God mandag morgen fra Oslo. Her tar man buss i dag fordi batteriet på den j*$@a bilen tydeligvis har tatt kvelden. Så må man samle krefter til å ringe ebookers ang et uheldig utfall på noen flybilletter.. Og muligens Opodo, det kan visst kreve mer tålmodighet enn jeg har, etter hva jeg har lest.. Ha en fin dag, forhåpentligvis med nok strøm
God morgen fra Oslo. Denne jetlagen skal nok få kjørt seg et par dager til. I går la jeg meg omtrent på det tidspunktet jeg stod opp i dag. Heldigvis drar det seg mot jul.
God formiddag fra Trondheim Man jobber og jobber - slang på en billett til CPH i januar til en kompis , så da er man 4 glade gutter som skal ned å kose seg på Slotskælderen i januar. Ha en flotters dag
God ettermiddag frå Wien. Det blir to porsjonar i buffeten til Austrian i dag. Best å få med seg det ein kan før trinn 2 av forbetringane til SAS kickar inn. Gledar meg til å kome meg på jobb igjen. Kjenner på kroppen at det nærmar seg nok julehandel, julebord og julelounger. Ha ein strålande dag alle sammen!
Mulig jeg er litt sær, men jeg syns det grenser til spam når julekalenderen sender mail hver dag uavhengig av om en allerede har registrert seg eller ikke. Er det nødvendig?
Hei hå. Dama insisterer på å fly Rudolf air snart for å bruke opp rewarddollarne som går ut til nyttår, mens jeg bare vil gi de vekk. Dagen kan altså bare bli bedre herifra. Ps! Kjære Julenissen: Ønsker meg 12mnd TP Norway domestic samt 2 stk Priority Pass Prestige. På forhånd takk, hadde bra