God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av VFFlyer, 07. sept 2015.

  1. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Kort hilsen fra et regnfult Tokyo, alltid god start på dagen når man etter 12 timer fra London får rom straks til tross for innsjekking før 09:00. Nå frokost i Horizon club i 37 etg. på Hotel Shangri-la. Litt R&R i dag før arbeidsgiver krever sitt fra i morgen. Ønsker alle ein framifrå dag!
     
    Last edited: 07. sept 2015
    LN-FHU liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God, alt for tidlig, morgen fra Flytoget. Wien via ARN venter. Passer meg dårlig å stå opp 04.40 altså... sånn kort oppsummert.

    Ledig midtsete, Plis plis plis plis...
     
    Last edited: 07. sept 2015
    LN-FHU liker dette
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad mandag! Klar for bryggekontoret og dagens oppgaver. Ettermiddagen byr på trening som alle andre mandager. Til fredag kan jeg vel høste resultatet av bedre form. Ha en flott start på den nye uken.
     
    LN-FHU liker dette
  4. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Another day, another dollar! :)
     
    LN-FHU liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    'Morgen fra Trondheim
    Klar for en ny uke-må bare komme meg på jobb først....
    Melder om vått vær og 10 grader på morgenkvisten. Ha en flott mandag :) :)
     
    Fnate liker dette
  6. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra gate 15. Osl. Litt mye mennesker på flyplassen i dag, første gang jeg har brukt fasttrack uten at jeg er sikker på at den var raskere.

    Får håpe elefanten ikke skulle med 0610 til Arn får da er han nok grinete nå...
     
  7. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen!
    På vei til Blindern for en leseøkt. Håper dette blir en produktiv dag, med masse lesing pluss litt skriving på masteroppgaven.

    Ønsker dere en flott uke :)
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    07:00 til ARN og bare småsur :)
     
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från ett soligt Uppsala,
    En del reseaktivitet står på agendan den här veckan och med lite tur ändrar en av resorna min framtid. :) Ha en strålande måndag!
     
    LN-MOW and Fnate like this.
  10. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra senator lounge Düsseldorf flyplass.

    Har gått frem og tilbake som en tulling. Ved ankomst måtte jeg gå gjennom hele avgangshallen til security. Hadde sjekket inn på mobil, funket ikke i selvbetjeningsautomatene i fast track. Køen i vanlig var sinnsyk lang, så det var uaktuelt. Så da var det å bactracke tilbake til SAS innsjekk og be om boarding pass, for så å gå tilbake til security.

    Suser gjennom portene i fast track, kø her også. Gjennom security, for å så finne boksen med mine ting tatt til side :confused: Bruker ikke plastikkpose for toalettsaker, men en liten toalettveske. Og dette funker gull, ihvertfall i Norge.

    Men ikke i Tyskland.....ORDNUNG MUSS SEIN.....

    Må traske ut igjen, finner en butikk som selger en slik liten pose....til 7kr :eek:

    For så å traske tilbake til security. Alt gikk selvsagt oppi posen, så nå bar det gjennom.

    Så var det å finne parfymene konemor vil ha....traske, traske, traske....ingen som har de :mad:

    Gir opp, går til senator lounge og spiser endelig frokost og oppdaterer meg på bonusfeber og spiser frokost :cool:

    Utrolig kort vei til flyplass fra tog hovedstasjonen (hauptbahnhof) i Düsseldorf. Jeg bodde på Ibis Hauptbahnhof og var på flyplassen 40 min etter alarmen gikk!

    De raskeste togene bruker 6 min :eek:

    Fortsatt god dag til alle uansett hvor dere er og spesielt god dag til dere som går rundt dere selv idag, slik som jeg :D
     
    Fnate liker dette
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Ballerup utenfor København!
    Morgenflyet ned, hente ut leiebil og kjøre til kontoret. Flott start på dagen - knallvær er det også.
    Workshop etter lunsj og så blir det innsjekking på hotell i byen før en løpetur rundt "de fire søer" i sentrum. Ikke lenge igjen til Oslo Maraton, så da er det lurt med noen mil på beina.
    I kveldingen popper jeg innom en kompis som bor i Roskilde før det blir natta.
    Ha en fin en alle!

    PS: @geddi - Du må skaffe deg en slik koffert jeg har http://www.micro-scooters.co.uk/micro-3in1-luggage-scooter-2.html Sist av flyet, først i tax-free! :D
     
    luftbusspassasjer, tommy777 and geddi like this.
  12. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    113
    Kjakan liker dette
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Den tette badehetta som plaget meg i går er heldigvis forsvunnet. Så da går alt så meget bedre.
    Strålende vær her, selv om 12 grader bare da jeg dro på jobb, skal det visst opp i 19 her i dag. Ikke galt det.
    Da jeg parkerte utenfor jobben måtte jeg sjekke Flightradaren. Og rett over meg kom et fly fra Saudi Arabian på vei fra Jeddah til Los Angeles. Flytid på 16 timer og 3 minutter. Det kan da ikke vært langt unna rekord i flytid. Er det ikke Dallas - Sydney som er det lengste med nesten 17 timer?

    Good day!
     
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag nedenfra langt under jorden. Det sies at været er bra her på Sola og det skal vist fortsette slik ut i uka. Elers er det bare kjiipt men dog viktigt kontorarbeid å henge fingrene i men ser fram jeg kan gå hjem.
    Ha en flottings dag :)
     
  15. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Oslo. Magen min mener det er tid for lunsj, og da har den vel rett. Lunsj it is...
     
  16. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
  17. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Jupp. Ikke noe problem - masse plass og luft rundt. Får den også akkurat inn på langs (med litt lirking) i Q400 også. Flyr denne ofte t/r Riga.
     
  18. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Indonesia. I dag sensurfrist for masteroppgave, så nå kan jeg offisielt kalle meg sivilingeniør! God stemning i heimen!
     
    geddi, TOS_EBG, Fnate and 6 others like this.
  19. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Alta! Ferien brukes til en liten ettermiddagsøkt på kontoret, feriehjernen min hadde glemt noe av innleveringen til regnskapsføreren. Satser på det ikke tar mer enn en liten time.

    Gjort unna de siste ærend før reisa, håret er tynna litt ut og alt annet er vel under kontroll.
    Ha en flott mandag! :)

    P.S. Gratulerer @Henrik
     
    Henrik liker dette
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer, @Henrik ! Spurte fruen hvor lenge det er siden hun var ferdig utdannet ingeniør nå, svaret var "mekk din egen lunch" :p

    God lunch (snart) fra Chicago. Helligdag i USA i dag, så stille, men brukte morgenen på å catche opp med diverse ting & tang.

    Men nå er det over, kun en telefonsamtale med Colombia kl 1530 gjenstår på programmet i dag.

    Ha en fin en.
     
    Henrik liker dette

Del denne siden