God lørdag! Vi kom oss over grensen og til min guilty pleasure hos søta bror, nemlig kebab pizza Har ikke fått satt tennene i en kebab pizza siden sommeren 2020, det var på tide! Ha en strålende lørdag alle bonusnisser
God formiddag fra Grenland. Tilbake fra ferie i Risør. Leide en stor, og fin leilighet sammen med et vennepar. Nå må kroppen ha litt selvpålagt detox, etter en uke med høyt inntak av ymse drikkevarer. Fremdeles en uke til med ferie. Blir en tur på Farris bad til helga. Meldt grisevarmt nesten hele uka som kommer, så sjø og bad blir bra. Ha en fin lørdag
Våkner opp på Scandic Ørnen i Bergen. Ba om bord for to med utsikt utover byen i går, og fikk akkurat det. De har to små bord på restaurant Roast med utsikt mot vest, som innfridde. Svært hyggelig og generøs betjening også.
God morgen fra stueloungen. Kun 13° og litt vind, så vi tar kaffekoppen på innsiden. T-9 til PUY?? Og streiken? Vennligst observer doble spørretegn på linjen over. En fin og avklarende dag ønskes for alle!
God morgen fra Nederland. I dag settes kurs mot ‘s Hertogenbosch og en gigantversjon av en sjokoladetrukket vannbakkels skal fortæres. Bakkerij De Groot blir åstedet, oppfinneren av «Bossche bol». Kvalme greier, men det er et «must» når man først farter til byen. Faren mener det er til og med verdt et lite ekstra skudd med insulin… Ellers er det jo en veldig trivelig by med generelt sett trivelige folk. Det gledes! Ha en flott dag dere
God morgen fra solkysten, her er det stille og rolig! Bare fruen og meg igjen på strilelandet, det er godt det også .. I dag er planen å gjøre ingenting, men først kaffe, Friele Frokost
God føremiddag frå eit tun i Sunnfjord. Ungane må få seg litt frisk luft, og han far må få seg kaffi. Seinare vert det handlerunde og vitjing til (beste)mor som serverer pizza til middag. Bør eg snart fortelje madammen at eg skal til Chicago på torsdag? Berre det vert slutt på den hersens streiken
God morgen fra deilig frokost på verandaen. De lokale polske håndverkerne skal på motorsykkeltur i godværet hører jeg. Selv vurderer jeg hvilken Strand som skal få brune kroppen i dag.
Begynner å innse at flyet til ALC i morgen neppe går. Dermed er jakten på alternativer i gang. DY flyr i morgen, mens LX kan ta meg til Valencia som også er akseptabelt. Venter i spenning på melding om kansellering fra SAS sånn at jeg kan stille meg i en hinsides telefonkø. Så dette blir en ok lørdag bare. Kommer til å følge tips herfra om å ringe Danmark hvert fall. Å håpe de kan få meg til et eller annet sted i Spania. Om det blir noen ekstra timer i bil så lever jeg godt med det Håper dere andre får en streikefri lørdag
Vil ikke kalle det helt god lørdag enda selv om været er flott i dag. Jeg venter i spenning på hva som skjer med sas streiken pga fly til USA på mandag som blir kansellert om det ikke blir ordnet snart. Jeg angrer på at jeg ikke booket reisen med et annet flyselskap nå men jeg tenkte ikke på streik når jeg booket billettene.
Strålende lørdag! Siste dag i Oslo før turen går til Østkysten og roadtrip. Fikk akkurat kansellert SK og nye billetter 45 min senere med Delta. så da er det faktisk klart for ferie.
God ettermiddag! Akkurat ferdig med frokosten, nå er det tid for kaffe på terrassen. Solen skinner, og vi venter på innrykk av famile som kommer på besøk. Ha en fin dag!
God formiddag fra taket. Våknet til melding fra SAS om endring i en booking, så tiden går med til etterforskning. Godt det er helg. Bursdagsmiddag senere i dag, ikke for meg. Min bursdag er neste lørdag
Fikk noen sånne i går, tok litt tid å se «minutt» forskyvninger. Siden det er hele 51 dager til reisen skal starte så kommer det nok flere …. hvis bolaget lever så lenge.
God Lørdag, Her var det trøbbel i tårnet På den lokale flyplassen som har vært stuet bort noen år, så det måtte litt feilsøking til Fant ut av det, så flyplasskontrollen fungerte igjen Så da ble det muligheten for å leke seg litt Ha en flott dag enten den tilbringes på bakken eller i lufta