God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av TOS_EBG, 18. april 2016.

  1. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra TOS hvor solen skinner fra skyfri himmel!

    Turen går i dag ned til Roma via ARN og OSL i SAS Plusness for et avsluttende prosjektmøte oppe i åsen sør for Roma (Frascati) i morgen. For returen er Øko flex blitt oversatt til Business hos Lufty så det er jo en bonus!

    Nå må det dukkes ned i powerpoint for å gjøre seg klar til i morgen.

    Ha en fin dag!
     
    Bernhard2 and agrims like this.
  2. Shanker

    Shanker Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    33
    God morgen fra flytoget fra Gardermoen. Her er man tilbake i gamlelandet etter å ha prøvd BA First for første gang. Premium opplevelse stort sett fra innsjekk på JFK og frem til man gikk ut av flyet på Heathrow. Ikke mye First-aktig over den transferopplevelsen.

    Det er vel dette som kalles i-landsproblemer :)
     
    agrims liker dette
  3. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra SAS Loungen på OSL! CT-tur skal endelig gjennomføres, og stoppested Singspore!! :D Nå venter Thai biz, etterfulgt av SQ biz :D ha en fin fin dag :)
     
    Travellingalf, Robamu and RoadKing like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag!
    Her i sør er det grått og regnvær i dag. Håper det lysner utover ettermiddagen, for man skal være med junior på sesongens første fotballkamp. Forøvrig lumpent å starte slikt kl 1630. Man må jo gå tidligere fra jobb for å rekke rundt alt.

    Ukens Oslo turer ble kansellert så her holder man seg i det hjemlige denne uken. Helt greit det egentlig.

    God tur til dere som er på farten! Kunne selv tenkt meg en lenger biz eller first tur gitt......
     
    agrims liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Siste rest av dagen benyttes til litt ymse, før det blir tråsykkel hjem og feiring av yngstemann.
    Har idag dessverre måttet kansellere København-turen min , hvilket medfører at reservasjonen min til Slotskælderen Hos Gitte Kik går på dunken....:(:(
    Vel vel....får ta det igjen en annen gang.

    Ha en fortreffelig dag :D :D
     
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Oslo! Var oppe omtrent samtidig med fuglene i dag for å få unna en joggetur, men ankomst 07:30 på kontoret holder tydeligvis ikke for å vinne "komme først på kontoret"-konkurransen jeg har gående med hun nedi gangen. Usikker på om hun vet om hun er med i konkurransen enda. Tror egentlig ikke det.

    Straks på tide å runde av arbeidsdagen, skal bare vente til regnet gir seg litt. Veksler mellom skyllebøtter og strålende sol her. Skjønner ingenting.

    Ha en god en!
     

Del denne siden