God lørdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 22. nov 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden:) Ny dag og nye treningsmuligheter - så da skal treningsbagen pakkes. Brunch med en kamerat fra København før det blir stort selskap i generasjonsboligen vår i ettermiddag. Ha en feiende flott lørdag!
     
    Kjakan liker dette
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra DY932 til København der helgen skal tilbringes med kona. Barnedåp i morgen, men det blir vel shopping hele dagen i dag. Skal som @EB brunsje i byen, så da kanskje vi sees? 
    Uansett godt at både SK og DY har tatt i bruk de nye reglene der flightmode holder. Så da slipper jeg å krangle hver gang for å ha på Bose'ne mine.
    Ha en fantastisk helg alle sammen!
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Schipol-Rijk och Park-Inn,

    En full och intressant dag är att vänta, tror jag i alla fall. Ha en riktigt fin dag var än ni är i världen.
     
    Fnate, PettR and TOS like this.
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra samme sted som PC, på FTU... Dagens første "tissepause" er vel strengt tatt snart igang - for å sitere GP-Jostein. Ihvertfall for en som tjener opp tilsammen ca 168 Flying Blue poeng i året på sine 4-5 KLM turer.

    Sky Team må jo være det luftfartens Rubler? Du tjener 10.000 miles på en r/t over Atlanteren og må ut med 220.000 + 4-600 Euro i skatter for en reward. Jeg mener... Det er jo helt absurd?

    Vel, vel... Ha en dødsgod morgen.
     
    peterfox, Bizflyer, Islending and 3 others like this.
  5. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Og det er bare en vei!
     
    Bizflyer, tommy777 and Fnate like this.
  6. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    God dag, litt sen ute grunnet en fuktig tur på byen i går, men nå går alt så mye bedre ;)

    w
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra FTU Amsterdam. Var i seng ganske tidlig i går, rundt 0130. Good times og moro med mange dine folk her i helgen

    Som Borat sier: Great Success ! ;)
     
    Bizflyer, AndersB and PettR like this.
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra slettelandet sør for Stavanger. God lørdagsfrokost inkludert kakao er unnagjort, siden ble det øvelses kjøring med min datter før siste innkjøp til kveldens juleselskap ble unnagjort. Nå har garasjen fått montert opp julebelysning og jeg skal snart starte forberedelsene til å lage 4 liter med Singapore Sling, prøvesmaking må vel også til ;)
     
    AndersB liker dette
  9. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Ny annonsering hos SAS? "Passasjerer på rad XX til YY, samt business class passasjerer kan nå boarde." To problemer her: 1. Business Class? 2. Hva med oss stakkars EBD og EBG...?
     
    peterfox liker dette
  10. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Nå må jo jeg fly over samme "sjøen" neste uke til tekno-staden SFO. Jeg får slække EB 30´miles på konto, og en syk-bakrus.
    Hvoran "kompe" 30K miles på EBB konto vs. 3 netter hjemme i sengen? EBD koster kun TNOK 140 i cash.......
     
  11. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg håper at "gull-guttene" er tilstede ved Geir Laurizten fra SK, man som fikk meg i kne-stilling og hjertefeil.
     

Del denne siden