God dag/natt fra SK926 rett vest for Halifax. Her er forretten i gang, og hovedretten står for tur. Ha en strålende dag når solen står opp
God natt fra Kristiansand. Sitter og blar gjennom flere år med gamle boardingpass, billeiekontrakter, visittkort og annet tull som jeg av en eller annen grunn har hevet ned i skuffa under pc-en. I morgen er det ny uke med fullt kjør, før roen(?) kan senke seg og 2 uker med reising(?) kan begynne. Blir nok til at jeg holder meg hjemme, så håper jeg ikke går på veggen. Ingen flyturer spikret før Færøyene i midten av april. God (fly)uke!
God morgen fra sør i verden, her er alle fuglene våken og apekattene på sin morgenvandring. Jeg vurderer et morgenbad i privatbassenget før mor våkner. Ha en flott dag hvor dere nå er ...
God morgen fra Oslo! Dagen startet med en grytidlig treningsøkt. Fikk såvidt med meg i går kveld at OPEC+ har brutt sammen, men det var ikke før jeg ble møtt på kontoret av en ekstatisk kollega (som elsker geopolitisk drama) at jeg satte meg ned for å lese om hva som faktisk har skjedd. Det blir spennende å se hvordan vi her oppe på berget vil komme oss gjennom dette denne gangen (kontra 2014) nå som vi har blitt truffet av et negativt etterspørselssjokk samtidig. Litt bedre vilkår for flyselskapene kanskje, med mindre de må ut og kjøpe USD-denominert jetfuel med NOK da... Det er ikke ofte vi ser en SEK-kurs over 100 heller.
God morgen fra Norges tredje største by Trondheim Om 3t skal jeg ut å fly SK4558 tilbake til TOS og den arktiske hovedstaden. Så blir det årsmøte for speidergruppa. Skal få bestilt noen billetter til Kirkenes til fredagen også. Så ha en flott mandag
God morgen folkens, rett utenfor OSL. Vært hjemme helt siden torsdag seinkveld så nå er det påtide med reising igjen. Turen går OSL-FRA-HND, LH C/F så kan vel ikke klage. Ser ut for at vi er 3 i F cabinen til HND. Reisebrev vurderes. Fly forsiktig folkens
God morgen. Her er man litt i sorg over at frua har bestemt, Seoul utgår. Drøyer likevel litt med å ringe inne kansellering, det kan jo skje mirakler før påsken kommer.
Er ikke sikker på om det skjer mirakler før påske, datter og svigersønn har avbestilt Seoul og byttet til Zanzibar .. Her er mor mer bekymret for at Turkish ikke vil fly til Oslo fordi det er et stort antall smittede i Norge .. trøsten er jo da at de flyr oss til et sted noen flyr til Norge. Uansett så er jo Turkish ansvarlig for å få oss til BGO ..
God morgen fra Viken. TV`n montert, delvis, feil vegg montering kit, Samsung vil ha bare sitt eget merke Nå ventes avreise til litt Corona-FRI glede, FCO, vi har kansellerte den fantastiske rundt turen i Roma, med alle severdigheter over 5 timer, for å reduserer eksponering, sjefen vet forsatt ikke noe, hun tror vi skal på middag på lørdagen, og har planlagt søndags tur osv osv osv Tar en telefon til smittevern seksjons overlegen på FHI som er øverste Commander in Cheif hva gjelder gjeldende retningslinjer. LH C booking er forsatt ikke kansellert i motsetning til SK C til HKG...Nå tar jeg en telefon med agent rullering om jeg kommer igjennom... Kan ikke kaste bort mer tid...Liker forutsigbarhet og ikke russisk rullet. God corona fri uke i luften og på bakken.
God morgen fra København. Min aller siste dag med mulighet for ungdomsbilletter må utnyttes, så i dag går turen hjem til Bodø, via både OSL og TRD. Rekvalifisering til gull nærmer seg med stormskritt og med kvalifiseringsperiode som går ut i 30. Juni, så skal det går greit å få til. Ha en finfin dag!
God morgen og vel overstått helg. Aksjeverden er i ulage.Robotene spyr ut sine anbefalinger som jeg tror lite på akkurat nå, med mindre de er programmert for Corona. Helsevesenet kommer med sine beste råd (?). Mest interresante er de som kommer fra NZ. Slippe inn eller ikke? Så langt er alt vel, daglig status serveres med de mest sjarmerende rapporter du kan tenke deg . Ha en opplevelsesrik dag, alle.
God morgen fra 4. etg. I dag er en meget møtefylt dag. Skriver denne meldingen mens jeg sitter i et videomøte. Ser sikkert ut som jeg skiver referat I kategorien viktige ting: har allerede begynt å lure på hva jeg skal spise til lunsj. Ha en flott dag alle sammen!
Her er mer spørsmålet? Hvor skal vi spise middag .. hva vil vi ha? Thai? Indisk? Indonesisk? Bali? .. eller bare surre rundt? Drikke litt her, spise litt, drikke litt .., Utrolig mange vanskelige valg...
God formiddag! Tilbake i nord etter vinterfrie i Norges Corona-episenter, Oslo (uten symptomer, juhuu). 3 uker til neste flyreise, og spent på hvordan situasjonen er da. Ha fin dag!
God våt mandag frå Ålesund En dag uten fly her, før der braker løs igjen i morgen. Liten tur til Amsterdam SK AES OSL C KL OSL AMS X SAS diamant og Finnair platinum sikret for i år så da må det jobbes med KLM fremover