God lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 26. okt 2013.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen kommet til cph på vår vei mot nce.

    Noen svensker som har tatt seg til rette her i dag. Har bildebevis, men burde ikke filstørrelsen på bilder reduseres automatisk når de skal lastes opp?
     
    tommy777 liker dette
  2. Captainfire

    Captainfire Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Mornings från loungen och Crowne plaza Helsinki. Grått och kallt ute, men sjefen vill shoppa, so away we go.
     
    tommy777 liker dette
  3. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra champagnebaren i LHR Galleries First. Concorde Room var ikke mye imponerende, trives bedre her. Begge er flere hakk under TGs, LHs og EKs F-lounger. Men lider ingen nød, og det var godt med Eggs Benedict til lunsj.
     
    Islending and tommy777 like this.
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdags fra Jæren. Det er lenge siden jeg sist var med på noe sprell i form av dugnad, så jeg følte meg kallet til å være med i dag når vell laget inviterte til dugnad. Noe dårlig timing var det selvsagt for på agendaen i dag sto det kun ett punkt, nemlig skog rydding.... Så dagen har vert viet å dra stokker å annet skogvirke fram til flise kutteren noe min kropp tydelig vis ikke har vert fornøyd med, nå verker det alle steder jeg har muskler, å du verden det er vist muskler på steder jeg ikke viste om også, å når jeg allerede føler meg slik nå, gruer jeg meg virkelig til morgendagen. I kveld blir det party med gode naboer så da blir nok dagen i morgen enda mer fullkommen.
    Ha en fin lørdag folkens.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdagsefta!
    Ble visst utslitt etter kortidsferien i Nice i går. Etter 2 øl og 2 jm sa det pling i bollen og jeg sov til kl 14 i dag.
    Greit å få sovet ut dog. Kroppen er vel ikke helt i 100% enda.

    Men nå blir det reker og hvitvin. Og så skal CB sitt butikkjuleøl testes. Og det samme skal Hansa sitt nye hvete øl. Moro med noe nytt.

    God lørdag ønskes!
     
  6. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen. På vei hjem fra jobb etter en ti-timers vakt. Var med på festiviteter i går kveld og kom til sengs kl 4. Da var det hardt å gå på jobb kl 8...

    Ha en bedre dag!
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gooood solrik lørdag fra SFO! Her har man plantet seg i en stol i United klubben mens man venter på flighten til LAX. Ett vanvittig bra MegaDo er slutt for denne gang.

    God helg!
     
    Islending liker dette
  8. jcnorway

    jcnorway Medlem

    Innlegg:
    82
    Likes mottatt:
    56
    Bonuspoeng:
    18
    God lørdag kveld.

    Hjemme etter dagens NCE-ekspress. Greit å være ferdig med min del av EBG-dealen.

    Nå slappe av og ikke gjøre stort resten av kvelden :)
     
    pgaa and Islending like this.
  9. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God lørdags kveld! Her har det vært møbelshopping, besøk og avslapping i dag. Nå strikker kona, mens far leter etter noen gode billetter til SFO rundt påsketider!
    Have a good one!
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig hjemme. Grei overfart med Luftis i C. Toseter for meg selv fikk jeg og! Ingen kø i immigrasjonen og kofferten min kom nesten først.

    Nå har jeg fått meg en dusj, kjørt stresstest på porselenet og nå sitter jeg her med en duggfrisk og ser fruens SC Gamecocks få bank av Missouri ...
     

Del denne siden