God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flight Cancelled, 21. juli 2014.

  1. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Her er man allerede frem på jobb og ser frem til en produktiv dag, selv om man egentlig er litt fristet av finværet utenfor vinduet...

    [​IMG]

    Ha en fin mandag alle :)!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God mandags morgen fra kontoret i Bodø :)
    Herlig med en Ducati-tur til i jobben i 21 varmegrader klokken 0700 i dag, og blir nok å bruke litt fleksitid senere da det er siste dagen på en stund der det er meldt 25 grader og sol. Blir båttur og grilling på en eller annen øde strand senere i dag.

    Ha en strålende mandag!
     
    Fnate liker dette
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra Vasanello. Morgenbadet er unnagjort - det samme er den obligatoriske espresso'n på torget. Nå venter optiker'n - briller koster ingen ting i dette landet. Ha en herlig mandag!
     
    Fnate liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen... Da har jeg offisielt begynt å tune døgnet over på Thai-tid. Det vil si at jeg har satt klokka på 09, istedenfor kl 11, og i morra blir det enda tidligere. Jeg må være frisk og rask der borte for mens andre drar på dykkekurs skal jeg på Thai bokse kurs.

    Ja... Og så har jeg fått dritlyst på bikkje, men folk nekter å passe den de 150 dagene i året jeg er borte. De mener visst det er en uting at den spiser en blanding av veps og kuruker, og at den tar løpefart og hiver seg over verandaen (i bånd) med jevne mellomrom. Grompf...
    [​IMG]
    Er det noe Superdupermann ikke liker, så er det ting som Superdupermann ikke klarer å organisere.

    Ha en fin dag. Jeg koker en kaffe og sender snap av det til alle jeg kjenner sammen med en litt vittig kommentar.
     
    Last edited: 21. juli 2014
    Islending, tommy777, GinTonic and 2 others like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Usj og hærk fra det Sørlandske!

    Begynte jobbeuken med en kraftig forsovelse. Hele husstanden er vant til å sove lenge i disse dager, så da klokka ringte 0730 skulle jeg bare sove bittelittegranne til. Og så gikk det plutselig 2 timer. Jodddda!

    Men nå har jeg halt meg til kontoret, startet edb maskinen, tent vifta og sitter her og er sur over at jeg sitter her inne når det er 26 grader og sol ute. JEG VIL PÅ BÅTTUR, for pochcher.

    Mandager skal visstnok være fine dager, men de bare sliter med et dårlig rykte. Nuvel. Er ikke så sikker lenger. Får håpe at resten av uka blir bedre.

    Grumpf!
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hallais

    Tilbake i Arendal etter en spennende morgen. Startet dagen med en tur til Tullen i Kristian-forbanna mæ-sand for å betale litt avgift til Tante Siv.
    Deretter gikk turen til Kjevik, hvor en livslang drøm gikk i oppfyllelse. Jeg stod i ankomsthallen og ventet på to passasjerer, mens jeg holdt opp ett skilt med navnet deres på. Følte meg sykt kul, etc. etc.
    Disse to passasjerene hadde nemlig flydd inn fra det store Vestland, og skulle kjøpe hver sin motoriserte doning med to hjul.

    Nå gjenstår et par timer i sjappa, før jeg skal løpe rett hjem og legge meg langflat på brygga.

    Hejdå!
     
    SASDC8 liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Så så! Ikke snakke stygt om Sørlandets Hovedstad! Ellers kommer brennmaneten og brenner deg, vet du! :D

    Veldig leit med disse Aust-egdene med sånne mindreverdighetskomplekser......:eek:
     
  8. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Bergen! Sitter inne på ett varmt kontor, og skuer misunnelig opp på Fløien der de med ferie står linet opp...

    Og fremdeles er det 3 uker til ferie... Tror jeg tar meg en is til... :cool:
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalamandagsmorra fra Chicago. Badstu fortsatt her, 27 grader kl 0700 and rising.

    Sov 9 timer i natt, noe som er utrolig sjelden og er klar for alt verden har å by på i dag.

    Ha en flott uke!
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Yaya ... sitter her og venter på deliverytruck .. litt spent på hvor stor - det kan bety at 120 kg kjøkkenutstyr må dyttes opp 100m innkjørsel. I oppoverbakke. Med høy temeperatur og luftfuktighet. Krysser fingrene.

    Ellers har man fridag. Benytter regndagen til å oppdatere meg på et par tv-serier. Anbefaler The Last Ship ... finnes på TNT for de med tilgang eller VPN .. ;)
     
  11. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra busstasjonen i Guayaqil, Ecuador. Avianca operated by TACA fra Cusco via Lima var absolutt godkjent, rakk ikke sjekke ut noe lounge i Lima though. Nå venter et par dager på stranda i Montanita og ser ut til at jeg skal endelig få brukt shortsen som har ligget i ryggsekken i to uker. Lokale valutaen er forøvrig USD, men ser ut til at de har egne mynter.
     

Del denne siden