God Mandag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Olelink, 04. juni 2018.

  1. Olelink

    Olelink EBP

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    Litt grå start på dagens MR til Heathrow i dag hjemme i Trøndelag, men når vi kom til OSL var det atter blå himmel :cool:
    Setter nå kursen videre via SVG og satser på å få prøvd Maple Leaf loungen som har fått mye skryt i terminal 2.

    Ha en flott blå-mandag ;)

    Edit: stappfullt fly SVG-LHR, kun to ledige seter på hele flyet, ett av dem ved siden av meg :)
     
    Last edited: 04. juni 2018
    DanH, Kristian, mrhaakon and 3 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå trønderske fjordstrøk!

    Som ein kollega av meg seier:
    -- Ny veke, nye nederlag!

    Her er det ekte trøndersommar med +8 grader, godt med vindrufs i tretoppane og litt fukt i lufta:
    20180604_093736.jpg

    Ha ein fin dag, folkens!
     
    Earl, jgroneng and Olelink like this.
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    God mandags morgen. Utenom en lei forsinkelse på fredag leverte AF bra fra BGO til CDG. I morgen er det bolaget til CPH og så er det IRON MAIDEN!!! Royal Arena er eksempelet på hvordan en konsertarena skal bygges. I Norge har vi Telenor Arena som gir aids i øret rent lydmessig og spektrum er alt for liten til å holde konsert med de største artistene.

    Og ja uff, blir Oslo-borger til høsten :eek:
     
    Kristian liker dette
  4. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Akkurat ankommet fra AES på midtsete i Plus etter flybytte.

    Trøsta meg med en alkoholfri Mikeller.

    Ukens store nederlag blir avbestilling av torsdagens bonusreise i biz til Tokyo, pga for travle dager på jobb...

    Velvel, snart sommerferie!
     
    OttoL and Kristian like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Som @Kristian så flott beskriver , er det blitt trøndersommer etter ei god stund med varmvær. Godt for plantene, kaldt for oss motorsyklister.
    Drøy uke til neste flytur.

    Ha en flott mandag :):)
     
    Kristian liker dette
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hovedstaden!
    Solen skinner i dag også.

    Litt for lenge til helg nå..
     
    Kristian liker dette
  7. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,446
    Likes mottatt:
    29,505
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra rett bortenfor OSL. Her er dagens hjemmekontor unnagjort for 5 minutter siden, nå blir det ut i sola og en tur i elva å bade etter hvert.

    I morgen blir det flight igjen, OSL-BUD. Ser ut som om NAS flyr fast rute med 737MAX8, HEL-OSL-BUD-OSL-HEL så det er bare å belage seg på flight uten wifi.
     
    Kristian liker dette
  8. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Stavanger. Det ble en liten svipptur på 1D på SK4023 i dag, torsdag går det tilbake på samme plass. :)
     
    Kristian liker dette
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra CPH!

    Straks klart for boarding og min første flyvning med D8. Destinasjon: Madrid (som også er første gang).

    Hjem igjen i morgen ettermiddag!
     
    Kristian liker dette
  10. Olelink

    Olelink EBP

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    Da er det duket for siste leg på dagens MR, OSL-TRD.

    6 legs totalt (TRD-OSL-SVG-LHR-CPH-OSL-TRD).
    5 lounge besøk (kunne kjørt ankomst på TRD for en sjette, men nå skal jeg hjem).
    4 legs med ledig midtsete
    3 legs i sas plus
    2 legs med Airbus maskin
    1 gold track passkontroll (dette likte jeg, køfri gold track på LHR mot laaaang kø i ordinær passkontroll).
    12000 skritt (det meste av dette er vel LHR).

    Maple leaf lounge på LHR terminal 2 var virkelig bra, den er ikke så stor og den fylles sikkert godt opp når AC har flere avganger samtidig, men meget hyggelig personale, behagelig atmosfære, egen kokk som laget panini på bestilling (steker pannekake og vaffler til frokost), 4-5 varmretter, salat og litt assortert søtt/salt å velge i. Bar med godt utvalg med bartendere/barista, pene toalett og variert utvalg av sitteplasser.

    All in all har det vært en fortreffelig MR, ha en fortsatt fin kveld folkens :)

    Til sist, er det flere enn meg som har problemer med å sjekke inn i app når det blir mange legs, altså typisk MR? Spiller ingen rolle om jeg velger å sjekke inn for hele turen eller bare utreise, fikk spørsmål om passinfo også allikevel var det kun TRD-OSL jeg fikk sjekket inn i app før avreise. Selv etter å ha blitt sjekket inn manuelt i skranke på TRD for hele turen fikk jeg ikke hentet boardingpass i app. Dog etter å ha kommet til LHR kunne jeg plutselig hente ned boardingpass for resten av turen :confused:
     
    RoadKing, DanH, jgroneng and 3 others like this.

Del denne siden