God Frigjøringsdag alle sammen 8.mai betyr mye for meg siden vår familie var en del av motstandsbevegelsen og Kompani Linge. Flagget er heist og oppfordrer alle IF-ere til det samme, la oss ta vare på historien og aldri glemme. Ha en fin 8.mai alle sammen
God morgen! Solen skinner, men varmt er det ikke. Får skru på varmen i bilen før avreise, så ikke hunden (les: jeg) fryser. Kort arbeidsuke denne uken også, da fredag er fri, og avreise til BOS. Booket en helgetur til TOS i går, men den er ikke før i oktober. God tilgjengelighet på bonusbilletter, det passet oss fint. Ha en herlig mandag, og ny uke!
God morgen fra Oslo! Mye frem og tilbake fra Sørlandet med bil de siste ukene, men nå er det ordentlig base i Oslo til pinse, og det kjennes godt. Bortsett fra en motorsykkeltur helgen etter 17., men det teller liksom ikke, og første reise med fly blir fort i månedsskiftet juni-juli for et bryllup - med mindre jeg gjør et stunt for å hente et dyrt leketøy i en butikk i utlandet før den tid. Ha en solid en!
Møtes hos Eva-Linda da ... Litt grått på solkysten i dag, men det blir helt sikkert en flott dag! Lite som skjer i dag, men det er jo helg! T-3 som forsvant
God morgon frå kontoret i AES. Du kjem til ein overskya, men fin dag @indahla. Heimreisa frå SVG i går kveld var i seinaste laget kjenner eg med landing ein halvtime før midnatt. Fekk dele fly med mange utsletne russ. Ein av dei klarte faktisk å få med seg ein 90l duffelbag inn på Norra sin ATR frå SVG til BGO. Lurer på kor trang det vart for han og sidemann der framme! Ha ein strålande dag alle saman!
God morgen bra MBT. Hjemmekontor på formiddagen før det blir en tur til Bodø for å spise middag med Jr som fyller år i dag, og hjem med siste SAS i kveld. Har bestilt bord på Bryggerikaia for 8 pers, håper de klarer ordre/servering/regning på 2,5 time så vi faktisk rekker hjem. Edit; Softblock funket fint på rad 1(har har tatt @Eddie47 sitt sete i dag);
God morgen fra Sølvbyen. Blått og flott, og ferdigsvømt. Nå er det IF, kaffe og snart havregrøt. Kun T-115 til Aust-Finnmark! Ha en fin dag, og husk å kle flaggstangen!
Morn fra godstolen. Må en tur innom apoteket før jeg starter på jobb og apoteket åpner ikke før 9, så det er en rolig start på dagen. Kaffe i kroppen, IF på skjermen. Livet er ikke så verst for min del. For samboer er det litt mindre artig pga smerter. Men de går går jo over med de riktige piller i riktig mengde, som er grunnen til mitt apotekbesøk. Av reising spøker det litt for T-10 til nord-norge. Men T-13 til London får da være et alternativ. Ha en flott mandag
God mandag fra Oslo. Her blir det bare arbeide de neste ukene, før det åpnet seg en helgtur til Køben i forbindelse med pinsen, det kan en jo leve med! Ha en super uke!
God morgen fra kontoret i solstaden! Deilig med d-vitamin og lys på morningen. Dessverre sier forståsegpåere at det er slutt i morgen... GYD var bra og kroppen begynner å komme seg. Returen var brutal med nattflyvninger og nesten 2 meter på vanlige seter, blokkert midtsete til tross (hadde midtgang og ikke vindu som bestilt).
God morgen fra hjemmekontoret! Og her oppdaget man til sin gru at vi nettopp har startet en femdagers uke. Fysjom, trodde vi var forbi det stadiet. Jaja, får trøste seg med at neste uke er todagers. Etterfulgt av en endags. Ha en feiende flott dag!
God morgen fra Berlin! Med landing midnatt har det vært å hente ut bagasje på OSL, gå til bilen og bytte koffert og videre til Radisson Red. Noen få timer på øyet før 0730 med DY til BER. Etter den traumatiske opplevelsen å være på en terminal uten adgang til lounge har jeg konkludert med at det må bli SAS/*A fremover. Det er for øvrig nydelig vær i Berlin, omtrent som på OSL og hele veien nedover!
God formiddag fra Porsgrunn. Kontaktet sas chat i dag. Tok kun ett min før det kom et menneske. Fikk lagt til EB nummeret til fruen i en bestilling, det gikk ikke på egenhånd fra sas hjemmeside. Fikk også endret sete fra 29 a-c til 11 d-f (nødutgang) vha chat. Siste leg hjem fra Maldivene- flys av LH. FRA-OSL i eco Da jeg prøvde å endre seter selv på SAS, skulle de ha kr 355 for fruens (sølvstatus ) sete. Chat fikset uten å ta betalt. Men nå står det: Det ser ut til at bestillingen din mangler gyldige dokumenter for tilleggstjenestene dine. Kontakt SAS Customer Service for hjelp. Så jeg vettafaen jeg.. bare å vente på regning el? Ha en regulert dag