God måndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 09. febr 2015.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Märks att det är måndag!
    Försov mig, IT problem och lite mindre utmaningar på kontoret. Solen skiner och kaffet är starkt i alla fall! Ha en super måndag :)
     
    Fnate liker dette
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Grå og trist morgen i Bergen....
    Vært våken siden kl. 04.30... Hvorfor? Fordi jeg bare MÅTTE teste ut en oppskrift... og ja, jeg føler meg frisk, bare litt trøtt... :)

    Xxx.
     
    PCR and Fnate like this.
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Go`mornings fra Sola. Grått og trist vær også her lenger sør - med innslag av byger med yr.
    Her er det litt hektisk etter at et kjøleanlegg har havarert og eiendomsforvalter ikke får det i gang - slik liker jo ikke serverparken vår.

    Ha en kjempeflott uke :)
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Helluen
    I går ble jeg pina-døtte mæ oppgradert til SÆssyPlus klasse på KRS-OSL. Det var supårt. Det eneste som skilte foran og bak kartongskiltet, var ei Lindt-kule. Hohoi.

    Nå sitter jeg bare og nistirrer på telefonen min, som skulle bli oppringt "ein gang før 12" så da får vi se når det eventuelt blir.
     
    SASDC8, tommy777 and Fnate like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Heppetittentujuknow

    Sol og blå himmel i det Sørlandske. Jeg holder heimen og sliter med influensa. Nesa i en klut og tom for cognac.
    Æsj!
    Måtte det snu raskt!
     
    Fnate liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grrrrr... Det er mandag og bortreise fra Tenerife. Skulle gjerne vært her lenger, men må avgårde til messe og møter i Amsterdam.

    Grrrr grrrr og dobbelt GRRRRRRRR
     
  7. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Morn morn fra tjukkeste Toten! Her sitter jeg og later som jeg jobber, mens jeg egentlig planlegger helgens utflukt til Lisboa. (Alt+Tab er min venn) I tillegg viser gradestokken riktig type grader, altså varme. Ha en brillefin mandag!
     
  8. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Oslo. Etter litt styr og om og men så kom man seg hjem fra fjellet igår med både bagasje og langrennsskiene, så får man se om man kommer seg ut for å teste føret i marka i løpet av uka
     
  9. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra São Paulo. Etter en langhelg her er årets siste mileage run forhåpentligvis unnagjort.

    Loungefolk er rare. Ved siden av meg sitter en fyr og drikker Red Label. Med sugerør. Klokken 09:30. Go figure.
     
    Islending, SASDC8, PlusGo and 3 others like this.
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Helt sprøtt hvor dyrt det er å fly Norwegian til London ift SAS og BA "last minute". Men det har vel kanskje noe å gjøre med hvem som fyller flyene og ikke...

    Dagens brannfakkel herifra.
     
    Last edited: 09. febr 2015
    Islending liker dette
  11. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    HÆ!? Sugerør i brennevin!? :eek: Slik oppførsel skulle ført til automatisk utkastelse fra lounge og en omgang buksevann! :cool:
     
    Bjørn Helge liker dette
  12. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra senga. Også denne kroppen har fått influensaen slengt etter seg... Tror jeg sover litt til jeg.
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Banana International. Leiebil returnert, Hertz karen var såpass hyggelig at han kjørte oss til terminalen istedenfor 2 mils gransking og tog. Overraskende sivilisert her på morran -- inntil vi kom til Admiralbula der ei surre latinotøtte slett ikke ville slippe meg inn med BA Gold kortet siden jeg reiste domestic. Så jeg måtte benytte medlemskortet. Fant raskt en supervisor som virkelig ordnet opp. Så da ble det mange drinkbonger og bare velstand

    Litt sent ut, snart avgang

    Ha en fin uke, med eller uten influensa!
     
    Islending, SASDC8 and Baldrick like this.
  14. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra BOO. Sitter ombord i SAS 737-700 med Vinglets! Blir rutefly på tross av en F16 nødlanding for drøyt en time siden. Ingen oppgradering, men klager ikke da midtsetet forble empty : )

    Ellers så håper man dollarkursen får se en liten knekk i løpet av det neste døgnet ;)
     
    Baldrick liker dette
  15. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra Lewek Constellation i Schiedam/Rotterdam.

    Her begynner Moon Pool-systemet vi leverer å ta enda mer form.
    Og i dag er det oddetallsdag. Det betyr at softismaskina på skuta er i drift. :D
     
    John in The Tower and tommy777 like this.

Del denne siden