Litt sol og litt grått og litt vind og +2 grader … Kaffen inntatt og skal snart steke rundstykkene fruen skal få til frokost .. Godt det er helg T-12 … bare forsvant
God morgen fra Oslo vest. I dag blir det byvandring og test av en ny restaurant. Minstejenta har lyst til å se Mario filmen på kino, men jeg skylder på for bra vær. Vi får se hva det blir til T-55 BKK T-120 HND T-150 BOS T-290 MIA Ha en fin lørdag alle bonusnisser og en riktig god langhelg
God morgen fra Håstølen En fryder seg enda over at en fikk fatt i LH F Få dager til en skal ta med yngste broren på førstereistur ut av Charter selskapene sine klør Etter en runde med LH F og SAS Business tenker eg at det er flere som satser på billkill for å øke mengden CT’er Arvingene er oppe for lenge siden og kaffien nærmer seg heldigvis klar
God morgen, Hadde en kul teater opplevelse i går Hvis noen andre skal på denne forestillingen, anbefales det å være tidlig ute da det er unummererte plasser i en noen utradisjonelle sal Fikk tak i en fin plass, selvom de beste er i kroken til høyre her T-banen kom som den skulle Og fraktet oss hjem. Dagen i dag blir nok ikke like spennende, kanskje møte noen kompiser for litt poker. Ha en strålende dag
Morn fra sengen. snart på tide med kaffe og frokost. Så går dagen stort sett med på å lese bacheloroppgaver. Og kanskje romdrikking. Grei kombo det. Intet nytt på reisefronten, dessverre. Vel, utenom at jeg fant ut at med mine bestilte flyturer, påplusset vanlig forbruk med sasmc, at jeg er bare rundt 5000 statuspoeng unna å beholde diamantstatus. Er altså bare få turer unna. Tenker jeg bare går for diamant igjen. Da blir fruen glad for fornyet gullkort. ha en fin dag!
God morgen fra hytten. Det har regnet i natt, og nå blåser det. Men, når vinden får blåst bort skyene, så ser det ganske så fint ut. Det er iallfall ikke snø her, som det er hjemme. Det ser ut til å bli et fint reiseår: T-13 BOS, SK Biz T-95 HND, ANA F T-151 HND, ANA F T-199 LAX, SK Biz (+Texas og NJ) T-217 LAX, SK Biz T-238 MIA, SK Biz, juleferie i Florida T-271 HND, ANA F, via USA T-292 LAX, SK Biz (Pluss noen turer innenlands og i Europa) God lørdag folkens!
T-0 og Emma snurrer på Spotify. Godt noen har reiselisten klar. selv er jeg nesten uten bookinger det neste året.
God ettermiddag frå Sunnfjord. Madammen og ungane er på vift, so då held eg fortet heime. Det vil seie hamburger til lunch etterfulgt av ein lang lur, litt husarbeid og no snart middag. Det er vel på tide å snart gjere klar sjølvmeldinga, slik at likningssjefen vert nøgd. Ikkje lett å vere eigedomsbaron. Fin reiseplan, @holmen. Eg har berre tre bookingar inne førebels, men det blir nok redusert til to Konfirmasjon i Kolvereid tel ikkje.
Mye gode turer som venter på meg ja! Men det er jo ikke alltid kvantitet som teller. Og den ene til HND blir kanskje droppet til fordel for en bursdag. Kolvereid er vel Norges minste by, er det ikke? Det er jo et reisemål i seg selv.
God formiddag fra LA. I dag smeller det med første av to konserter med Willie. Gleder meg stort, men først skal det kjøres litt bil og litt sightseeing Dagen startet med en løpetur i Malibu Hills. God start med tanke på kvelden
Livlegen min var i forrige årtusen distriktslege i Kolvereid og han mener at dialekten er uforståelig …..
God lørdagskveld! Eneste dagen som er noenlunde vindstille så dermed var en opp allerede kl 0600 for å prøve fiskelykken. Fisken begynner å vende tilbake og endte opp med ca 5 kg torskefilet - mange middager i vente På flyfronten så er det stille før sommeren men har begynt å snuse på en longhaul MR til høsten. Blir nok litt søking i partnerskap med en øl eller to etterpå.
God ettermiddag fra Sunny Ladner! Igår ble det en rundtur til Fort Langley, kul westernby med et historisk handelsfort. Deretter til lake Buntzen, ser man bort fra de gigantiske treene, så er det helt likt Norge. Idag har vi svidd skinnet vårt i solsteiken i Steveston. Rolig fin fiskerlandsbydel, der man kan få kjøpe sjømat rett fra båt. Som i Norge igjen… Nå er det snart tid for grillmiddag! Ha en stekende aften!
God formiddag fra LA. I dag smeller det med første av to konserter med Willie. Gleder meg stort, men først skal det kjøres litt bil og litt sightseeing Dagen startet med ek løpetur i Malibu så ikke noe om slanger, men denne