God Lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 19. juni 2021.

  1. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,508
    Bonuspoeng:
    183
    God og mett etter en knall middag i Speilsalen på Britannia
    (Noen utvalgte bilder)

    20210618_184301.jpg

    20210618_184540.jpg

    20210618_194126.jpg

    20210618_190822.jpg

    Colonialmajor Reitan satt 2 bord unna, men kveldens høydepunkt var etter middagen!
    Når vi møtte @holmen og fruen til en drink i baren på hotellet :)

    PS. Erling og Elling kan feire navnedagen i dag.
     
    Upsaker, Earl, Calling and 16 others like this.
  2. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,407
    Likes mottatt:
    12,325
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra nattarbeideren. Nesten dårlig gjort å spise opp de små kunstverkene @kjeeli
    Sitter å leter etter å finne back-up tur innenlands i september hvis vi ikke er fullvaksinert.
    Muligens LYR blir aktuelt?
    Fruen har spikra to ukers ferie, som ikke kan "avbestilles".
    Ha en fin frihelg
     
    Upsaker, SayWhat, EndreD and 9 others like this.
  3. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    God Lørdag!
    Forsåvidt nok en rolig helg…til uken skal jeg på jobb igjen.
    Har forresten lagt en liten plan for noe som jeg egentlig ikke ønsker å ha en plan for..
    Når det faktisk er mulig å utføre så vurderer jeg en lengre tur. Kriteriene er at jeg skal begynne med 1 uke en eller annen plass, i løpet av dette oppholdet skal neste destinasjon bookes, og det skal deretter bli brukt minimum en uke på neste destinasjon. Tanken er å oppleve ulike destinasjoner over hele verden og jeg skal ha minimum 1 uke på minimum 5 ulike destinasjoner. Og ALT skal bookes spontant utifra ønsker der og da…jeg gleder meg.

    God helg!
     
    SayWhat, pgaa, magnusant and 11 others like this.
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag! Tråkket nesten på denne tassen når jeg kom tassende til morgentoalettet. Ca 4-5 cm stor (mellom øynene!).
    upload_2021-6-19_5-5-6.png

    Hadde dessverre ikke noe annet valg enn å drepe den. Sannsynligvis ikke giftig, men det kan jeg jo ikke gamble på. Litt dårlig karma men iallfall en kjapp og smertefri død. Som det fremgår bærer hotell også preg av slitasje!
     
    Last edited: 19. juni 2021
    SayWhat, Flyrlavt, pgaa and 9 others like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Kaffe i koppen som forberedelse til snekring, sender kidsa på hytta til tanten så blir det litt arbeidsfred her ;)

    Ha en lovende lørdag :D:D:D
     
    SayWhat, Flyrlavt, kjeeli and 8 others like this.
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Heisann frå Aust-Finnmark!

    Grått og vindete, så både sommarskjerfet, sommarlua, sommarhanskane og sommarjakka er i bruk, samt ullundertøy på overkroppen. Naturen, derimot, kler seg stadig meir i sommarskrud:
    20210619_103825.jpg
    Idjaávže (Nattfjelldalen)

    Éi veke igjen før ferie. Trøndelag ventar!

    Ha ein fin-fin laurdag! :)
     
    SayWhat, Flyrlavt, kjeeli and 8 others like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Britannia!
    Frokost er inntatt i Palmehaven, så nå er vi gode og mette nok en gang. Snart skal vi ut og se om vi kjenner igjen byen som vi forlot for ca 20 år siden.

