God morgen. Middag? Frokost? Datolinje? Velg det som passer, her er i hvertfall klokken blitt 09.44. Og stranden er blitt nesten borte. Bare på åtte måneder. God lørdag, og godt måltid!
God lørdags morgen. Den er seig, men lat. En uke siden man jogget en liten sightseeingtur i istanbul. Tiden flyr! Men dessverre lenge til neste flytur. TK C flyr jeg gjerne igjen God helg
God lørdag fra Bologna! Kom endelig fram i går kveld, bare 9,5 timer for sent og en flytur mer enn planen. Air France tok meg trygt fram i C og et nytt flyselskap kan krysses av lista. A220 på CDG-BLQ, så kan til og med krysse av en ny flytype. Nå går turen etterhvert til San Marino på en liten dagstur. Ha en finfin dag!
God morgen fra DPS! Her er det ettermiddag alt, men vi har en fire timers kjøretur til nordlige delen av øyen igjen... Ingenting får stå i veien for guttatur, så det blir nok en pils eller fem når vi endelig kommer frem til hostellet Nyt dagen alle sammen!!
God morgen fra sengekanten i hovedstaden. Startet planleggingen for høstferien i Boston, har en uke. Tenker 3 dager i Boston og 4 dager i området rundt, noen med gode tips på hva som er verdt å se? Kom samtidig over et gammelt nostalgisk puslespill Ha en strålende helg alle bonusnisser!
God morgen også fra HAM! Har fått seg frokost hos LH, men til tross for fint vær måtte den inntas innendørs. Ikke helt sommer ennå, altså. Nyt helgen!
God morgen fra FBU (er vel ca 25 år siden den IATA-koden ble brukt sist). I dag er det avreise til Bali!!!! Foreløpig har vi tikket inn 100 kg med bagasje eks håndbagasje . Sånn må det bli når det er fire stk som skal være borte i åtte uker. Slagplanen er at farmor tar eldstemann på flyet og kona tar yngstemann. Selv håper jeg bare å nyte Turkish sin bizz hele veien (nei da).
14dg til man skal utsettes for Avianca biz MAD-BOG-AUA. Hørt så mye negativt om Avianca at jeg er fornøyd bare jeg får sitteplass. Men ikke så enkelt å finne 4 seter i biz til en karibisk øy lør-lør i vinterferien så egentlig fornøyd med at vi kommer oss et bra sted så får vi heller ta boblene i loungene og når vi kommer frem.
God morgen. Ser ut til at jeg holder sengen i dag også. Formen er stigende, men ikke på topp. Snødde en del her i går, men jeg slipper heldigvis å brøyte selv. Siden det ikke ble noe tur denne helgen, må ny tur planlegges. Kona hadde booket hotell helt uten ViaTrumf og alt som er, så det er nesten bra det ikke ble tur. Siste to dager med 16% Trumf hos Booking.com, så jeg må sjekke om det er noen turer som mangler hotell.. Ønsker alle en finfin lørdag!
IF blir godt representert på AUA skjønner jeg. Fruen og meg setter også kursen dit den lørdagen. Hadde opprinnelig samme rute som deg til AUA, men fikk endret til United og Copa biz for ett par uker siden: OSL-BRU-IAD-PTY-AUA er melkeruta ut. På hjemreisen får vi testet Avianca via BCN. Ut i fra reisebrevet til @Eddie47 ser det ut som man overlever, må bare holde godt på skoene.
Morn fra godstolen. Ute er det 9 minusgrader og har ikke tenkt å gå ut. Inne er det behagelig temperatur. I går tikket inn resten av poengene fra forrige helgs MR til LA og telleren står allerede på 40k statuspoeng, noe som er veldig greit når opptjeningsperioden starter i januar. Har allerede noen flyturer planlagt og med de turene blir det 60k poeng, SAS MC forventer jeg å få minst 15k statuspoeng på i løpet av året så jeg ligger veldig godt an for å rekvalifisere for diamant. Har noen opphold der hotell ikke er bestilt, så der må jeg ta en liten runde på booking.com for 16% får fart på trumfen. Har allerede bestilt nok til å få NCC plat ‘på kjøpet’. Ser på det som en meget bra deal. Ha en fin dag, inne eller ute, med eller uten poeng
@Lars J , @Nuvolari , Avianca er ikke helgærent, dere får en fin tur. Men de har forbedringspotensiale ja.
God morgen fra vest i verden, her gikk reveljen kl 04! Nå er det kaffe, pakking, dusjing og klargjøring for en dag på Panamakanalen. I tillegg skal vi bytte hotell til Radisson Panama Canal som ligger ved kanalens sørlige munning, der skal jeg sitte ved bassenget å se de store båtene seile forbi.
God formiddag fra Porsgrunn. Dag 1 av 17 dagers ferie. Avreise Sez i morra. Først VY til OSL. Så OSL-ARN-ADD-SEZ med ET Ser plutselig at ET har fylt opp biz kabinen i 787-9. Det var kun 4 andre pax på setekartet i går. I dag er det 14 opptatte av 30 Ha en luftig helg
Morn fra vest! Kona klarte å la flyet gå fra seg igår, så det ble en heseblesende aften for å ordne tur… Fikk ikke med seg gate change, og ingen beskjed. Jaja. Men SAS kundeservice mener returen ennå er gyldig, selv med no-show. Med tanke på kundeservice sitt rykte, så er jeg skeptisk. Selv om reisen ennå ligger i appen hennes. Hva sier folket, stoler vi på SAS?
Sen frokost med lokale kompiser i London skled fort over i litt vin... The British way. Jo, jo, det er tross alt lørdag! God helg, alle