God mandag fra Oslo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 14. okt 2019.

1. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Er ikke så mye mer å si...

Helg snart?

Hey. Faktisk bare 3 arbeidsdager før turen går til køben for litt hygge med jobben. Lite å klage på da. Utenom været såklart (lurer på i hvilken verden folk har fått det for seg at været er så mye bedre østpå...). Og at det aldri kommer en trikk når den skal, og at folk presser seg inn på første og beste trikk selv om det kommer en ny en rett etterpå.

Og sååå forsøkte jeg å avbestille en bonusreise på sas.no...
    upload_2019-10-14_8-7-41.png
    SAS IT strikes again..

Og sånn går nå dagene :D

Sonictravel, Earl, EndreD and 9 others like this.
  2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen

Vært en "forferdelig helg" eneste positive var at det var fri fra jobb, eller var det fri fra jobb? Stå opp tidlig, legge seg tidlig, pleie og omsorg til samtlige i heimen. Lage mat, handle, medisinerer, vaske opp, støvsuge...Huff for en forferdelig helg. :rolleyes:

Vel, var vel en kontrakt en signerte da takket ja madammen om å leve lykkelig alle sine dager og de to små trollene, som kom dalende etter pr år.

Endelig jobb og tilbake til rutine.

HKG nedtelling går så det suser. 17ish dager til det braker løs!

God dag i luften som på bakken.

Lykke til med SAS IT ;) Og god tur!

Earl, Eddie47, haifinn and 6 others like this.
  3. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sørlandske! Har endelig fått blodtrykket og pulsen ned i normalt leie etter i gårsdagens viderverdigheter. Flyturen fra BGO-KRS gikk riktignok helt normalt ( inklusive underholdning fra en ganske så fremmelig pjokk som reiste alene i ett av nabosetene). Den virkelige "moroa" begynte da jeg igjen hadde kommet meg på bakken. Jeg har sikkert nevnt tidligere at flybusstilbudet østover "leaves a lot to be desired", men jeg hadde avfunnet meg med min skjebne og tok "Boreal"-flybussen til Timeneskrysset ved E-18. Oppdaget til min glede at det straks skulle komme en buss til Arendal, og kastet meg over AKT-App'en for å kjøpe billett. Men App'en kladdet og k..ddet, og midt i 3. forsøk kom bussen og jeg hev meg på. Forklarte sjåføren at jeg slet med betalingen, men skulle validere med en gang jeg hadde fått det til. Og ENDELIG , - Kunne endelig vise grønn lapp til såføren, og begynte å kikke på veien. Syntes det var underlig at vi kjørte noe som liknet på "gamleveien", og så plutselig at vi var på E-41:eek::eek:. Og da gikk det opp for meg at jeg altså hadde gått på bussen tilbake til Kjevik :confused::mad::mad:. Sporty sjåfør som hadde siste tur, tok meg med tilbake til Timenes på vei hjem. Dermed ble det en drøy trekvart time å vente på neste buss. Og ja: gårsdagens "note to self": LES på bussen FØR du går ombord, selv i mørke og duskregn og om en strever med evt App'er. ;)

Earl, EndreD, drsyk and 8 others like this.
  4. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,655
    Bonuspoeng:
    183
    God mandags formiddag fra Nordens Paris
    Ny uke og ny mandag.
    Ikke veldig mye som er planlagt denne mandagen, men det får så gå.

Folk her får ha en flott mandag uansett hva dere skal bruke den til

Earl, drsyk, Eddie47 and 4 others like this.
  5. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor ble det av helgen?? :eek:

Ny uke og heldigvis en sen start på dagen. En uke litt utenom normalen er velkommen - forandring fryder tross alt, sies det ;)

God mandag, plutselig er det helg! :)

6. ortega

ortega Medlem

Likes mottatt:
    142
    Bonuspoeng:
    33
    God mandag fra Salinda Resort Phu Quoc Vietnam.
    Full avslapping fram til helga
    salinda.jpg

Upsaker, Earl, EndreD and 11 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,750
    Bonuspoeng:
    293
    Mandag, og snart helg!
    Solen skinner på østlandet. Ja, det regnet tidligere i dag, men det har gått over.
    Kun få dager til neste flytur, torsdag er det LH biz mot BCN.

