God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 22. sept 2014.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra TRD. Det merkes på temperaturen at høsten er her. Kjølige 7 ° i dag, Definitivt ikke T-skjorte vær. CPH neste med møter i Malmø hele dagen. Ha en fin dag alle sammen og gooood mandag!
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Høststorm i hovedstaden...men huset har ennå ikke blåst på sjøen. Tilbake etter en helg i villmarken...bygd og by hand i hand. Ha en fin start på uken.
     
  3. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra kaia! Ikke full dag på jobb i dag, da man skal ut å fly en tur. Nærmere bestemt den legendarisk ruten rakkestad-rygge-rakkestad. (Hello miles!)

    Ha en fin en!
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra BA761 på vei til London. Derfra bærer det videre til Tokyo med sjølveste James-Bond-balja; BA007.

    Dagens positive:
    - bobler i kantina på OSL!!!
    - føler meg uforskammet kvikk og rask

    Dagens litt mer rufsete:
    - skal rett fra Haneda til Tokyo forum og holde kick off for en gjeng. Det blir hard-core
    - har fått et "umulig" shoppingoppdrag som det nok ville vært kjekt å klare å løse. Teddy coat, here I come...
    - føler meg uforskammet kvikk og rask, så hvordan skal jeg få sove på flyet over???

    Det er m.a.o bare å holde motet nede.

    Mr Fnat... Jens Fnat!
     
    Islending, EB, PettR and 2 others like this.
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Er ikke det løsbart?- Forsyne seg litt grovt av trillevognen allerede på OSL-LHR (deretter) holde koken i T5, deretter en halv innsovingstablett?? - Goodnight Mr. Bond (Fnat)
     
    PettR, Jørgen and Fnate like this.
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke spesielt god morgen i dag, dessverre. Lite søvn i natt. Først timesvis med helikopter svirrende over området grunnet ran av Statoil på Skedsmokorset. Deretter bjeffende bikkje midt på natten (ukjent av hvilken grunn), men med etterfølgende tur i natten. Så et par timer på øyet og så rett i videokonferanse og møter resten av dagen. Får håpe det blir en god dag uansett...
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Sola, flott men kaldt høstvær på disse kanter men verre skal det bli ut i uka. Dagen er ellers rolig og ingen store ting på planen.
    Måtte resten av uken bli like bra.

    Ha en fin fin dag :)
     
  8. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo, og jeg merker ingenting til noen storm? Mulig jeg er miljøskadet etter 35 år i Bodø ;)

    Rask tur ned med 4105 i dag, og landet hele 17 minutter før rutetid :) 7 timer med møter før SK 4124 flyr meg hjem til Bodø i kveld.

    Ha en super mandag!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Sola skinner og jeg er så glad (iallefall foreløpig)
    Deilig å våkne mandag morgen etter en søndag som stort sett bestod av kraftig hodepine og lettere fyllesyke.

    Nå er første møte unnagjort og lunsjen er rett rundt hjørnet.

    Blitt kaldere her tydeligvis. Første morgen på lenge at det har vært under 10 graders varme. Dvs det var 9 da jeg stod opp og gikk på jobb. Men bare et par mil inn i landet, hadde de minus 2 grader i morges. Brrrrr.
    Kunne gjerne hatt en måned eller tre til med 18-20 grader og sol på dagene. Eller kanskje jeg skulle vinne 100 mill i lotto og emigrere for vinteren?

    Er det rart jeg drikker?
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Joda. Litt forsyning av tralla er fint. Men det er en hårfin balanse mellom å sove og å bli fyllesjuk. Tabletter tør jeg ikke ta etter å ha sette bekjente få kuket til søvnsystemene sine. Risken er bare altfor høy.

    Ja ja... 11t:40m og en dårlig film. Hvor galt kan det gå?
     
    Jørgen liker dette
  11. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Bedreviter svarer - Jeg unngår å sove natten før jeg reiser til Asia, fungerer alltid. - bedreviter over og ut
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hm... Det har jeg faktisk alsri vurdert. Men det skal jeg prøve. Og forøvrig:

    PLINGGGGG!!!
    - Seat change for you sir. 4K

    Badabing badabom. See ya!
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hater nå det skjer! Du protesterte vel?!?? :D:cool::p
     
    Fnate liker dette
  14. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hva hadde du opprinnelig? C-klasse?
     
    Fnate liker dette
  15. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Gjør plass til mine 24 tonn også er du snill ;)
     
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jæææjæææ ... noen flyr og andre seiler ... selv gjør jeg ingen av delene. Fri i dag, og nå skal jeg og Kindle'n hygge oss på terassen med Mr Coffee. Deretter blir det å jobbe litt med redigering av mp3-samlingen før kollegaen til @Martin Foss kommer med 128gb iPhøn i morgen. Travle dager ....

    60 grader og pent .. perfekt utevær.
     
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Høres jo ut til at du kommer til å være medium stekt etter noen timer der ute da!
     
  18. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God mandag fra Bainbridge - godt aa vaere hjemme i kort uke, hjemreisen fra Honolulu boed ogsaa paa 2 PLIINGGGGG paa rad, 18A ble PLINGGGet til 4E HNL-LAX og 8A ble PLINGGGet til 1F LAX-SEA. Selvom 4E er midtsete paa en 3 Seter - var det et utmerket sted aa sove noen timer pa natten, med dyne, pute og Cheeseburger med Champagne - man er ikke i USA for ingenting.....droeyt 10 grader C kaldere enn Honolulu her hjemme. Ha en bedre mandag og til Fnate - Miller er som aa bli tilbudt Upper Ten i BA Club Lounge i Glasgow....
     
    Fnate and Cecilie like this.
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Upper Ten har vunnet mange priser den, Hr Besserwisser!

    Bare spør Torkjell Bærulfsen!
     

Del denne siden