Godt morgen godtfolk. Lørdagen har kommet og jeg benytter muligheten til å sende en liten frokosthilsen fra landet som har en klesbutikk dekorert med tre hunderumper.... Og en by som i hovedsak byr på dårlig fremkommelighet som fotgjenger, liten tilgjengelig bruk av kredittkort og lite informasjon på generelt grunnlag på engelsk på hvordan ta seg rundt. Men litt live musikk fikk vi i alle fall Ha en strålende lørdag!
Velkommen og god morgen til the (thin) blue Line som lovet å gå om 1 minutt for lenge siden. ombord en fredag kveld er det så langt turister og ansatte på flyplassen. Det ble flytur i dag også og faktisk en til senere i dag. Det ble også bedre sete en forventet hos United.
God morgen fra Stavanger Her kom en hjem i går kveld etter 5 dager på vakt i Bergen. Så en har en sovet meget godt i natt, men våknet gjerne litt for tidlig. Ikke de største planer for dagen, men må nok ta en titt i hagen. Så blir det nok også en spasertur og det må planlegges litt ifm neste tur til Thailand. Utover det skal det bare slappes av. Ha en bra ferie-lørdag
God formiddag fra Porsgrunn. Straks avreise til Sandefjord og så Strømstad. Bunkre kvota og vel så det i dag, overnatte på spa hotellet. Innom Nordby på vei hjem i morra. Kjøtt, ost og godis. Ha en fin dag
God morgen fra Strømstad Spa&Resort. Her tikker ferien mot slutten og det nærmer seg utsjekk og den obligatoriske handlingen på vei hjem. Jordbær kortet lukter svidd og legges i dvale. Fikk oss en flott avslutning med båttur, sol og bad i går på Furuholmen. Ha en fin lørdag alle bonusnisser
God morgen fra smilets land På flyet fra Bangkok til Koh Samui for noen dager siden rakk de å servere varmmat til hele flyet, samt kjøre en runde med drikkevogna på en 50 min tur. Omtrent som OSL-BGO. Men så klart - det ble ikke mye kvalitetstid bak gardina for kabinpersonalet.
God morgen! Litt overskyet i dag. Men det passer fint, for vi skal gjøre litt forefallende i dag. Levere gressklipperen på service, kaste litt ymse på dynga, handle mat og vin, og hente hunden som har vært på overnattingsbesøk. Gårsdagens golfrunde var veldig trivelig, og banketten etterpå var enda triveligere. Håper alle får en finfin dag!
Morn fra godstolen. Seremonien i går var veldig fin, og fikk gjøre noe jeg helst ikke vil gjøre igjen; bære kiste. Det er tungt på to måter. Reiserelatert; SAS booket oss om fra kl22 til 2025 avgangen, innom standby fordi plus var fullt utenom ett sete (vi var to reisende), men go var ikke det. De åpnet en rad med plus til, så det ordnet seg. Skulle egentlig reise hjem fra Amsterdam på søndag, men har fått utsatt hjemreisen til påska og skal visstnok få 4kr igjen etter flyttingen. Ha en flott dag!
God morgen fra Chateau stolen. Kopp nr 3 er på vei inn i gapet. En god suppe står på kok og en super god smoothie er allerede inntatt. I dag blir det litt sosialisering med min bedre halvdel og hennes venner. Lengter etter ny reise. Over en uke i Norge og ferie. Det skal ikke være lett...
God ettermiddag fra jobb. Ikke så aller verst å være på jobb når det er 15 grader og bygevær. Ble nesten en NZ tur igår, da vi i godt lag kom i snakk om Syntonyfestivalen, og jeg fant business LHR-LAX-AKL med UA og NZ 17.aug… Men så var denne hersens jobben i veien da… Artig å være bonusnisse når man faktisk vurderer en langhelg slik
Hallo fra Granca, deilig å koble helt ut her i noen dager etter en lang periode på jobb hvor jeg har fått besøkt både São Tomé og Ekvatorial-Guinea Trasker nok straks ned til poolbaren. I morgen blir det BA og DY hjem.
God morgen fra strandkanten på Bonaire! Solen er oppe, fuglene skinner og havet er klart for nye besøk.
Nå går solen ned på solkysten! Vakkert syn .. Takk for meg! https://insideflyer.no/forums/threads/tromsø-tips.19597/
God kveld frå Sunnfjord. I dag smakar eg på kjøpe-«brennevinet» til 25kr literen eg kjøpte på ferie. Brukbart, men kunne vore sterkare. Til den prisen kan ein vel uansett ikkje klage? Snart leggetid for ein med små ungar. Voldsom kløe i bookingfingeren i kveld. Eg har berre to reiser i SAS-appen; madammen sin tur (med systra) til Berlin i august, og min verda rundt tur med ANA F og SAS C i januar. Kløen blir ikkje mindre intens når ein les @Spielhaug sin post. Tenk å fly LHR-LAX-AKL…
Du har alltid kommet med gode kommentarer og forslag på mine reisebrev. Håper du blir og deler videre av din kunnskap og erfaring.