    I går spiste jeg middag med denne utsikten.
    IMG_20210619_111557PXL_20210618_180441734.MP.jpg

    Maten var ikke like kunstnerisk som i etasjen over, men det var veldig godt! Startet med litt kaviar og husets champagne. Når man ikke kan fly i de eleverte klasser, får man nyte på bakken når mulig.
    IMG_20210619_111934PXL_20210618_181611909.MP.jpg

    Nyt lørdagen! Det skal snart begynne å regne, så da skal vi ut og gå. :rolleyes:
     
    Upsaker, Earl, Calling and 14 others like this.
  8. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,624
    Likes mottatt:
    24,744
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Oslo, startet dagen med reshufling av seter på AMS-BON, T-21

    Av en eller annen grunn hadde KLM flyttet hele familien hytt og vær rundt på forskjellige rader og sider av flyet, men nå all good.

    Av «spennende» prosjekter for dagen står testing av hvor mange kofferter det er plass til baki bilen på programmet, dette som del av logistikkprosjektet sommer21
     
    Upsaker, SayWhat, haifinn and 10 others like this.
  9. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,240
    Likes mottatt:
    22,465
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Dag to i permisjon og dag to på diett. Ein får prøve å kvitte seg med litt overflødig biomasse medan ein skal vere heime med avkommet. I dag vart det som i går omelett med salma.

    Dagane går og innkallinga til vaksinering er ikkje å sjå nokon plass. Spørst om ikkje den hersens postmannen har tatt den for å snike i køen.
     
    SayWhat, Flyrlavt, kjeeli and 6 others like this.
  10. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    593
    Likes mottatt:
    763
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra grå Løren i Oslos utbyggerboom.
    Her skal det jobbes noen timer, så prosjektene kan bli ferdige til fristen - det er jo uansett ikke sol ute.

    Blir fristet av fine bilder fra Britannia og tror jeg må innom Meny eller Mathallen for å finne noe herlig dry aged.

    Oppdaget i går kveld at jeg lider av akutt mangel på tilgjengelige venner i kveld, så hvis noen har tilsvarende behov for å møte noen til et par glass - gi et lite hint.

    Forstår ikke hvorfor dette ikke er en standard visning fra alle som tester biler.
    Hvor mange store, og deretter små hardcase får plass, og hvordan får man plass til barnevogn / bakovervendt barnesete.

    Tesla Bjørn tester med banankasser, gir jo litt info om plass, men ikke like nyttig spør du meg. Tror det var whatcar eller carwow som testet litt på YouTube med blå kofferter, men tror de har sluttet med det?
     
    SayWhat, Flyrlavt, kjeeli and 8 others like this.
  11. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,643
    Likes mottatt:
    7,619
    Bonuspoeng:
    183
    God Lørdag fra Grenland, overskyet og ellers lite på planen.
    Blir vel å lete litt etter billetter og dagdrømme seg bort.


    Du skal lete en stund for å finne større kontraster enn mellom MLE og LYR :p
     
  12. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

    Ikke mye planer idag, men det er jo like greit. Flimreboksen er slått på for å se Formel 1 og EM. Ellers så for tiden vise hva som skjer. En tur innom Kiwi trengs å, da det er lite Pepsi Max igjen her bl.a.

    Dessuten er det snart mandag igjen...Hjelpe meg... :eek:

    Ha en fortreffelig lørdag!
     
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,175
    Likes mottatt:
    869,681
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra strilelandet på solkysten, her skinner solen og livet er bra!
    Snart klart for litt coronamedisin (forebyggende) og beina på bordet etter en anstrengende dag i hagen .. jeg har jo inntatt rollen som arbeidsleder siden jeg bare kan utøve venstrehåndsarbeid for tiden, og det er mye å passe på når arbeidende styrke er på 1 (en).
    Dette vil dessverre vedvare til neste sommer, siden operasjon og rehabilitering tar 10-12 mnd.
    Heldigvis er det styrke nok i venstrearmen til å løfte champagneglasset.
    Godt det er helg!
    82D68C04-685E-4567-AEBC-A947BEF0DD0F.jpeg
     
    Upsaker, Calling, SayWhat and 9 others like this.
  14. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,315
    Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Rai Rai fra Trøndelag :D
     

    Attached Files:

Del denne siden