God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Glean ebg, 23. mars 2015.

  1. Glean ebg

    Glean ebg Medlem

    Innlegg:
    127
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra verdens største lounge (DXB).
    Håper på opup til First.

    Champagne frokost i dag, ikke verst til å vere mandag.
     
    Travellingalf, stalek, AcroN and 2 others like this.
  2. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra verdens lengste Trondheimsvei, håper på opup til.. nei, hos Ruter finnes det kun en klasse. Champis blir det i ettermiddag som hør og bør når det er ferie! I dag blir det bare å få gjort ferdig en haug småting, rydde kontoret og stikke.

    Ha en fin en!
     
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra ek159. Skal slite med å bruke opp 500 mb med denne hastigheten, men det kostet bare en dollar. Håper innsjekkingsdragen på osl lar meg sjekke inn på tidligere flight videre til Bergen. Halvfull maskin. Ingen visste at jeg egentlig skulle få baade businessclass sjekk inn og prioritet boarding i dxb... Får sende e-post å klage.
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Det snöar, WTF!?
    Tack och lov är det bara 2,5 arbetsdagar för mig den här veckan innan jag sätter kursen mot 30 grader i San Diego. Jag LÄNGTAR. Kaffet är slut på kontoret också så det blir en uppförsbacke på morgonen. :)
     
    Islending and PlusGo like this.
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    och där kom kollegan i med nödleverans av java :)
     
  6. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Oslo.
    Ny uke og nye muligheter. Dagen tilbringes på en av mange lesesaler på Blindern, har masse pensum å pløye igjennom. Kvelden går vel med til prosjekt "baksmell på skatten".

    Ønsker dere alle en innholdsrik uke :)
     
    Islending liker dette
  7. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Trondheim, her er det så grått og trist at det rykker i bookingfingeren, bare synd det ble baksmell og jeg har betalt regninger i helgen, kontoene gir ikke så mye spillerom til ablegøyer for tiden :(
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Bodø!

    Pøøørsher på 4124 i går kveld gikk rundt i kabinen med en lapp med avganger som ville vente på connecting passengers. Vi var ca 40 min forsinka fra Oslo.
    Da en passasjer lurte på om flyet til Stokmarknes ville vente, var svaret; "Nei, dessverre, det er kun flyene til Framnes og Skagen som vil vente." :rolleyes:

    Kanskje de som skriver sånne lapper heller kunne skrevet Narvik og Stokmarknes, men ka vet vel æ.

    Nå skal jeg tilbake til knekkedama mi i sentrum. Smerte mot vederlag.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det mandag igjen.
    Starter med grått vær og litt vann i lufta.

    Blir en travel dag med stramt program på kontoret, og 3 timers møte etter jobb. Så da er nok den dagen fylt godt opp.
    Ingen utsikt til ferie heller, så lite å se frem til her.....
    Snufs.....

    Er det rart jeg drikker?
     
  10. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag fra 1A på SK822.

    Flyet skulle dratt for tre minutter siden, men fremdeles er det lang boardingkø i kabinen... Håper jeg rekker hjemom med kofferten før forelesning (mest sannsynlig ikke).

    Happy flighting!
     
    PlusGo and Cecilie like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Ritz Carlton Bali. Litt solbrent etter dagens bassengmoro, nå er det klart for litt snacks i Clubloungen. Skulle gjerne tatt ett par uker ekstra her ;)
     
    PlusGo and Islending like this.
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    La meg gjette... Madammen har booket dere en natt på hvert av hotellene i Bali? ;)

    God morgen fra Lillestrøm. Planene om å rydde mailboks og komme seg etter mye reising ble brått snudd på hodet (til min store irritasjon). Har stort sett sovet siden jeg landet lørdag formiddag, men det føles fremdeles som om jeg har et blylodd på kroppen. Sliten ass'

    På den positive siden ble statusen hos BA oppdatert til Gold Guest List i dag. Så får vi se om det blir one gøy. En gøy ting er at Hilton Diamond er inkludert. Og så får vi vel delt ut noen gull og sølvkort.

    Men ellers er det bare å si hepp hepp og komme seg til OSL for å hente stuntbesøket fra Russland.

    Ha en fin dag
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor mye skal du selge gullkortet for????? :eek::oops::eek::oops::rolleyes::D:cool::p
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Har nok en følelse av at elefanten vil bli bra sur om ikke han får det altså, dessverre.
     
  15. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Du får se frem til påsken neste uke, da blir det ett par fridager på deg :)

    Skal krysse fingrene for at du ikke blir veldig forsinket :)

    Bali høres kos ut!
     
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Grumpf. Mandag, Men litt mindre grumpf siden det er fridag. På den annen side må jeg ned til byen og krangle med noen byråkrater. Så da blir det litt mer grumpf likevel.

    Ser ut til at solen vil titte frem utpå dagen. Hyggelig det. :)
     
  17. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra innenriksloungen på Gardermoen... Tilbake til Bergen og jobb, etter en fin østlandshelg! :)

    Ha en strålende mandag!
     
  18. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Molde.

    Grunnet gode tider på jobbintervjufronten har jeg nå måttet bruke 2100 på å endre min Go-billett to ganger. Skulle flydd plus til vanlig, så hadde jeg sluppet alt slitet.

    En bivirkning av dette er også at jeg sannsynligvis flytter fra en situasjon hvor det er ok å fly en gang i uka til en hvor det begrenses til ferier. Heldigvis rekker jeg EBG i år også så det blir to år før hverdagen innhenter meg for fullt.
     
  19. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Ås.
    Etter at eg kom over Globetrotter-tilbudet til QA igår so vart eg liggjande oppe å søkje på billettar. Kl 03 i natt vakna eg fordi eg lurte på kva 100 000 miles eigentleg var verdt.. Det førte til ein litt hardare dag på arbeid enn eg gjerne skulle hatt.
    Note to self: ikkje sjekk bonusfeber rett før du skal leggje deg.
     
    mhsalv liker dette
  20. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Det ble en én times forsinkelse pga. at vi mast slottiden vår... Kom et kvarter forsinket til forelesning...
     

Del denne siden