God morgen fra Nord-Norges vakreste by. Finfin helg hjemme og nå går turen til OSL, så til CPH og til slutt KBP for et par dager i øst. Nytt flyselskap blir det også på CPH-KBP med Ukraine International Airlines. Ha strålende mandag!
God morgen fra utsiden av OSL loungen, den åpner først om 5 minutter. Dagens reise er OSL-CDG, flyplassbytte til ORY og så ORY-PGF. Landing der ca 7:45 etter avgang OSL. Litt knotete reise altså. Håper AF C veier opp for det. Håper på litt middelhavsvarme. Fly forsiktig folkens; Edit; endelig åpnet loungen, beskjeden frokost; Edit 2; Ser ut at AF(Joon) ikke satser noe særlig på C segmentet. 2 pax inkludert meg på 6 rader C. #årsakvirkning?
Tromsø er bedre God morgen mandag! Oscar er ferdig for i år og jeg måtte gjennom Australia (Det var det jeg fikk til å funke) for å få sett det da ingen i Norge tok på seg oppdraget med å sende det. Så nå skal jeg gå å legge meg og sove noen timer før det blir å fikse nytt busskort om noen timer og å gjøre seg klar til å reise på tur imorgen med Norwegian Så for alle dere der ute så får dere ha en god mandag!
God morgon frå det austfinnmarkske! I går regna det og no har moroa fått hjelp av kuldegrader, så lårhalsane lever farleg... Av meir forlystelege ting kan ein sjå fram til telefonering til CT-kontoret i Tallinn utpå dagen. Det sitrar litt allereie! Ha ein fin dag, folkens
God morgen fra Sørlandet . Dagen starter med noe så unormalt som en tur i plus.. 500kr kostet jeg på meg for denne frokostboksen Planen var selvfølgelig noe annet.. Hadde håpet å få bli med siste flyet i går aften. Ankom OSL i går med over 6 timers mellomlanding og hadde også håp om å få bli med et tidligere fly med plusbillett, men et av de to alternativene jeg hadde blinket ut var kansellert så plutselig var det overbooket på resten og 6 timer på OSL var bankers.. Samme med frokostboksen til 500kr.. Blæææ... Ha en fin dag, forhåpentligvis uten slike i-landsproblemer...
Røverkjøp! Boksen er verdt minst det tidobbelte... Seks timer på G-moen... Ille enten det er i sildetønna (les: innenriksbua) eller ute blant bermen...
God morgen fra Paradise .. Slitsomme dager .. litt posisjonering for å finne steder for livestreaming av ski-VM Sprudlevin, GT (med alt for lite G, må ha en G shot on the side).. Litt vind i dag uten at det kjøler nevneverdig
Stakkars deg. Det der med dårlig signal er et kjempeproblem. Kjenner til det. Hadde du vært i Norge så hadde du ikke fått shot ved siden så der var du heldig Østlandet er grått og mildt. Det innebærer st snøen smelter. Det er noe dritt når det er 3 uker til birken. Ellers er det mandag og det er jo det det er
God morgen fra 12000 meters høyde over Kina. PAL har levert et godt produkt fra London. A350 er virkelig et flott fly. Liker godt følelsen av hvor romslig det er i forhold til A380. Det har blitt servert mat og drikke som jeg syntes er vesentlig bedre enn det jeg har fått på mine siste turer med Qatar og Ba. Skal få lagt ut noen flere bilder fra reisen senere. Som vanlig er Internett kvaliteten i luften svært varierende. Nå gjelder det bare å nyte resten av flyreisen. Ha en strålende mandag.
Må dessverre skuffe deg der. Har bodd i Tromsø og som jeg pleier å si: 3 år i Tromsø er 4 år for mye.
Yo fra Oslo. Hektisk uke på tapeten før en liten rundtur med SK til helgen igjen over fjellet. Også fint med en dag uten gnag om ski-vm.
Det er mandag igjen, hvor blir det egentlig av helgen?? Lang tur med vovsen i marka i går, med bolle på Tryvannstua som premie. Nå har solen har tittet frem fra skyene, og det er virkelig vårstemning på kontoret. I dag er det champagne-kurs i Gamle Logen, det blir fint på en mandag. Og gjør at man gleder seg til neste CT-tur i april. Hvis bare avisene kunne slutte å skrive om fotball i tillegg, så hadde jeg blitt ganske fornøyd!
God ettermiddag fra SK4698 på vei fra LPA til OSL. Kuben er akkurat unnagjort, overraskende nok var det laks og kalde poteter denne gangen. Stappfullt fly, men vi er godt fornøyde sammenlignet med slekta som måtte fly charter hjem 07.35 fredag morgen.
En liten kveldspils på silverkris lounge på lhr på en mandag er ikke feil. en liten runde med lounge-hopping her , så blir det SQ PE straka vegen til ekvator (tross alt bare 130km unna, ref wiki) Fortsatt god mandag ønskes!
God kveld, nett ankommen Flesland og loungen der ein rolig kanelbolle og eit glass appelsinjuice venta Vidare går turen til Trondheim for ein 2-3 dagersjobb. Dette er første gang eg har prøvd upgrade og det blir neppe den siste