Julefreden har straks senket seg her. Fant ut av noe småplukk som mangler i kjøleskapet så må ut en tur, og håper det ikke er alt for mye leven i butikken nå. Ellers null reiseplaner i jula, venter bare på snøen som ikke kommer. Ønsker alle en god julefeiring!
Riktig god jul. Årets siste flight gjennomføres i dag! Hektisk siste uke + lillejulaften mtp. flygninger. Havner dessverre 4000 poeng under gull på Flying Blue :-/ Får vel med meg 10000 level miles til neste år og håper å nå FBG da. Alt for mye venting i AMS og med en pris på €35 for å besøke loungen med sølvkort hadde gull vært topp. Dinersloungen har blitt brukt noen ganger, men .. En riktig god jul til alle!!
Her jobbes det "hardt" i Excel, og tenker jeg straks stikker hjemover via Voksenbutikken (Vinmonopolet) for anskaffelse av litt sprudlevann Ønsker alle en magisk jul
Ingen grunn til å misse gullkortet. Jeg har regnet raskt igjennom og om du gjør 11 milageruns tur/retur Amsterdam i economy i romjula, så har du de 4000 poengene. Dette klarer du! God lunchtid fra Gævvstad. Har kalkulert ferdig året og det ser bra ut. Snart skal jeg vel finne et påskudd til å dra hjem. Ha en fjong julefeiring alle sammen.
God lille-julaften, lett kaos i heimen disse siste dagene før jul. Reiste på jobb i dag, mer julefred å finne her enn hjemme men når dagen er omme så er alt på stell. Julestrømper er allerede taktisk utplassert slik at Nissen finne lett fram. Jeg kan røpe at han Nissefar er på vei, men etter at han parkerte Rudolf og sleden under noe kaotiske forhold nord for stripa på Sola, har han nå tatt beina fatt her i området. En God og ikke minst rolig og fredfull Jul ønskes dere alle!
Her hos meg har sannelig ikke julefreden senket seg. Siste gaver er nå i hus, men ribba må hentes, noen gaver pakkes inn, huset vaskes osv osv. Og så må det forberedes til julemiddag i morgen. I kveld blir det juleselskap hos de gamle. Og så må jeg vel kjøre ut med noen julegaver også en eller annen gang. Huff, bare stress jo. Julekalenderinnlegg levert, så nå er det dassvasken. Jadda! Er det rart jeg drikker? God Jul!
God jul ønskes alle mann i det jeg er i ferd med å pakke meg hjemover fra jobb for et par dagers juleferie. Ser ut som mye av reiseopplegget for våren går greit i vasken etter at det ligger an til skifte av jobb på nyåret. Vi får sjååååå! Håper jula blir god og fredfull høytid for alle sammen
Litt ro senket seg. Bare matlaging til julemiddag igjen. Pluss et par gaver jeg hadde glemt å pakke inn. Setter meg rolig ned med litt Franzizkaner Dunkel og en Gilde Juleakevitt. Greit å drikke litt etter en overraskende melding fra Thai Airways i dag. Men den tar jeg i egen post.