God mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 27. juni 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hopp
    Det er mandag i Trondheim - noen timer på jobb før det blir en tur på byen, med EM,øl,god mat og gode kompiser. Kan bli tungt i morra , men har no vært ute en vinterdag før :):)

    Ha en strålende mandag :D:D:D
     
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag formiddag fra Oslo!
    Startet dagen med å troppe opp på det lokale lensmannskontoret for å søke om pass for minsten. 15 stykker foran i køen gjorde at far skrev under på en fullmakt slik at kvinnene kunne ta seg av det praktiske. Så da rakk jeg til og med å fylle bensin før møtehalvmaraton startet. Da er det over litt tidligere enn forventet, så da blir det litt mailjobbing (og forumlesing) før lunsj. Ellers bringer vel ikke dagen de store høydepunktene, men sikkert planlegging og start av pakking før ferien neste uke.
    Været er forresten helt greit her i hovedstaden, men det blåser ganske kaldt. Måtte trekke glidelåsen på fleecen helt opp i halsen da jeg var ute med bikkja i morges. Er ikke meldt spesielt bra vær denne uken, men satser på at det blir mye bedre til helgen. I alle fall på Sørlandet! For da kommer vi en liten tur...

    Ha en fantastisk mandag - og uke!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Ble buss til jobb i dag, og det regnet da jeg skulle gå til bussen. Jo, det er visst sommer.
    Dagens første møte unnagjort og har mer enn nok å fylle dagen med.

    Heldigvis ingen planer for ettermiddagen. Tror det skal bli TV-tittekveld i dag. Ikke feil. På tide å komme i litt sommer-modus.

    God mandag ønskes!
     
  4. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    5 km øst for Bizflyer er været overskyet og det lukter (mer) regn.
    Dagene går med til katte- og hundevakt for kolleger som har lurt seg avgårde til Kreta.

    Ha en fin dag der du er, enten det regner katter og hunder, eller bare er nydelig vær :)
     
    Bizflyer liker dette
  5. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra ARN hvor SK 963 til HKG er en halvtime sen. Oppgradert fra Plus både meg på kjøpt billett (VIP) og kona og gulljenta på Plus bonus, oppdaget det appene våre i går kveld. Ikke noe epost fra SAS, så det er kanskje en op-up og ingen courtesy upgrade. God start på ferien og 4 netter på IC HKG venter.

    Så håper vi at WiFi er bra slik at man kan følge dagens kamper.

    Ha en god mandag!
     

Del denne siden