God mandag fra innenriksstua. Her sitter man positivt overrasket. Ettersom det har vært annonsert at det bærer mot skilsmisse mellom Widerøe og SAS hadde jeg ingen forventninger da jeg dukket opp med en billett kjøpt på Widerøe for å fly med Widerøe til midt i riket, som for litt siden ble gjort om til SAS metall på strekket OSL-TRD. For skøy la jeg inn EBG nummeret og jammen ble det fasttrack, lounge og boardinggruppe rykket opp fra D til A. Var likevel innom Rittazza for litt veiamat . Mens jeg er i godlune, kudos til SAS IT; Jeg hadde amatørmessig nok glemt å registrere eb nummeret på turen jeg hadde med Lufthansen i juni, så det ble etterregistrering. Det var en meget elegant og kjapp prosess som virket på direkten! Skryt til SAS IT her da
En tilleggsinfo som kan være nyttig å vite ifb med eb nummer. Jeg hadde allerede sjekket inn og gått gjennom sikkerhetskontrollen da jeg la til eb nummeret inne på wideroe.no. Når jeg etterpå oppdaterte BC i SAS appen kom det gullstatus og det hele der og. Kjekt å vite og imponerende at sas og widerøe snakker sammen på momangen
Ny forbedring fra SAS. Vertinnen i loungen bekreftet at de har forbedret bort våtservietter. Hvordan skal dette ende…
Jeg fikk en spørreundersøkelse fra Widerøe her om dagen, der fokuset var hva som var viktig for meg ved et bonusprogram. For mye å nevne alle alternativer, men lounge, CT, opptjening hos andre *A, samt kroneverdi (ala DY) ble nevnt.
Ja, fløy med SAS. Vi satt i Go og hadde ingen foran oss i passkøa da vi landet. Jeg gikk på manuell sjekk siden jeg trodde det var 18 års grense for å bruke automatene som det er i Norge. Men det er kun 12 år i England. Tok vel en halvtimes tid før bagasjen kom. På hjemreisen tipper jeg det var 20 stk foran oss i fast track, så det gikk også veldig greit.
Fine greier, takk for svar. Hands-on erfaring er bra. Vi har vært innstilt på bare håndbagasje for å slippe å vente lenge, og så eventuelt ende opp i ny kø for å melde bagasjen savnet. Nå kjører vi standard løsning med en koffert innsjekket.