I dag blir det straks videre til Bangkok med TG623 i business class. Ha en strålende dag alle sammen!!
La oss bli ferdig med søndagen og tenniskampen før det er mandag! Spiste middag under de 2 første settene, kom til rommet midt i et spennende 3. sett .. God mandag til dere som er kommet så langt .. her er klokken 20:08
God mandags morgen! Casper endte dessverre med tap i natt men æres den som æres bør! Ufattelig bra med to grand slam finaler denne sesongen og nå nr 2 på verdens rankingen. Fantastisk bra Casper Ha en strålende mandag og en god start på uken alle IF-ere
Riktig god mandag. Litt vel trøtt. Enda så vidt grålysning ute. Tror det er midt på natta men klokka på pcen sier 0750. Innover til Oslo snart. Søvn er IKKE oppskrytt.
God morgen. Tennis er bra og Ruud er god. Den aller beste Ruud hoppet på ski og var fra Sølvbyen! En fin dag ønskes alle IFere.
God morgon frå det austfinnmarkske! Hausten har for alvor kasta sitt fargeslør over landskapet. I tillegg er det regn og temperaturen er einsifra. 'En sommer er over', om eg skal seia det med med Kirsti Sparboes ord... Elles ventar både WAW, ROM og ATH i løpet av hausten og eg skal få fly både AY, LH og A3 i tillegg til SK, men først må sjefen narrast til å tru at eg fortener løn... Hardt liv! Ha ein fin-fin måndag, gode medforumistar!
God morgen! Kaffen er inntatt, så nå er jeg klar for ny arbeidsuke. Den blir kort, for om et par dager inntas hovedstaden for en laaanghelg. Noen som har tips til en litt spennende restaurant i Oslo, hvor det er mulig å få bord på fredag, og som ikke er verdens dyreste? Jeg og kona spiser alt, men en av gjestene er dødelig allergisk mot koriander. (Kanskje ikke dødelig, kun lagt inn for dramatisk effekt) Vi har flyttet ut av storbyen, og snart er Egon på Byporten den eneste restauranten vi kan navnet på. Håper alle får en super uke!
God morgen fra OSL med retning mot London. Enormt lange køer i security kl 08.Vet ikke hvor lang tid vanlig kø tok, men fast track var imponerende effektiv med 8 minutter fra start av kø til ferdig kontrollert. Selv om køen startet nesten helt borte ved den gamle sikkerhetskontrollen/inngangen til toalettene. Måtte stå opp alt for tidlig for å jobbe en del før avreisen også, men nå blir det frokost i OSLounge. Frokost-cavaen tror jeg at jeg står over idag
God morgen fra Vangsnes ! Regntunge skyer og moderat temperatur, det er ut som om høsten er komt til Sogn Ha en bonusbringende dag
Uggen morgen fra godstolen. Virker som jeg har klart å få ørebetennelse og bihulene er pottetette. Så sånn sett er det bra at jeg ikke skal fly før om et par uker. Håper dette går over fort. Skal prøve å få fart på systemet med å lage en Indonesisk rendang. Blant annet god skje med sambal oelek pluss 6 røde chili i gryta vil nok bidra til å løsne opp litt. Ha en frisk dag dere!
Da var det min tur til å kunne sjekke inn og få boarding pass til en fremmed person Hun har fått midtsete…… Edit : bedre? Hva er e-posten til sas it feil? Den ligger i en tråd…
Det er ikke veldig vanskelig å se hva hun heter, hvis du prøvde å skjule det. Og hennes booking ref er synlig.
God morgen fra østkysten … Her er solen kommet nesten en time over havkanten og temperaturen er kommet opp i 25 grader. Restaurant @holmen .. i går var vi på Spettus Premium, en deilig brasiliansk restaurant med skjæring av kjøtt ved bordene … Tror det er noe sånt i Oslo også? Minst en time til frokost
God formiddag. Møter back2back, for så å dra til gamle leilighet for overtagelse, og få den ut av verden. Rart men også greit å kun forholde seg til en bopell. Mandag er jo som alltid mandag, gjør det det beste ut av det og ha en flott uke! t-1 uke til Berlin
Noen ville også si de beste i flertall Var så heldig å møte Sigmund på barneskolen. Hadde noen gode historier. For en gjeng Ellers er det blåmandag. Trøtt, grått ute, men T-18 til Afrika
Du har sikkert rett. Men for meg er det Birger. Han var, etter sigende, hovedgrunnen til at øverste sjefen i Deutsche Bank svarte ja og tok turen til Norge på invitasjon fra Norges Bank. NB måtte arrangere tur til Sølvbyen for et møte. Personlig har jeg aldri møtt Birger, men "noksånær familie" i Aust-Finnmark har handlet ski med han til sportsbutikk.