God mandag og 2. pinsedag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 16. mai 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske hvor solen skinner.

    Her hjalp det med en god natts søvn heldigvis. Må si at jeg godt kunne tenke meg å ha fri hver mandag jeg. I dag er det dagen før dagen, så her må skjorter strykes og flagg klargjøres. Det må også bakes en kake til skolens arrangement i morgen på dagen hvor man også skal være med å selge lodd på dugnad.

    Så her er det vel bare å komme igang!

    God 16. mai ønskes!
     
    Aussie74 and Xflipper like this.
  2. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden. Her skinner også solen, men det er på langt nær så varmt som det var for litt over en uke siden. Er vel snart på tide med en skriflitg klage til Herr Gislefoss nå ;)
    Ellers står det lite på programmet i dag, blir vel en liten rusletur ut i solen snart, etter å ha svart på en jobbmail som ramlet inn på formiddagen som haster så mye at man får ta tak i saken selv om det er helligdag i dag...

    Ha en flott dag alle sammen enten du skal stryke bunadsskjorte eller bare slappe av i dag :)
     
    Wiolenze liker dette
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God andre pinsedag frå den ekstreme periferi!

    Etter å ha skremt opp ein fem–seks rein og ti–tolv havørn på føremiddagen, skal eg bruka resten av dagen til lesing av bøker (Donald-pocket er vel ei bok, er det ikkje?) og slikt :)

    Både vottar og solbriller er naturlege plagg her i dag, men det kunne ha vore verre :rolleyes:
     
    Earl liker dette
  4. Frank

    Frank EBD, LFC, YNWA

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    God ettermiddag fra Senator loungen på txl, er på en liten pinse rundtur, svg-osl-cph-txl-cph-svg, godt med plass ombord i dag
     
    Bizflyer liker dette
  5. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Og god ettermiddag fra KRS Vest. Sol og laber bris; klesvasken tørker i alle fall fort :)
    Ellers skjer det ikke mye. Flott med sånne dager en gang i blant.

    Ha en god dag dagen før dagen ;)
     
  6. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God pinse og 17.mai fra Los Angeles :)
    Her borte er det bare helt topp!
    DSC_0329.JPG
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Her er det greit vær, har vært ute med kidsa idag, blåst en og en halv laks på et høkkert-tivoli til stor glede for før nevnte kids. Nå skal enkel middag fortæres, før første bjørnunge jekkes til fotballkamp.
    Ha en strålende dag :):):)
     
  8. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    3 kolli med godsaker fra Walmart sjekket inn og vente på SK940. Alle veiet 22.8kg! Perfect ;)
    Nå sitte eg bare å chille i den flotte Star Alliance loungen. Kanon bra med det lille utestedet der du kan sole deg og se på fly :D
    DSC_0347.JPG
     

Del denne siden