God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 23. febr 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god mandag morgen alle sammen!
    Tidlig på'n igjen. 40 knop i kastene her på Værnes så de som kommer hit i dag får mye for pengene. ;)
    Formen er endelig bedre etter 2 uker med host og hark.
    Kaffe, tredemølle og frokost neste.
    Ha en super dag!
     
    Herlov liker dette
  2. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra linje 22 i hovedstaden, til min store fortvielse har det igjen falt snø i natt. Når skal denne dritten ta slutt??

    Apporos 22, i går var det 40 år siden den fatale ulykken på Tretten og i den sammenheng har det dukket opp noen nye svært gode bilder! La for guds skyld noe tilsvarende ikke skje igjen.

    http://www.nrk.no/ho/40-ar-siden-tretten-ulykka-_-se-hittil-upubliserte-bilder-1.12185370

    Nuvel, nå er jeg straks på kontoret klar for nok en dag i jernbanens tjeneste etter en fantasisk helg!

    Ha en fin dag :)
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen til samtlige, god bedring til @John in The Tower :)

    Her er frøkna levert på flyplassen, snart EBG på henne, meget fornøyd! Nå er det kaffe, forum, booking av jobbreiser og annet dill dall.

    Ha en fin dag :)
     
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Så du har altså gitt ditt gullkort til noen andre? Skandale!
     
    Jørgen and Darkcho like this.
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    @KristianSk hun må jo lære at enkelte ting her i livet må man jobbe for, feks muligheten til selv å gi bort et sølvkort! :D
     
    KristianSk liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra BA762 mot Oslo. Heldigvis stinn brakke og ingen ledige midtseter her bak i rødbetavdelingen. I tillegg har jeg blåst alle ukepengene, i halvsvime, på #dagensoutfit.

    Men... snart er jeg hjemme og da skal jeg steike meg sove noe så innmari.

    Ha en fin dag, med eller uten outfit
     
    SASDC8, PlusGo and KristianSk like this.
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hå!

    Noe å tenke på for dere som har kastet EuroBonus åt skogen:
    British Airways sitt flaggskip, terminal T5 på Heathrow, har IKKE buy-in dusjmuligheter, for oss uten gull, diamanter og elefanter, eller om man måtte fly US Airways i economy hematt fra Amerika.
    DET har derimot Bodø Lufthavn. Altså, buy-in dusj! 50 kr for en liten skyll av kroppen koster det, og det er såpe og håndklær tilgjengelig!

    Flyr BA til Bodø? Nei! Flyr SAS til Bodø? JA!
     
    Kugalskap, mathiasfe and SASDC8 like this.
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Enda ett godt argument for å fly BA, NEI til adgang for 200 kroner til hvermannsen på vei til syden. JA til Champers og dodraug/ troll i dusjene! ;)

    God tiiidlig morgen fra Chicago. Regner med at @Fnate føler seg som jeg gjorde på fredagsnatta. Avkokt lodda, så sov godt. Jeg må ha tatt ny rekord med 13 timer på øyet natt til lørdag.

    Mye naps ble det også i helga og når man går og legger seg kl 2000, våkner man selvsagt kl 0230 :/

    Men det er ihvertfall stille som graven så man får fred i mange timer fremover.

    Ha en wunderbar uke!
     
    PlusGo and Fnate like this.
  9. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Enkelte dager på jobb er bedre enn andre. Jobbreise til ALF i morgen, men det frister lite når man kan jobbe ute i slikt vær hjemme.
    WP_20150223_09_33_27_Pro.jpg
     
    tommy777 liker dette
  10. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Senator loungen på TXL! Vært og fått igjen 123€ I VAT-refund på de nye Rimowaene, en fornøyelig prosess som tok nøyaktig 2 minutter! :)

    Har melkerute tilbake til Bergen, så blir TXL-ARN-OSL-BGO :( Men vi kommer nå frem tilslutt, og får bruke tiden i loungene godt :p
     
    Jørgen, PlusGo and John in The Tower like this.
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Mye vær i natt. Men heldigvis kom alt ned ferdig skuffet. Nå skinner sola!
    Vinterferie her denne uka. Men bare får unga. Så far må jobbe hele uka. Får prøve å avspasere et par timer på ettermiddagene så de ikke behøver å være så lenge alene hjemme.

    Uken ser fin ut foreløpig, med ukens eneste møte ferdiggjort. Kanskje man kunne få tid til å gjøre noe med bunken som ligger her denne uken da.

    Jaja! Lenge til helg enda dessverre. .....
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Døøøøh... har du spist opp alle rødbetene eller? Var bare ost og skinke på kroasanten i dag.
     
    KristianSk liker dette
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Merka det forrige uke jeg også. Fikk ikke en jævla rødbet hele uka, 4 flighter. WTF?? klagebrev, MINST 10000000 avios, takk! ;)
     
    KristianSk liker dette
  14. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra gullstuen på OSL! Forsinket ned hit pga noe snøvær på østlandsområdet. Flight videre først om en drøy time så det var ikke noe stress for en gangs skyld. :) London neste og The May Fair frem til fredag. Ser forøvrig at mitt opphold der dels korresponderer med London Fashion Week, og The May Fair er offisielt hotell for arrangementet så kanskje det blir et flott opphold. ;)
     
    SASDC8, Travellingalf and Fnate like this.
  15. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Hei og hå fra blindern.
    Snør som bare pokker + at det kommer en kald vind. Holdt på å fryse av meg både det ene og det andre på den korte veien fra t-banen og hit. Deilig å skulle tilbringe dagen inne.

    Måtte dere ha en flott uke uansett hvor i verden dere befinner dere :)
     
    Fnate liker dette
  16. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen bilder av #dagensoutfit?

    Xxx.
     
    Fnate and PlusGo like this.
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he. Såååå spennende er det ikke. Oppdraget var bare å skaffe meg en kort, lett, mørkeblå boblejakke som så fresh ut. Jeg subbet rundt en time på Selfridges på onsdag med snapchat camera. Alle jakkene hadde enten feil knapp, eller feil glidelås eller...

    Så DÆNG, satt den på Harrods i dag (gry)tidlig. Tror jeg da. Har ikke turt pakke den ut av posen enda.
     
  18. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra havet. Blir nok en lang natt siden jeg våknet 13.00. Tror de kan fikse en sandwich med rødbet her ute, så da er vel iallfall dagen min reddet. Gratis Cola har de også, men orker ikke gå ned å hente en nå.
     
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Sunnmøre.

    Etter en meeeget lang tur hjem fra Miami via New York, København og Bergen så landet vi omsider på Vigra i går kveld litt før 2200. Ca 9,5 timer forsinket, ingen ny Biz over dammen :( og begge koffertene forsvant på veien førte til en ekstra lang hjemreise denne gangen. Men men, vi kan ikke klage (mer enn litt i alle fall) og vi hadde en veldig fin ferie!
    I dag og i morgen er det offshore sikkerhetskurs repetisjon på meg, med branntrening og førstehjelp i dag og hele dagen i basseng og i sjøen i morra. Mangt man skal bruke dagene sine på...
     
  20. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg bestemte meg for å stikke av fra alle supermodellene som var så innpåslitne, og fant ut at Cranebank ved LHR var et bedre alternativ. Nå et par timers lek i en av BA sine B747-simulatorer. :)
     
    vegardg, Fnate, SASDC8 and 1 other person like this.

Del denne siden