God lørdag morgen fra Asianas F lounge i Seoul. Her nytes morgenen med et glass Möet og en god frokost av blant annet dim sum. Vi fikk sjekket bagasjen inn hele veien til Oslo i dag, og boarding pass for LH F er også i den hule hånd. Fun fact of the day er at flyet går 25.2. lokaltid 11:00 og lander 25.2. lokaltid 11:00 etter 14 timer Interessant nok må vi hente bagasjen på JFK og sjekke den inn på nytt. Legger et lite stemningsbilde fra loungen som en god morgen til forumet. Forøvrig bikkjekaldt i Seoul.. Ha en strålende dag, med eller uten dimsum Oppdatering fra kabinen. Det er noe som ser ut som en 6-7åring i F..
God lørdag fra Naritasan! Siden det ikke er en lounge i nærheten, får man nøye seg med bønner  Ha en fin dag, enten du er høyt eller lavt
Så er dagen straks 12 timar gamal, og eg har vore våken halvparten av desse. Lunchavtale om to timar i pizzakantina nede på ankomst, og satsar på tidleg kveld på Radisson og nokre timar på auget. Ut av køya før fanden i morgon tidleg, og fyrste etappe til FRA i morgon tidleg. Herlig med litt fri frå jobb etter ei travel veke. Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra Kbg, Buskerud. Ekstra hilsen til Katmandu som med sin post ovenfor har 441 innlegg og 441 likes. Ha en fin dag og positiv statistikk, alle!
God formiddag herfra. I dag skal jentungen feires her og vi venter på familie og venner klokka tre. Alt skal være klart nå og da kan pappa slappa av med litt ski (på TV) etter atter en økt med snøfreseren. Blir nok ett trivelig selskap i dag, men ser allerede nå frem til første pils skal jekkes i kveld
God lørdag! I dag går tre vaskemaskiner for fullt etter en uke på fjellet med alle fem og en dag på hytta på Hvaler med bare sønner, samt utvasking av gjester i i gjestehuset på gården. Det blir ikke mye bonuspoeng av slikt, men jeg skal iallfall få svingt mitt nye Amex-kort litt senere i dag. Apropos vaskemaskin: @Are? Nå er vi klare.
Gratulerer med dagen til frøken Reisefrø, håpar det blir ein fin fest med kake og krem over alt. Husk å ta backup av alle bilder i tilfelle hdd-krasj. ("Professor Rosseland sine tre B-ar": Backup, Backup, Backup!)
God helg til alle. Etter å ha ankommet med SK 908 fra EWR i dag er det vel 14 dager i svime/halvt bevisstløs tilstand. Får være optimist og håpe på 13 dager denne gangen. Reiste i biz så det ble ca 3 timer med flat søvn. Bra.
En mindre god lørdag fra Oslo. Har i dag lært at Vespa sin PX125-modell ikke selges i 2017 grunnet nye utslippskrav. Da blir det lite vroom-vroom på meg ila. våren.
God ettermiddag fra Trondheim. Her har man nettopp gjort ferdig indretjeneste, så nå er det klart for feiring av 6-åringen med familien. Ha en livlig lørdag
God ettermiddag fra det lofotske! Solen skinner og det er et nydelig vær, men jeg er stuck på sofaen grunnet et kraftig tilfelle av manflu. Ønsker meg selv god bedring, og alle dere andre en flott dag og en god helg Kristian
God lørdag formiddag fra et møterom litt utenfor downtown Mustache City. Noen med totalt manglende respekt for forholdet mellom fritid og arbeidstid har engasjert meg i et prosjektmøte/workshop hele helga, så her skal det faktureres med gaffel! ...på den positive siden, honoraret går selvfølgelig uavkortet inn i årets reisebudsjett