God mandag.....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 05. mars 2018.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    Riktig god morgen fra Trondheim.
    Straks klar for ny uke på jobb, etter ei helg med dugnad,skitur,avslapping på hytta og litt Fernet ;)
    Uka bringer litt maling,bursdag og trening, så vipps er det helg igjen og hytta :)

Ha en herlig dag :D :D

2. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig er vi uke dom inneholder årets første flyturer. Det betyr kort uke og desto lengere helg. London på fredag og konserter hele helgen.

3. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Flytoget. Et kort stopp ned i Europa før turen går videre til Washington. Fortsatt fin dag til alle som er på reisefot!

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,760
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Uken har begynt.
    Det snør.
    Skal jobbe 13 timer i dag.

Jeg ser frem til helg.

5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo.
    I dag skal jeg prøve å få gjort om min CT til påska ettersom antall dager tilgjengelig ikke stemmer med opprinnelig ønsket..
    Hadde egentlig slått fra meg tanken om å fly F, men alt dette Singapore-maset i det siste har muligens påvirket meg litt der, så har skissert opp en ok F-tur, men trenger å få inn Lufthansa også...
    Så i førsteomgang skal jeg få booket backup-turen. Kan faktisk mer eller mindre redde dagens booking ved å snippe litt i hver ende, så får jeg beholde SQ C til IST samt BR 77W x2.
    Spørsmålet er bare, skal man kutte ned Taipei 1 dag for å fly Swiss eller Austrian? Dette betyr også et kortere opphold i Beijing, eller skal man booke Air China i business?
    Siste og litt spennende alternativ er EgyptAir, men prisen er høy, 4.5 timer i økonomi til Cairo...

Heller faktisk mot Air China... Mulig dette kvalifiserer som luksusproblem, men enhver som lider av bonusfeber forstår nok problemstillingen og at dette fort kan føre til dårlig søvn..

Ha en god dag videre, forhåpentligvis uten slike dramatiske og livskritiske beslutninger. :)

6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    C460ADC3-20F2-4F78-BC6F-E73F8E235A76.jpeg 672E90F0-190D-4404-BF4D-870BF9C82D96.jpeg
    Meget flott inn til BGO i går eftan fra TRF. Da kan uken egentlig bare starte.

petterel liker dette
  7. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 2D på SK4015 til STV. Det snør og pga avising blir det en liten forsinkelse. 4 mandagen på rad til STV, ikke en eneste gang har vi vært i rute...

8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor reiser du så ofte til india? Er det ikke lettere å bli der hele tiden?

DanH, Travellingalf and Wiolenze like this.
  9. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,652
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, endelig mandag og man kan jobbe litt igjen. OSL og området rundt får endelig litt ny snø. Ingen flights hele forrige uke så på tide med litt tur igjen nå. Tar siste NAS OSL-LGW i kveld, så blir det 10000 nye poeng fra AVIS for 3 dagers leie. Hotell booket på Crown Plaza Basingstoke, det eneste hotellet i lang omkrets som byr på Club Lounge.

10. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,652
    Bonuspoeng:
    183
    SK4015 er vel OSL-SVG?

11. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,966
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ingen god mandag når hele utreisen på CT-bookingen blir borte i løpet helgen, så herfra kan det bare gå oppover.

12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Akkurat ja, jeg så meg blind på STV som er Surat :)

13. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    SVG for pokker. Problemet er at Stavanger ligger inne i vårt datasystem med STV. Blir jo helt forvirret av dette...

RoadKing liker dette
  14. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    DON'T do it... :D
    Jeg hadde EgyptAir i Business mellom KUL og BKK en gang, og aldri igjen...

lMartin liker dette
  15. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Her skjer det ikke annet enn at man gleder seg til lørdagen!

16. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Aha..?
    Vil du dele noen detaljer om opplevelse kanskje?

17. haakonks

Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    Kort oppsummert, pyton mat, folk som lukter mindre godt og skitten kabin.

NoLimit liker dette
  18. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Full pakke altså :D

haakonks liker dette
  19. haakonks

Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    Viste vel hva jeg gikk til, men var får å krysse de av listen. KUL-BKK var også passe kort.

20. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag ettermiddag fra Madeira. Kofferten som ble igjen i FRA på vei nedover, dukket endelig opp rundt lunchtider. Den ble lokalisert med en gang, satt på en maskin som ville kommet til Madeira før meg (jeg overnattet i Lisboa) men maskinen snudde og returnerte til FRA pga vind. TAP sin servicetelefon for bortkommet bagasje gir uttrykket service en helt ny mening. Jeg kan bekjenne at mitt forhold til Vivaldi og "Årstidene" er ødelagt for mange år fremover.... .muligens for resten av livet. Men altså: i lunchpausen i dag dukket kofferten opp. Arbeid fra 830 - 1730 med en times lunch. Så rett på trimrommet (som ikke hadde romaskin til min store skuffelse) Da ble det 16 min med intervall på innesykkel, og så har jeg selvfølgelig omtanke for væskebalansen. Ha en fortreffelig mandagskveld - forhåpentligvis med noen klær å ha på seg.... Eller kanskje ikke?

Attached Files:

Del denne siden