God mandag fra OSL

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Avixlo, 12. okt 2020.

Tags:
  1. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Så var det mandag igjen.
    Så god morgen fra shuttlebussen til OSL fra NCC Clarion Hotell Oslo Airport.
    Idag skal det ut å flyes med SK4406 tilbake til Den Arktiske hovedstaden hvor jeg skal gjøre arbeidskrav i sosiologi og imorgen går turen til Hammerfest.

    Var flott ved Askim Ungdomskole og Roverforum. Nå har jeg demokratisk blitt valgt inn for prosjektgruppa 2022.

    Så ha en flott mandag alle sammen
     
    Kristian, Earl, ArthurDent and 14 others like this.
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Tidleg på kontoret, arbeid og møter om ein anna resten av dagen. Tøff start på veka. Godt det snart er helg.
     
    Kristian, Earl, Berlioz and 9 others like this.
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,507
    Bonuspoeng:
    293
    Hæppi månndei, noen dager jobb så er det ut og fly igjen. Registrerte i går at Avis har greid å gi meg 500 poeng for 10000 leien, skal bli interessant å se hva jeg ender opp med.
     
    Kristian, Earl, ArthurDent and 9 others like this.
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo. Tidlig på an etter en fin helg i Tromsø. Quality The Edge leverte, Restaurant Smak leverte, lunch på Mathallen leverte, og kanelbollene på Risø kafe leverte. For en kort helgetur er Tromsø virkelig å anbefale. I tillegg var det helt fulle fly fra TOS til OSL i 1-draget (DY og SK) samt BGO (DY). Noe positivt å ta med fra helgen det også.

    Kommer en liten oppsummering av smak i foodie-tråden etterpå.

    Ha det kjekt. Skal faktisk ut og fly denne uken også, men da til solkysten :)

    Slenger med et "dual" bilde. Kjenning som satt i nasen på flyet som fikk med seg samme regnbue som jeg gjorde
    upload_2020-10-12_8-19-35.png
    upload_2020-10-12_8-20-1.png
     
    Last edited: 12. okt 2020
  5. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,401
    Likes mottatt:
    21,151
    Bonuspoeng:
    183
    Trøtt morgen fra Trøndelag.
    Nå har vi en konfirmant i hus, får se om det betyr at han klarer å oppføre seg litt mer voksent fra nå. Tipper svaret er nei.
    Holder på å pløye gjennom alle e-poster som har ramlet i innboksen min i ferien... første hastesak er allerede tatt unna. Nå er det tid for mer kaffe. Senere i dag er det tid for å sitte i Tallinnkø for å få bytte en Tokyotur til Malta eller noe. For Tokyo i mars kommer det ikke til å bli noe av når Japan antyder at de først sakte vil åpne opp landet fra og med april.

    Ha en flott dag!
     
    Kristian, Earl, ArthurDent and 9 others like this.
  6. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,013
    Likes mottatt:
    6,496
    Bonuspoeng:
    183
    Noe tung mandagshilsen fra hovedstaden!
    Synes det er altfor lenge til helg...

    Men med hjelp av den oppadstigende sol, og kaffe levert intravenøst, skal man vel komme seg igjennom de første timene av arbeidsuken, og vips så er man igang!

    Det nærmeste reiserelaterte for tiden fremover er å se hvor lang tid det tar for helgens Viatrumf utbetaling å komme på konto (Expedia-hotell). Kan jo fort ha flere måneder med spenning der... ;)
     
  7. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden

    Bookingfingeren fikk virkelig kjørt seg i går, uvanlig nok på grunn av Norwegians superkampanje. Plutselig skal alle til Tromsø. Både lillesøster, madamen og hennes familie, ungene og jeg. Det er mange år siden, og før jeg ble fast leser av dette forumet, at jeg har booket så mange Norwegianbilletter på så kort tid før. Mitt lille bidrag til at de skal overleve, vi trenger definitivt to selskaper i Norge når verden er blitt normal igjen. Og jeg vil heller ha Norwegian her enn WizzAir selv om har booket tur med de også for å teste de.
     
    Kristian, Earl, funkenstein and 8 others like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,467
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret!
    Solen skinner, men sommer er det ikke.

    Syklet til jobb i dag, for første gang. Testet deler av ruten på lørdag, så jeg var sikker på at jeg skulle finne veien gjennom skogen. Da høljet det ned. I dag var det mye triveligere, dog litt kaldere. Jeg må si at det er mindre stressende å sykle gjennom skogen uten å møte et eneste menneske, enn å stå i kø på E18. Det tok litt lenger tid, men ikke så veldig mye, egentlig. (Må innrømme at jeg har hjelpemotor. Uten den hadde jeg ikke kommet frem.. :p)
    18 km, 288 meter opp, 437 meter ned. Møtte nesten ingen før det var 1 km igjen til jobb. Nå gjenstår det å se om hjemturen blir like hyggelig, eller om jeg må kjøpe mykere sete. :rolleyes:

    Snart helg?
     
    Kristian, Earl, funkenstein and 8 others like this.
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Viken.

    Vi er forsatt covid 19 frie etter en vakt på smitte klinikken... Ingen var særlig imponert da jeg nevnte at Trump overlevde Covid 19, og at han nå var immun...

    Anb. forsatt å følge FHI råd og forholde seg rolig, til en vaksine har fullført fase 3 og godkjent. Ser ut som midt november, begynnelsen av desember, er forsinket med ca 1 mnd med mine tippeliga ferdigheter.

    Ellers +1 på morgen, forsatt sommer dekk...Hmmmm bør vel legge om snart. og skru på varmekablene i bakken...:eek:

    AmEx Premium...Hvor er du?

    Ha en super uka.
     
    Liza, Kristian, Earl and 9 others like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Har du sjekket helsetilstanden til Donald i dag?
    Hjernescanning?
    Dopkontroll?
     
    drsyk, Kristian and ArthurDent like this.
  11. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg vil gjerne prøve det dopet han har tatt i det siste!
     
    drsyk and ArthurDent like this.
  12. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk forresten tilbake penger fra Norwegian for en reise som ble bestilt i slutten av februar men som skulle bli gjennomført neste uke. Avbestilte forrige uke.

    SAS hører dere??? Selv Norwegian får fingern ut raskere enn dere nå. Flaut!
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,507
    Bonuspoeng:
    293
    Støttes. Fikk de ikke trussel fra en eller annen statlig instans her om dagen?
     
    drsyk, OttoL, Eddie47 and 1 other person like this.
  14. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra et solskinnende Vestland. Arbeidsdagen går så smått mot slutten - og i dag får man ta en liten løpeøkt for å få opp samvittigheten etter et par glass for mye i helgen.

    Ha en flott uke!

    :D
     
    drsyk, Kristian, Earl and 5 others like this.
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Godt det er helg..
    E23F108C-8E26-49D0-8D96-C1F779A3CD52.jpeg
     
    drsyk, Kristian, Earl and 6 others like this.
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Må en ikke ha en hjerne for at testen skal kalles hjernescanning? :D

    Dop kontrolløren blir nok "hysjet ned"

    Helsetilstanden til Donald er det nok bare hans frue som vet, resten er vel taushetsbelagt, slik at ingen gjør "narr" av han? Er jo synd på han, nå som taper mot Biden.
     
    Last edited: 13. okt 2020
    Eddie47 liker dette

Del denne siden