06:00 er fryktelig tidleg når ein skal opp og gjere saker og ting ein ikkje får betalt for. (Med mindre gleda over å sjå sola over skyene blir rekna som ein eigen valuta.) Ha ein fin dag alle sammen!
God morn fra Trondheim. Ukristelig tid å stå opp når man har fri, men kidsa ville opp kl 0623 så da har man få valg. Heldigvis satt jeg oppe til 0143..... Så da sitter man her da, med kaffe nr ørtifjorten og prøver å våkne Blir en tur på Ladestien idag med en kompis i samme situasjon - kjerring med skolearbeid og kids som må luftes Ha en strålende lørdag
God morgen fra KRS! Andre drar til kjøpesenter med bil og fyller opp med det de tror de trenger. Jeg tar fly til København og spiser lunsj. De andre sier jeg er gal. Jeg sier ingenting, bare sjekker yr.no for eventuell tåke... Ha en fin dag der du er, med eller uten referansenummer
God morgen fra Ruters blå. Trikken tar meg til Jernbanetorget hvor NSB skal frakte meg videre til OSL. Årets første flytur venter, det blir bra God lørdag alle sammen
God lørdag fra InsideFlyer, avd. OSL-Lounge. Snart går turen til Lisboa med BA! Et lite stopp på T5 for champagne og tomatbønner er planlagt.
God morgen fra det Hallingdalske. Tosifret antall blå og lite vind gir gode muligheter for snøproduksjon. Godt det er andre som tar seg av den biten. 41 dager igjen til årets første flytur.
På vei til OSL, men ikke for å fly . Stuttfeiten skal overrekkes den høye orden for å ha reist Lufthansa F. Siden selskapet kun ga ham en skarve tøypose trer jeg støttende til med den eksklusive Rimowa ordenen Hva gjør man ikke for sine likesinnede på en lørdag formiddag
God lørdag og god helg. Dagen blir dessverre tilbrakt på kjøpesenter, IKEA og Coop Obs Bygg. Akk, akk. Heldigvis skal en opp i lufta til uken.
Eftan fra Silsandhallen. Ble en liten kjøretur idag for å se jentungen spille håndball. Regn og mildt, og for det meste bare veier. Booket jobbtur til Washington DC med SK i Plus midt i februar for en uke. Så blir det vinterferie i Singapore med QR. Rolig start på flyåret mao. Ha en fortsatt god helg!
Tusen takk for at du tok turen, og for ein trivelig lunch @RoadKing , det er mykje god mat i godt øl. Vi får ta pizzaen neste gong. Har ankommet Romerriket og det er straks meir lunch. Herregud for ein herlig dag!
Til i morgon ettermiddag. Skal plukke opp ein gjeng etter lunch før det blir tilbake over fjellet. Skal vi ete pizza i 12-tida?
God lørdag kveld fra InsideFlyer avd. Ivar Aasen også. Ikke mye øl eller fly her ute i dag (heller), men godt har vi det likevel. I kveld fikk vi servert en fantastisk middag med valg av hovedretter mellom kveite, hjort og reinsdyr. Kveita var kjempegod og viltet var så mørt at en av mine danske kollegaer spiste det med skjei! Så vi har ikke lov å klage i alle fall. Nam-nam! Men nå er det snart kvelden her. Ha en fin aften!
Det visste seg at LIS-flightene til BA går fra Terminal 3, noe som overraskende ga meg en meget god anledning til å teste Cathay sin nye First-lounge... The Pier i miniatyr. Anbefales!