God lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flemming Poulsen, 12. des 2015.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Så blev det lørdag..

    I dag bliver det besøg af ti voksne og ti børn til julebord.

    Snart skal grillen tændes og der skal ofres en flæskesteg til "Weber Guden".

    Øllene er lagt på køl og aquaviten er indkøbt...

    Det bliver en god dag og jeg regner allerede nu med at søndag bliver i selskab med Netflix ;)

    Ha en super lørdag


    Husk også at deltage i julekalenderen i dag. Flybillet til Hong Kong er præmien idag
     
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOD MORGEN fra Bergen!

    Planen for i dag: Skrive reiseregninger... Har skrevet to, en igjen... Har også et intervju jeg må svare på, men så er det nesten ferie.

    Har endelig fått en plan for lansering av den neste boken min, så nå kan jeg bestille litt flybilletter. :) Har noen ledige uker i februar før det braker løs i begynnelsen av mars. Vil til et varmt sted... helst et sted der SAS kan fly meg til slik at jeg kan benytte meg av "friends & familiy" tilbudet. Forslag? Helst i Asia et sted, slik at jeg kan treffe mannen, som for tiden bor i Kina.. :)

    Xxx.
     
    Flemming Poulsen liker dette
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Mathallen i hovedstaden. Har fått stablet meg på beina etter black out friday så nå skal det smake med frokost :cool:
     
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ferdig på trening, ferdig med brunch...legger meg på lading frem til kveldens pinnekjøttlag. Glad lørdag til deg også.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God litt på ettermiddagen fra det Sørlandske!
    Hadde en fantastisk hyggelig middag på Bølgen & Moi i går.
    Men sannelig var det ikke blitt glatt ute, og inngangen til denne restauranten ligger helt nede på brygga. Så da jeg trødde ut av restauranten og ned på brygga forsvant bena under meg, og jeg lå så lang jeg var. Var ikke mye lenger jeg skulle falt før jeg hadde fått meg et førjulsbad. Men heldigvis var jeg jo ikke helt edru, så jeg kan nok takke det for at jeg ikke brakk noe. Eller ødela brygga. Ja, for de av dere som lurer, så gikk det helt fint med brygga.

    Deilig å få sovet ut litt i dag. Planen videre er å pynte litt til jul sammen med kidsa. Ellers ha en fredelig aften, og en taco middag helt uten julesmaker.....

    God lørdag ønskes!
     
    Travellingalf liker dette
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø.

    Julebord i går, så sliten i dag...

    Dagens morsomme:
    image.jpeg
     
    Travellingalf and TOS_EBG like this.
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Helg i disse tider er å heie på norske sportsfolk med lydløs stemme og små bevegelser.
    Og unngå å snuble i den svarte katta som llgger på det svarte teppet.

    God lørdag!
     

Del denne siden