God mandag fra Nürnberg.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Islending, 11. april 2016.

  1. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra solfylte NUE.

    Nå går turen straks med KLM tilbake til Oslo, via Amsterdam. Har hatt en fin langhelg i det som kommer til å bli min nye hjemby i nær fremtid.

    En fin mandag ønskes dere alle! :)
     
    Flemming Poulsen liker dette
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra et grått Oslo! Her løses mindre verdensproblemer over en lav sko, og jeg har så smått begynt å se på alt jeg må gjennom for å ta min første sertifisering i IT-verdenen -- ser ut til å være til tider krevende pensum, så satser på at studieteknikken ikke er helt glemt.

    Ha en bra mandag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Her ble det dårlig søvn i natt, så jeg kommer nok til å hangle utover dagen. Har nettopp sablert en flaske Cola Zero i håp om at koffeinen vil hjelpe meg med å holde seg våken. Har egentlig mange ting på agendaen i dag, men nå er jeg mest opptatt av hvordan jeg skal komme unna noen av dem i bytte for en ettermiddagslur. Og i morgen skal jeg ha fakirflyet til Oslo så det blir vel ikke mye søvn ut av det heller....

    Ha en mer våken dag en meg...
     
  4. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Grimstad. Tok morgenflyet OSL-KRS. Overhørte crewet snakke om "4 diamanter på dagens flight, men bare 1 i GO.." Sikkert noen Insideflyer'e tenkte jeg! :rolleyes:

    Ha en strålende mandag! :)
     
  5. Starflyer

    Starflyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    God mandag fra Oslo. Møtevirksomhet i Oslo er på programmet idag.
    Noe grått og litt innslag av vått er været vi er tildelt i dag.
    Nyt dagen :)
     
  6. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Har ikke peiling... Kjæresten min flyttet nettopp dit. Hun jobber for Adidas der. Driver å søker jobber i München, da det er lite å finne på for noen som ikke snakker tysk i Nürnberg... :p

    Får se hva som skjer! :)
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    YO fra Trondheim
    Fullt kjør på jobb - som vanlig på mandag.... Noe fredeligere aften, som munner ut i treningstur oppi marka.
    Ha en flotters dag :):)
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo! Alle tre møtene som jeg skulle ha ble avlyst, og det passer meg brillefint. For etter tre dager i Riga forrige uke, henger jeg litt etter på mailfronten og håper å få unna det aller meste. Er vel sånn halvveis allerede.
    Fikk byttet til sommersko på bilene i helgen, men orket ikke å sjekke lufttrykk og vaske bilene. Det spørs om vask blir gjort i dag, men lufttrykket må jeg da vel klare å få målt og fylt på der det trengs. Solen skinner også ute og når treningen ble unnagjort i morges halv seks, er det mye å gå på utover ettermiddagen. Ha en strålende dag!
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Oh, maaaaaaaaaaaaan... Hjemmeuke ventet... helt til i formiddag da det ble besluttet at jeg skal til USA på jobb... i morgen.

    Det er jo ikke spes billig å bestille under 24 timer før avgang, så setekart ved innsjekk ser slik ut

    [​IMG]
    Gud hjelpe meg ;)

    Både jeg og elefanten vurderer å stille opp med fotformsko, grilldress og sånn oppblåsbar krage. Åj åj åj... Nå skal vi se hvordan almuen har det.

    Er vel bare å pakke og håpe det ikke blir fullt
     
    Islending liker dette
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er sjansene for op-up for en GGL?
     
    Fnate liker dette
  11. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Wuhuu, da må vi arrangere fly&øl i München hvis det blir noe av.

    Forøvrig var det semesterstart i nevnte by i dag. Utrolig hardt å begynne på etter over 2 mnd ferie.

    Neida ..

    Det var faktisk ganske deilig å starte. Og det ser ut som at jeg får sommerferie tidligere enn forventet. Rundt midten av Juli. Da slipper jeg unna med bare 1,5 mnd med venner i Norge som sender snaps av at de har ferie.
     
    Islending liker dette
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tror det er lik 0 fra economy, faktisk.

    Men om ikke annet er det sikkert ikke så mange GGL i economy, så vi kan håpe på en ekstra Cola til maten.

    Skal du oppnå GGL med å fly discounted economy trenger du enten 200 OSL-LHR-BOS en vei eller evt 1000 OSL-LHR... på ett år. Så jeg satser på en ekstra Cola
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag kveld fra Ivar Aasen feltet i Nordsjøen.

    Her ute har vi hatt sol og lite vind i flere dager nå og da er det i alle fall mye triveligere å jobbe ute, spesielt i høyden. Og det skal i alle fall ikke stå på havutsikt. Fra vinduet på lugaren min så ser jeg mye hav, men også den nye Edvard Grieg plattformen, mange skip av forskjellige typer og i det fjerne ser jeg Odfjells Deepsea Atlantic som har påbegynt borekampanjen på Johan Sverdrup feltet. Med andre ord stor aktivitet her ute på tross av de generelle nedgangstidene.

    Snart har jeg vært her en uke også og det betyr at det bare er en drøy uke igjen til fritur!
     
    Baldrick and Fnate like this.
  14. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God dag/kveld fra Hyatt French Quarter New Orleans! :) I dag så det ut til å bli litt dårlig vær, så droppet solkremen. Det skulle jeg IKKE ha gjort, for været snudde. Betraktelig.
    Tok et elve-cruise i dag, og trasket litt rundt i byen før vi fant igjen hotellet nå nylig. I speilet i heisen oppdager noe som ser ut som en kokt hummer. Jepp. Meg selv... :oops:
    Ellers er alt knall! Mulig jeg lager en liten rapport etter turen. :)
     

Del denne siden