God mandag morgen. Her er man oppe me tidligere enn planlagt.. Plutselig våknet jeg visst før kl 6, og da skal man vel ta sjansen for å komme seg tidlig på jobb? Kommer til å bli en lang dag, så greit å komme i gang. Ha en fin dag!
God morgen fra rett utenfor OSL. Flyfri i dag, men må inrømme jeg gleder meg på å prøve 2 leg med Qatar’s 350 i morgen. I dag skal bikkjn få seg en langtur i skogen, har vi bra av begge 2
I dag har jeg drukket noe som er får Dom Perignon eller Krug til være noe som hvermansen i gata der jeg bor kan få tak i. Her snakker vi om eksklusiv import av var så sjeldne at folk neppe har hørt om disse eksotiske edle dråpene jeg drikker nå. Prøv dere å få tak i dette i Kambodsja, lykke til!!!
God morgon frå Sunnfjord. Kaffi og reiserekningar står på føremiddagens agenda. Tre veker til neste flytur.
Nettopp hatt meg en helgetur i Washington D.C Kommer til CPH og flyet til Sola er overbooket. Ja takk! Jeg kan ta neste fly som går om 4 timer. Ka-ching! 150 Euro rikere
God formiddag fra Trondheim Her jobber man litt og soler seg i glansen av et panserresultat på jobb Ha en fortreffelig dag
God morgen. 5 dager til neste flytur, som blir med Ethiopian... Minstebud lagt inn via Plusgrade, og krysser fingra...
God mandag fra Oslo. Her er det jobb frem til torsdag. Da går flyet mot CDG. En overnatting før det blir Thai F i A380. Noen andre som tilfeldigvis skal på samme fly? Fredag 12:30 fra CDG til BKK.
God mandag fra Nordens Paris Her er det 9 grader ute og overskyet men opphold. Nå er det bare 8 dager igjen til min neste flytur med både DY & SK
God formiddag fra hovedstaden! På vei til tannlegen.. Men endelig kan jeg si at jeg skal ut og fly neste uke! Litt mye på jobb om dagen, så jeg får ikke brukt så mye tid jeg ønsker på å planlegge tur! Håper uken går fort, det er morsommere med helg..
Her om dagen lufta du interessen for et eventuelt reisebrev fra din kommende flytur og jeg tenker at det sier vi slett ikke nei takk til! Ulike personer har forskjellig syn på saker og ting, så kjør på Smuglergods?? Pass på at balja vender skytset riktig veg slik at du slipper å finne en torpedo under senga *** God mandag fra det østfinnmarkske! Etter ei gjennomgrå helg, så er det antydninger til sprekker i skydekket, men det spørs om skyene forsvinner før solnedgang som i dag er klokka 13:35... Litt over fire uker til neste flytur og det blir bra. I tillegg er det fine reisebrev i produksjon her inne, noe som stagger den verste feberen. I tillegg har man en CT i boks og stadige søk for å optimalisere ruta eller bare se hva som er tilgjengelig er også sunt for kropp og sjel – tror jeg Ha en fin dag, folkens!
Yo fra Oslo. Når det viser seg at de gamle eierne av leiligheten åpenbart har brukt tiden (og pengene) på andre ting enn vedlikehold av boligen sin så var det en del som måtte ordnes i helgen. Er det helg snart?
Kanskje det er en russer? Må i dag bekjenne at min oppdragelse av barn ikke har vært presis nok desverre .. min datter har i dag sittet på 1C til Dublin ..
Go ættmidda! Driver å vurderer hva man skal pakke med seg på tur til HK om to dager her. Skal bli deilig med 5 dager i Hong Kong .
God kveld fra hovedstaden. Ukens første arbeidsdag har vært grei og med lite møter har man fått hodet greit over vann på det som hadde dukket opp i innboksen i løpet av helgen. Morgendagen er helt fri for møter så da passer det bra å forberede seg til onsdagens heldagsmøte i det store utlandet... Bare 1,5 dag til neste flytur