Akkurat nå har jeg det slik, men synes for all del ikke synd på meg; jeg lander på Gardermoen allerede tirsdag klokka 06.10. Da er jeg heldigvis tilbake til norsk vinter igjen. I sandaler.
God formiddag fra Bali. Askefast og flyplassen stengt min 24 timer. Ble sendt til en 5 stjerners Beach resort i kuta av singapore airlines. Finnes vel verre steder å være askefast.. Håper allikevel man kommer seg hjemover i morgen tidlig.
God morgen fra buss for tog til Larvik. Dårlig dag for møte i Vestfold, men jeg kan kanskje få sove litt på bussen. Lang reisetid gir kort arbeidsdag, og det er greit på en mandag. Håper alle har en finfin mandag! (Gleder meg til helg)
Endelig mandag. Digg å bruke 90 minutter i treig trafikk fra OSL til FBU via Majorstuen. Gir dessverre ikke noe kortere arbeidsdag. Men, målet for uka kommer nærmere. Fredag er det første LH flight OSL-FRA. Så knappe 5 timer på FCT før det blir 747-8 videre til Mexico City. Første tur med LH F, regner med det er såpass bra at det frister med retur allerede søndag morgen, da 340-600 via MUC på vei hjem..