Goooooooooood morgen. Hva skal vi si idag? Helgen er over, madammen og barna var i Hemsedal, uten ski på beina. Vi var stasjonert i status "redde liv"... Trumf poeng, Loyalty solutions alt på stell, EB og Trumf binga vokser, MR poeng også altså prosjekt Avios... Nå åpnes grensene langt der borte. Kan ikke Corona bli akseptert som influensa snart eller enda bedre lag en vaksine Savner F check inn, bli møtt av en representant i fra flyselskapet, få utstedet papirbilletter med stor F på, glisse mens en blir fulgt til fasttrack sikkerhets kontroll, neie/bukke bye bye, og så på vei til F lounge, Rimowa på slep, Sony på ørene. Welcome Dr.Sick to our F lounge, enjoy and I will personally tell you when to depart to catch you Flight. Det savnes...Resten tørr en ikke tenke på...Da går Reisebasillen i koma igjen... God dag videre.
God morgen fra Tromsø! Vil jo si at dette er tilnærmet lik positive nyheter: https://www.aftenposten.no/norge/i/...om-bord-ikke-en-eneste-skal-ha-blitt-smittet?
God morgen fra hjemmekontoret! Oppsummering av tilstanden her: Snø, snø og atter snø... ute, der jeg ikke er, så helt OK. Resten av uken kommer det vel enda mere snø. Jaja, mitt eget valg å flytte nordover. Når vi er først inne på temaet snø, så kan det nevnes at jeg har bestilt en svipptur til Longyearbyen i juli, samme uke som turen til London og Chicago. En av disse tre må da vel kunne gjennomføres håper jeg. Men vi får se. Det klør meget i reisesjelen. Kortreiste turer blir ikke helt det samme, selv om jeg i løpet av de siste ukene har oppdaget mange nye fine plasser i en 25km radius fra huset. Ha en flott uke dere!
God morgen fra Gardermoen. Min fjerde mellomlanding her den siste måneden, og merker at det er betydelig flere personer her og langt flere åpne butikker enn tidligere. Litt skeptisk med tanke på smittevern, samtidig som at det også er litt fint å se at både flyselskapene og landets største lufthavn har litt økning i betalende kunder. Når det er sagt forundrer det meg veldig at halve flyet komselvent står tett i flokk når boarding skal starte. Var sist ombord og først ut via sete 2C (nye førsteraden, da rad 1 er blokkert) på dagens første flyvning - noe jeg også planlegger å gjøre når snuten snus mot TOS med SK4416 om et par timer. Ha en fin uke!
God føremiddag frå eit snødekt Sunnfjord. Trasig å lese i DN at fly berre kan stå på bakken i inn til to år før dei lyt vrakast. No må de finne ei koronavaksine snart, @drsyk! Her står det om liv, død og bonuspoeng!
God mandag fra Oslo, Ny uke med hjemmekontor igangsatt, må snart brygge mer kaffe, var på min lengste reise på over to måneder i helgen, hele fem kilometer med trikk til Løkka, til og med det føltes eksotisk i disse dager
God formiddag fra kontoret. Det er noen flere her i dag enn i forrige uke, men fortsatt er det enklere å holde avstand her enn på hjemmekontoret. Første møte for dagen er avsluttet, nå gjenstår bare resten. Jeg sitter veldig nærme telefonen, da vi er midt i en budrunde på nytt (gammelt) hus.Veldig spennende! Nå har jeg snart glemt hvordan det er å reise. Har vært innen 5 mil hjemmefra siden siste flytur fra SFO i starten av januar. De aller fleste dagene har jeg oppholdt meg innenfor gangavstand hjemmefra. Dette begynner å bli litt kjedelig..
Og der hadde vi kjøpt oss nytt hus! Så fra August bor jeg ikke i Oslo, og har skaffet meg mye lenger vei til OSL. Kommer til å ha råd til noen netter på Radisson OSL, så det ordner seg. Nå blir det ny alarm fra Verisure, så da er det poeng å hente! Og ny runde med alle strømselskap. Og alt annet som genererer poeng. Dette blir bra!
Helt enig, begynn å skrot flyene, obs mente: få ferdig produsert en vaksine med påfølgende åpning av samtlige grenser, spesielt til HKG!!!
God kveld fra hovedstaden En kald dag i dag, hadde både lue og hansker på under gåturen i morges før arbeidsdagen på hjemmekontoret, og når det begynte å snø i 16-tiden på gåtur etter jobb var jeg glad luen fortsatt lå i jakkelommen... synes mer synd på han karen som var ute og ruslet i shorts og t-skjorte, han hadde nok hverken sett på værmelding eller gradstokk... Nå er det tid for å pakke reisesekken og luen skal nok absolutt få være med, i morgen er det jobbtur til Nord-Norge og der melder meterologen snø og minusgrader så tror lue kan være kjekt å ha... Nyt kvelden folkens og gratulerer med nytt hus @holmen
God kveld fra den arktiske hovedstaden Her er det 0°C og igår kveld begynte det å snø igjen... og det har det forsatt med idag.. Igår var jeg og 2 kamerater på Roadtrip til Lyngen og idag har dagen blitt brukt til ikke så mye. Har fikset date til torsdagen da. Så noe skjedde idag da. Så får folk ha en flott mandagskveld Og gratulerer med nytt hus til @holmen