Nå sitter jeg på flytoget AREX, på vei fra Seoul Station til Incheon. Asiana First venter meg! Destinasjon er FRA. Jeg kunne hatt en verre mandag.
God morgen fra SK4152. Dagens MR går i følgende rute: SVG-BGO-OSL-MUC-CPH-OSL-SVG. Et kort stopp i gullstua på OSL på vei ut, og i innlandsstua på vei tilbake. Timene på MUC tilbringes i en av LH sine lounger. Ha en strålende dag!
Mornings! God start på uka, med 4-uker prøvetilbud på DN digital til 49,- liggende på face'ern 1000 poeng rett inn.
God morgen fra Trondheim Det er forretningsføre her idag dvs. glatte småveier... Gikk på jobb idag - fin trim på morran med 40 min gåtur. Tar sikte på en flott dag. Ha en fantastisk flott dag
Da ble det en ikke fullt så god morgen her, likevel. Lavt skydekke på Gardermoen gjør at vi er ca. 50 minutter forsinket fra Flesland. Da sliter jeg med å rekke flyet til München. Neste fly dit går så sent at jeg ikke rekker hjem i kveld. Så, da er jeg spent på hvordan forløpet videre blir. Om SAS bidrar til at jeg kan få segmentene mine likevel, eller om jeg evt. får refundert noe av prisen. Noen som har erfaringer på dette området?
Den gangen jeg ble så forsinket at jeg ikke rakk møtet mitt fikk jeg refundert billetten selv om det var Go.
God morgen fra SK 936. Akkurat våknet fra en litt for varm Plus kabin! Fått noen timer søvn på turen fra SFO, men tror det blir en trøtt dag på vei hjem til EVE i dag. Ser det er meldt litt vind nordpå, så kan jo bli en morsom landing i kveld
Saken løser seg nå på den aller beste måten: Det flyet jeg sitter om bord i nå er det samme flyet som skal ta meg til München. Jeg rekker ikke innom gullstua, men det plager meg veldig lite akkurat nå! Litt flaks må man ha, når man er lojal mot selskapet.
Mornings fra smått kaotiskt tilstander på OSL. Tåke og det meste forsinket 30-75min. Dvs altfor mye for i E-piren. Er jo altfor smalt mellom gatene. Folk stresser vilt, skal rekke ett eller annet som er viktigere enn løk. Vel, snart blir det DY1550 til BUD, 30 min delay skal jeg klare. Ha en flott da, forhåpentligvis med nydelig sikt
God ettermiddag fra LH Senator Lounge i München! Her er det godt å være. Ikke noe mer å si om det. Champagne har de også!
Jæææ ... godt å åpne uka med en fridag. Får den imidlertid tilbake til helgen ... Kun to plussgrader på morran, men stiger vel opp mot tyvetallet etter hvert. Vært en tur på dynga på morgenkvisten, og så snart guttungen kommer hjem blir det en tur på Costco. Ikke mer jobbreising i år, regner jeg med. Året som helhet ble på det jevne, svidd av rett under 10 tonn co2 og SAS ble 'største' selskap med 12 flighter. Greit nok - har ikke ambisjoner om mer lenger.
6 uker for 60 her. https://kampanje.dn.no/6uker_annons...ontent=T_MAGSTRIPE&utm_campaign=6uker_annonse
https://kampanje.dn.no/4uker_49_EB?..._content=T_EUROBONUS&utm_campaign=4uker_49_EB Fortsatt god mandag
God kveld! No er eg ferdig med eksamensbesvarelse som har tatt mesteparten av ledig tid siste to vekene. Litt finpuss og fjerning av dei grovaste skrivefeila i morgon, så er det gjort. No blir det litt opprydding, og så spørs det om det blir eit glas med noko rødt i. Kjenner alt at kortisolnivået i blodet er i fritt fall Ha ein fin kveld alle sammen!
God kveld fra Oslo! Etter en helg på reisefot og god service ombord hos BA var det tilbake til jobb i dag. En rolig arbeidsdag og fin start på uken så det var egentlig helt greit å komme tilbake på jobb når lønnslippen kom i innboksen i dag Ha en fin kveld alle sammen!
I London på juleshopping. Fin flytur, men enda bedre var det at bonusovernattingen på mitt faste Radisson Hampshire hotel på Leicester Square ble oppgradert til en diger suite. Så nå sitter jeg med slitne bein høyt til værs og nyter utsikten til (lysene fra) London Eye, Parliament, Trafalgar Square. Og så har kredittkortet fått svidd seg idag.