God mandag! Tenker det er en god måte å starte mandagen på å minne oss alle om at 737max8 er i lufta og har vært det en stund. Personlig har jeg planlagt å unngå den, men når man allerede er på reise og equipment change oppstår.. Fra 321 til 737max8.. Så er det vel skjebnen? Mulig jeg kunne kranglet meg til en 330 på neste rute, men det ville gått på akkord med resten av turen og ikke minst forsinket ankomst betydelig, og det ville neppe blitt godtatt hos konemor... Men, har nå overlevd og flyturen i seg selv var i god klassisk turkish tradisjon bra. Så moralen er vel, at mandag gir nye muligheter også for de som hadde en vanskelig tid før
God mandag og ukestart fra Doha. Sitter på Al Mahad loungen og drikker vann etter en god dusj. Spiste frokost på Harrods tea room. Oppgraderte til Business på DOH CPH med QR men dessverre ikke nok for å betale seg inn på Al Safad (First class loungen til QR). Med ordinær business er det mulig og noe jeg har lyst til å prøve en gang. Thailandturen var topp og fikk med meg litt av landsbygda i Thailand og Kambodia og. Nei, ikke denne gang
Fikk forresten en omvisning i upper deck på A380 fra BKK to DOH når flyet var på bakken igjen. Stilig med bar / lounge. Business, first og bar
God morgen fra hjemmekontoret. Da var det tid for jobb igjen. Aks har stengt i dag, så det blir hjemmekontor. Oppdaget at jeg har 2 og ikke 1 CT som går ut 31.desember, så sommerferien 23 bør snart planlegges. Godt vi bonusnisser har noe på tapeten Ha en strålende mandag og god uke alle IF-ere
God morgen fra Mijas, Costa del Sol! I dag blir det flyttedag, fire uker på samme leilighetshotell er over og det bærer bortover til Vinuela-området for Airbnb før hjemreise fredag. Lettskyet pent vær, dette blir vel enda en dag med 3-tallet først på gradstokken. Huff for et liv... Ha en aldeles fortreffelig dag, IF-ere!
God morgen. Sol og godvær. Hjemreisedag, med sen avgang i kveld. Hotellet er travelt, men vi fikk et dagsrom så vi klarer oss bra. Luftige svev over hodene våre i går, Bolaget kommer vel med mere lukket materiell. En fin dag og uke ønskes for oss alle!
God mandag ! Arvinger levert i barnehagen etter de har hatt 3 uker ferie Omsider fikk katten plass på fanget Sitter i fred og fantaserer om fremtidens First turer Har tross alt endel poeng som går ut på dato september neste år
God morgen fra hjemmekontoret. Det fristet rett og slett ikke med pendling i dag, og jeg har ingen møter så da er avgjørelsen ikke så vanskelig å ta. Er til og med allerede nesten ferdig med den ene oppgaven som var "hovedoppgaven" for dagens økt, så ligger godt an Det er en drøy 3 uker til neste flytur, opp til Hammerfest. Med eller uten ølfat i bagasjen... Ha en flott mandag!
God morgen fra rikets nervesentrum! En del skyer, men per nå faktisk litt solskinn. Mer biler på veien, men ikke katastrofe enda. Ny uke, mer jobb og sikkert mer problemer, er ofte slik. Ønsker dere alle en god en!
God morgen! Kaffe, IF, rock. Repeat. Det sveitsiske flagget er heist, i anledning nasjonaldagen. Skal straks forflytte meg inn i stuen for frokost og hyttekontor. Været er ikke helt på topp, så da passer det fint med noen timer foran skjermen. Litt trist når appen ser slik ut, men det er jo nå moroa starter! En måned til neste flytur. Men, jeg skal til utlandet før den tid! Både til Danmark og Legoland. To land på samme tur! Ha en deilig augustdag!
God formiddag fra Grenland. Jobbhelg i prosessindustrien unnagjort. Fikk litt trøbbel og kjørte privat Rammstein show på jobb i går. Nå er alt på stell og det skal jobbes fire skift til før det blir guttetur til helga. Ha en røykfri dag
God formiddag fra hjemmekontoret. Dagens foreldre er late. Barnehagen rundt hjørnet er fyllt opp av skrikerunger igjen. Og vi er fremdeles midt i skoleferien. *SKJERPINGS! Hjemmekontoret har strukket seg til pledd og kaffe og ser at Oslo sakte tørker opp etter litt regn i natt. Vårløken skyter i været, mens tomatene har stoppet opp. Så får fundere litt på hva jeg har gjort galt og riktig. Og korianderen setter blomster og ikke blader. Edit : Velkommen ned på bakken @OyvindN Gratulerer med dagen @holmen og Sveits. Jeg tåler mer Rammstein @haifinn så kjør på.
God mandag fra Oslo, til ake på jobb men det er ikke så mange andre som er det enda så heldigvis stille og rolig. Pleiing av døgnvillhet med kaffe er hovedplanen for dagen, samt gjensyn med noen naboer som har vært på biltur i Frankrike å tatt med noe gjæret lokal druesaft som vistnok skal være bra
God formiddag fra kontoret i Sandefjord! Første dag etter ferien. Heldigvis mange som fortsatt er på ferie, så en rolig start =) Fikk Covid siste dagen på Kreta (sannsynligvis) og testet positivt på onsdag. Formen var dårlig i tre dager før det men er nesten tipp-topp nå. Så var det gjort også .. Krav til SAS på ca. 65.000,- etter kansellering av flighten til Kreta ble sendt inn. Spennende å se hvor lang tid det tar. Skal også ha 400,- Euro x 6 for forsinkelsen så litt penger har jeg utestående hos SAS. Ha en flott mandag!
God formiddag fra bortekontoret i Budapest. Her har unge Sandem gått på en liten smell og klart å booke leiligehet på AirBNB uten AC, noe som ikke er veldig ok med tanke på at det er meldt 30-35 grader utover i uka. Tror jeg må finne noe annet, det er nå 26 og selv med et par vifter i full sving er det for varmt. Jaja, det er et I-landsproblem, jeg vet det, men et problem som kan løses.
Har alltid en plan.. Jeg har jo tross alt en mastergrad i planlegging! Har booket noen reiser for penger, så jeg kan beholde EBD. Og et par av bonusreisene er betalt med poeng+penger. Og med alle disse kredittkortene man har, så er det jo en smal sak å oppnå EBD.
God formiddag fra PRG Erste Premier Lounge. Hadde lest at fast-track var stengt og anbefalt oppmøte 2,5 timer før, men her var det både åpen fast-track og uansett tilnærmet null kø. Kunne da møtt opp 1 time senere og fortsatt fått greit med tid til å teste lounge. Får se om jeg får tid å besøke lounge på FRA, har 45 min transfer (= MCT), men ser ut til at LH858 til OSL blir nærmere 1 time forsinket "som vanlig".
God mandag fra London City. Har nettopp våknet innenfor bymuren til Londinium. I går var det Euros 2022. Finalen mellom England og Tyskland.