God måndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 10. mars 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon!

    Efter en god natt och hotellfrukost på Radisson Sky Citty Arlanda är det nu full fart på kontoret. Normal arbetsvecka (den enda i mars). Flytt till nytt kontor skall också påbörjas. Ha en strålande dag!
     
    Islending and SASlovah4evah like this.
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,773
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Prærien ved Bryne. Et møte her før turen går til kontoret på Sola. Noen få timer der før neste møte i Sandnes, huff for en travel start på uka.
    Ha en flottings uke :)
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tralala fra toget til byen. Ikke i knallform, men satser på at det kommer seg utover.

    Ha en fin dag
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Mån mån fra Månsjøen, hvor hus angriper politistasjoner. Håper ikke banken angriper WIAS-kontoret. Vi får i såfall stå sammen med pub'en i underetasjen ..

    Friskt vær, ikke mer å si. Har sett både regn, sne, saftige vindkast og sol siden solen sto opp. Jobbdag - mye å ta tak i og heldigvis er ikke jobbkollegene like tørste som konferansekollegene sist uke ..
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nokså god mandag fra det Sørlandske.
    Det regnet da jeg gikk på jobb, men nå skinner sannelig solen. Og det skal visst bli mye fint vær denne uken. Det er så lenge siden vi hadde fint vær her nede at jeg knapt husker hvordan det er.

    Kontoret i dag og så båten til Hirtshals i ettermiddag og de neste dagene i Dannernes rike.

    Fortsatt god uke ønskes!
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings fra Radisson på Broadway. Her er det full fres fra morgen til kveld. I går fikk vi nyte solnedgangen fra Top of the Rock noe som alltid er like magisk. I dag blir det Ground Zero og Intrepid.

    Mamma klarte seg supert i trafikken her i går og vi kjørte rett til døra her på hotellet. Med god hjelp av Google maps på telefonen min da :p

    Ha en fortsatt fin dag :)
     
  7. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    God formiddag fra Malaga, Sala VIP som loungen så fint heter. Her er det svensker og dansker som stjeler showet og har fått mer en nok alkohol...
    Selv venter jeg på at Brussels Airlines skal ta meg hjem til Norge via Brussel. Endelig skikkelig champis intra europa :D
    Skal forsøke å dokumentere til en rapport. Har noen timer i BRU til å jobbe litt uansett ;)
     
    Islending, tommy777 and Fnate like this.
  8. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Good morning fra Stavanger dere. Her er det rolig start på mandagen. Ikke feil å sove lenge på en mandag. Nuvel. Frokost er i magen. Nå blir det muligens tid for litt indretjeneste før jobben kaller i ettermiddag/kveld. Ha en fjong dag forumister!
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jambalaya fra Tambo international!

    Siste uke i Afrika påbegynt og den innebærer rolig tempo på beachen i George. Kulula blir nytt selskap i dag, eid av Comair som igjen er eid av IAG, så jeg får se om jeg kan trasse meg til noen Tier points ihvertfall. :p

    Ellers hyggelig å se mange nye fjes på forumet og en vanvittig trafikkvekst den siste tiden, mye takket være at @Thomas kom ut av bonusskapet ;)

    En flott uke ønskes alle reiseglade!
     
    andyp, Islending and SASlovah4evah like this.
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Trondheim
    Just presis fått en hyggelig mail fra Radisson Blu Royal i Dublin :
    :D :D :D
    Ikke verst for en 241.....

    Ha en strålande mandag :):) :)
     
    andyp and Henning like this.
  11. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag fra BGO! Lenge siden jeg har tittet innom nå, men kjempegøy å se at det er så mange nye fjes her! :)

    Endelig på vei hjem etter over en uke på reisefot. Kort besøk i Bergen denne gangen, men fy jeg hater å reise i rushtider. Hyggelig lesning på EB-kontoen min i dag. 10 K poeng fra Fjordkraft (uten at jeg har byttet til dem) og doble poeng for ATH reisen min i wrapexpress. Diamond nærmer seg med stormskritt..

    God dag ønskes!
     
  12. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra solbyen Oslo. Fant et hyggelig brev fra Kiwi i postkassen med en kupong som gir meg en gratis pakke med frokostblanding. Hurra!

    Ha en fin dag i solen!
     
    Fnate liker dette
  13. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Da har man satt seg i Brussels loungen i påvente av flyet til OSL. En utrolig behaglig tur med SN fra AGP må jeg si. Skravlet en del med purser og fikk litt info om Brussels sine tanker om produkt og ruter. Nydelig Duval-Leroy Brut champagne, og det ble visst 5 glass før vi landet :)
    Beste innenriks Europa opplevelse hittils og da inlusive både LX, BA, TK og LH, mye pga herlig personlig service fra hr Purser
     
    Fnate liker dette
  14. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Denver, hvor man venter på avgang i retning Houston med Dagliner (Dreamliner vedlikeholdt av Dag Johnsen) mye bedre enn Kjosliners - måtte plutselig til Houston noen dager. Men Degree mot slutten av dette prosjektet og en ser konturer av noe meget spennende fra 1 April, noen virkelig solide brikker fallt på plass denne uken
     

Del denne siden