste bysamfunn (>5000 år gamle) og fantastiske gullskatter. Kulturfolket Trakerne hadde bl.a. usedvanlig dyktige gullsmeder. Bildene viser et vinsett som ble brukt sermonielt ved inngåelse av avtaler/traktater. Dette settet er ca 4.5 kg rent gull, hvis jeg husker rett.
God formiddag fra Bodø Her blir det nå frokost, før en rusletur i byen. Liten polferd blir det òg, da vi er buden på middag i kveld. Ha en fin lørdag
Ikke noe spennende, Txl, x1 overnatting på Intercontinetal i Berling, men det er AmEx på ARN som er spennende. Bor en dag så hjem via CPH-ARN og blir noen poeng rikere mot EBD. Hugos restaurant er er valgt som middag... ryktes skal være i særklasse(ja da bilder kommer) I flyet riktignok ikke noen stor overraskelse. Godt med plass.[/QUOTE]
Hmm ja, tipper at Toyota er rimelig desperate om dagen. Fra å være vant til å toppe salgsstatistikkene til å være nokså langt unna toppen salgsmessig. Det svir nok. De håper nok at relanseringen av verdens mest solgte bilmodell skal gjøre en forskjell.
God morgen fra Jessheim. Rimelig trist og grått foreløpig her i nabolaget til OSL, men håper det lysner ut over dagen når undertegnede skal kaste seg ut i fysiske utskeielser i form av 8 etappe i Holmenkollstafetten (sorry @holmen, jeg er vel en av dem som er med på å stenge deg inne i dag ). Belønningen kommer i form av middag på Noddee Barcode i kveld. Gleder meg til å sjekke ut tilbudet der
Syka bra Regner med at du er på Cathay The Wing F? Flyr du med F på Cathay eller er du OneWorld Emerald?
Ikke fullt så god morgen fra Regensburg, men det er vel mest fordi kvelden i går var særdeles god. Tar seg nok opp utover dagen igjen
God morgen fra hovedstaden! Dagen har startet med kaffe på sengen, og snart blir det frokost. I dag skal jeg ned til byen og finne meg nye briller, det kan bli spennende. Må også innom Big Dipper og kjøpe et par plater, tenker jeg. I går skulle jeg være flink og booke buss og billetter til Blue Lagoon neste lørdag. Jeg sjekket tidene for flyet i kalenderen, og booket tidspunkt som passet i henhold. Så gikk jeg inn i SAS-appen for å sjekke om det hadde kommet inn noen poeng den siste timen (det hadde ikke det), og det var lurt, for flyet hjem fra KEF gikk ikke når jeg trodde. ... Jeg hadde glemt å tenke på tidsforskjellen. Men, jeg fikk flyttet på billettene, så det gikk bra. Du er tilgitt. Du starter på Gressbanen.
God dag fra Tallinns gamleby. Starter dagen med litt sightseeing og bjørnepølse. Middelalderølet som serveres til er overraskende sterkt så det går nok bare oppover herfra.
Loungen er ikke gedigen, men mer koselig og stilfull innredet Ingen self service, blir vist til bord og får utdelt meny Da må dette bestilles. Mimosa må prøves!