God morgen fra Kiwi-land. Siste morgen in Auckland før vi reiser hjem via Singapore og Frankfurt. Hvor lang stopover må man ha i SIN før det er hensiktsmessig å ta en tur utenfor sikkerhetskontrollen? ...Synes ikke loungen var allverden. /koffert.
God mandag fra øl&pølse (DK). Har funnet en løsning på min ferie, men var ikke så lett å få det booket på telefon utenom amex åpningstider... Så da får jeg prøve igjen om morgenen.. Så blir det kanskje en hissig tur i F om alle brikker faller på plass og 9 segment og 30 timer flybytte er ok Ha en fin dag!
Har trua på 9 segmenter, har hatt det inne selv på min første planlagte CT noensinne. Men 30 timer flybytte? Er ikke den verre?
God morgen ! Siste nattevakt på ganske lenge avsluttes snart Tankene går mot lett planlegging av en CT tur i F
God Morgen fra Sørlandet. Usedvanlig tidlig start på en Mandag morgen men hva gjør man ikke for noen ekstra poeng. Austin next
God morgen fra våren i Bergen, her er 3 grader pluss. Ubegripelig tidlig oppe selv om jeg ikke skal fly. Når jeg ser på SAS appen og kalenderen min så er det INGEN bestilte reiser .. noe av det mest frustrerende er å ikke ha noen flyreiser å se frem til ....
God morgen fra hovedstaden. Våknet til snøstorm, så humøret er litt under middels. T-banen står (igjen..) så da må jeg finne en annen måte å komme meg på jobb i dag. Men, i følge SAS-appen min har jeg en flytur på torsdag, det er noe å se frem til. Og snøen som har falt i natt har dekket over etterlatenskapene til "ski"fansen som var innom i helgen. Ønsker alle en god start på uken!
God morgen fra Grorud (bydel i Oslo for de som ikke er kjent). Det har igjen kommet noen centimeter med snø over natta, så nå er det ut og måke oppkjørsel før turen atter en gang går til SVG. Ha en fin dag og uke alle sammen.
Det som startet som en fantastisk dag med gladmelding fra ExpertFlyer om åpning i LH F er i ferd med å bli en skikkelig vond dag. Jeg mangler rundt 10 000 poeng for å gjøre om booking min i C til F, poeng jeg skulle hente fra Trumf. ...MEN, Trumf til EB-overføring er nede og i følge Trumf sannsynligvis ikke oppe før i morgen. Kjøpe de siste poengene? Nei points.flysas.com er nede den også. Hva gjør man? FML!
FAAAAAAA*N!!! En eller annen j*ævel har mellom 8 og 9 i dag booket de forp*lte billettene mine!!! arhangad !T2!!
God morgen frå Berlin. Etter frokost er planen å ete sjømatlunch før vi begynner på kakene. Håpar de får ein fin dag alle sammen!
Dette er tydeligvis ikke dagen for booking av F-turer ...og SAS kundeservice er jo selvfølgelig hjelpsomheten selv
Morn morn alle sammen! En arbeidsdag til, så er årets 1. CT tur av 3 i gang! Har 30 timer på Sydney, hadde opprinnelig 22 timer, så booket jeg om leg som landet 8 timer før, men det merket ikke Tallin eller det rett og slett var latskap... Hadde også 10 leg, men ble gjort om til 8 da det ble SQ...
Angrer litt på at jeg ikke fikk han i natt til å holde av for meg. Han sa han kunne det men det var en fare for at lufthansa slettet bookingen siden de ikke kunne billetteres.. Har jo en akseptabel reise allerede, så skal vel ikke være helt depressiv... men 5 timer i FCT røyk jo da så... hrmf...
Steike kanskje jeg skal prøve det samme? Få et fly tidligere fra Auckland og få mer tid i Sydney. Det hadde passet veldig bra