God morgen fra Trondheim Med 12 grader varmere vær enn i går og litt regn... Lucidag i bhg der unge håpefulle mini-me skal gå i lucia-tog idag. Deretter blir det jobb og hjem til litt indretjeneste. Ha en flotters tirsdag
Så i asian edition av UsaToday i går at Norwegian starter opp baser for sine 737 Max i New Jersey og en plass til jeg ikke fikk med meg, for å kunne tilby atlantic crossing til $69 per vei. Det må jo sies å være heftig billig?
God morgen! Kjapt spørsmål. Skal en tur til PRG fra OSL i morgen tidlig og flyr plus. Reiser fryktelig tidlig, så spørsmålet er hvorvidt jeg skal sove litt ekstra eller om utvalget pleier å være såpass greit på loungen på morgenen at jeg skal legge inn en ekstra 15 minutter der?
Grøt, loff og litt pålegg. Frokost i loungen er bedre enn å komme for sent til flyet. God morgen fra Østfold. Bil i dag.
God tirsdag fra Zürich! Har litt ekstra tid denne morgenen, så blir nok et lengre besøk i loungen til sveitserne. Tett tåke her nå, kan bli en lang (reise)dag...
Hallaien. En kjapp tur til Oslo i morgen, men det går heldigvis over. Så er det snart jul, selv om været i Bergen tilsier noe annet. ER DET RART MAN DRIKKER????
God morgen fra Oslo. Skled ned bakkene fra St. Hanshaugen til Akersgata - særdeles effektiv reisemåte, nesten bedre enn bysykkel det her.
Idag er det en hyggelig morgen på kontoret, fått vite at sjefen (som ikke var kjempe populær) skal slutte
Halvgod morgen fra Trondheim. Tung start på dagen og ikke mye annet å se fram til enn repetative, meningsløse arbeidsoppgaver på kontoret. Ingen turer å glede seg til i umiddelbar fremtid heller...
God ettermiddag fra Trondheim. Oppsummerer dagen enkelt, skli ned til Spektrum, skrive i noen timer, skli rolig tilbake til kontoret på Gløs. Er stålpigg innafor å bruke på sko, eller ødelegger det også luften?
Rita O krever 1400 i året for brodder evt 35kr dagen. Er da ikke noen forskjell om man går eller kjører med pigger. Fra spøk til revolver. Fortsatt høyt tempo, mye som må ordnes før jul. Om akkurat 11 dager og 1.5 time kan jeg endelig slappe av. Ha en fartsfylt førjulstid
Jeg leita med lys og lykte på hotellet, men fant han ikke igjen. Mulig noen fra Piggvarforbundet har bortført han?