God morgen fra Trondheim Her regner det og er grått , men er lovt bedring i løpet av dagen.Selv bedriver man innendørs maling etter jobb , så her ligger man ikke på latsiden. Trappebelegg skal skiftes på 30 trinn så det er litt tilpasninger å gjøre. Heldigvis er det ferie etter fredag denne uka !!!! Ha en herlig mandag
God morgen fra 6D på SK4017 til SVG. Sola skinner og det er godt og varmt på OSL, og evigunge Sandem er klar for siste tur til oljebyen før årets sommerferie. På lørdag går turen til BUD for 17 dager velfortjent ferie med F1 som et lite høydepunkt siste helgen. Ønsker alle en fiiiiin dag.
Aust-Finnmark stiller i dag med sol og langt over +10! God morgon, folkens Lill Lindfors har tona ut av radiohøgtalaren og nabokatten som mest sannsynleg har eit gullkanta pandionkort til huset mitt slappar av etter nattas musejakt (som heldigvis ikkje endte opp på stuegolvet mitt). Ha ein fin-fin måndag!
God morgen fra Hovedstaden! Hvor ble det av sola? Alltid godt når det er fellesferie så man får tatt igjen en del gammelt arbeid som har ligget i evigheten...
God formiddag fra Østfold! Solen skinner, etter en ganske overskyet morgen. Det blåser mye, så dagens båttur til Strømstad blir utsatt på ubestemt tid. Heldigvis har vi øl i kjøleskapet til et par dager. 25 dager til neste flytur.
Valgets kvaler. Har melkeruta hjem fra London på søndag. Den går fra LHR klokken 17. VM finalen starter kl 16, *kanskje* med England i en finale for første gang på 52 år... Skulle det skje, må det bli litt av et liv på pubene. Det hadde vært steike gøy å fått med seg på en pub. Direktefly kl 19:30 har ledige plasser, men det koster sikkert skjorta i mellomlegg fra min Plus Y billett... I tillegg mister jeg nesten tusen poeng, vel, blir det Z, D eller C blir det ikke så mye, men likevel... hm, hm, ikke enkelt det der.
Det er ikke enkelt når fotballfeberen kommer i klinsj med bonusfeberen... Hva med å utsette hjemreisen til neste dag? Så kan du bli med på seiersfesten/sorgslukkingen?
Dette høres ut som et 'treningssenter' som kun tilbyr torvsnuing og steingjerdevedlikehold. Best å skygge banen!
Det er jo bare å booke om uansett. VM finale hvert 4 år, relativt mange flights mellom London og Skandinavia hver dag.