Det som er fint for oss som tenker litt, er at det da er MASSE plass på trikken som kommer rett bak.. :)

Upsaker, Earl, drsyk and 8 others like this.
  8. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. I forhold til @holmen er jeg smart nok til å sove lenge nok til at regnet har sluttet og sola titter frem. Nå får man hive seg rundt å ta en tur ut.

Ha en fin uke alle sammen! :)

9. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Mandag....

Startet dagen og uka med å skape litt oppstandelse blant vaktene på slottet :oops:. Den bedre halvdel skulle levere noe greier på slottet (hun gjør det med ujevne mellomrom) så jeg tenkte at ettersom det regnet så kunne jeg jo svippe henne oppom. Det står riktignok innkjøring forbudt skilt ved oppkjøringen til slottsplassen, men med underskilt om at kjøring til slottet er tillatt. Vel, jeg tenkte at dette var kjøring til slottet, men det skulle det altså vise seg at vaktene der oppe var dypt uenig i (det er visst bare Eli Hagen som har lov til å kjøre der :p).
    Så dagens tips til dere som ev. har sådanne behov. Det finnes en innkjøring fra Parkveien dersom man har behov for å kjøre opp til slottet :confused:

Upsaker, Earl, drsyk and 11 others like this.
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Hardt arbeid, snart lunch :)

11. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Ny dag, nye nederlag. Dro en @RoadKing og sendte kofferten til Eidsvoll mens ingeniøren gikk sv på Nationaltheatret.
    Vy leverer derimot og koffert er trygt på plass. På fredag går turen til Portugal og maraton.

Earl, drsyk, Eddie47 and 5 others like this.
  12. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Godt en har fri en uke til, hard helg med venner i Oslo.
    Fireball shots på diverse barer kjennes ennå :(

Fikk brukt Black-status hos Thon hotell Cecil- oppgraderte tre rom.

Suite, Junior suite og business rom- brukte 30 min på suiten til å tømme en Champis ved ankomst . Etterpå var vi ute til 0330, så egentlig "bortkasta" upgrade:p

13. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen i klubben :)

Eddie47 and anders82 like this.
  14. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Jo takk. Prøver å unngå dette neste gang

Eddie47 liker dette
  15. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Endte opp med at det ble bestilt billetter hos WF til den nette sum av 2600,- fremfor en bonusbillett hos SK. SHIT AU!

Earl and drsyk like this.
  16. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
  17. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Godt det ordnet seg! Da blir det enda flere EB i bingen. ;)
    Sant, så sant.

OttoL liker dette
  18. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    God blåMandag!

Formen er fortsatt redusert etter Lørdagens utskeielser.. Så det eneste fornuftig å gjøre når man kom på arbeid idag, var å re opp senga og ta seg en 4 timers blund:cool: Så nå jeg er litt mer klar for en lang arbeidsuke:)

Det nærmer seg flytid også, "kun" 24 dager til Bali!:D

Ha en fortreffelig Mandag :)

haifinn, Avixlo and holmen like this.
  19. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag. Foreløpig viser SAS-appen nødutgang med ledig midtsete for kveldens flytur, krysser fingrene for at det forblir slik.

Det så digg ut! Skal et par dager til Phu Quoc neste måned, har ikke booket noe enda. Har du noen anbefalinger? Samme gjelder forøvrig Da Nang og Hanoi om du har vært innom der på veien. :)

Avixlo liker dette
  20. tom_gunnar

tom_gunnar Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra OSL. Da er det kinesiske visumstyret bestått og nå er der bare å få flydd dette liket av en kropp over til BGO og komme meg på nattevakt. Huff! Ikke klar for å jobbe i natt. Har overlevd kaoset på Loungen også så langt, men glad dama med tre skrikerunger innså at lekeområdet ute i terminalen var bedre passende.

Avixlo liker dette

Del denne siden